Brandstof pomp 3.0SC elektrische aansluitingen
Ik stond zojuist met mijn 911 3.0 SC bij het tankstation om wat peuken te scoren.
Wil wegrijden........ maar motor wilde niet aanslaan, startmotor wel ronddraaien, maar motor zelf gaf de geest na 2 omwentelingen.
Daarna alleen maar ronddraaien op de startmotor.
Nu waait op het moment nogal, met dus de nodige windgeruisgeluiden ook als je stilstaat, en het viel me in 1e instantie niet op dat het geluid van de brandstofpomp, normaal duidelijk aanwezig in de cockpit, nu achterwege bleef.
Na een dikke 45 minuten voor paal te hebben gestaan bij tankstation, (ik stond nogal in de weg, daar het de bedoeling was dat ik snel even in en uit de winkel zou zijn gegaan) heb ik me maar laten wegslepen naar huis door mijn schoonbroer.
Contact aan tijdens slepen, en tijdens het rijden over de hobbelige spoorwegovergang.............jawel hoor....BZZZZZZZZZ, de brandstofpomp was wakker geworden
Starten en na 20 seconden onregelmatig gepruttel liep de dame weer als vanouds.
Dus.... zou er ergens een los of gecorrodeerd elektrisch contact kunnen zitten aan/op de brandstof pomp?
Waar aan/op de brandstofpomp moet ik naar zoeken, welk stekkertje en/of aansluiting.
(er van uitgaande dat dit het probleem is)
Greetz, Eugene