Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 23:28

Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Grapje , huwelijk ....? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
horn schreef:
Is dat vliegtuig-bom verhaal ook niet de basis van het dennis-non-flying-dutchman-bergkamp verhaal? In Florida tijdens het WK in USA dat een journalist in een vliegtuig die grap maakte en ze 4 uur aan de grond stonden zonder airco etc.? En Dennis ruim de tijd had om zich de kwetsbaarheid van een vliegtuig te realiseren? :?

Klopt.

06 jan 2007 14:54
Profiel
PorscheForum Rakker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
Sjongejonge wat een bekrompen gedoe, een grapje moet toch kunnen! Wat een zielepoot die ambtenaar. Geloof trouwens niet dat ik mijn bruiloft door hem liet verzetten, hij had me maar te trouwen! En snel een beetje, voordat ik me zou bedenken. :lol: ( nu 16 jaar samen en nog steeds niet getrouwd)

06 jan 2007 17:23
Profiel
PorscheForum Rakker
A4 B5 Avant 1.9 TDI, Urquattro, 964 Carrera 2 (van mijn vader)
Mechelen, België
Bericht 
2.2VTEC schreef:
qua huwelijksperikelen hebben wij in BEL nu ook een "rel" over onze Waalse tennnistrots Justine Henin-Hardenne (of is het nu Justine Henin) ? :roll:

Dat is een fait divers vergeleken met wat Kim Clijsters en vooral Xavier Malisse vandaag hebben gedaan: Kim heeft het toernooi van Hong Kong op haar naam staan (natuurlijk niet zo spectaculair), maar Xavier heeft Rafael Nadal in 2 sets uit het toernooi van Chennai gemept! :D

06 jan 2007 21:46
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Devils son schreef:
horn schreef:
Is dat vliegtuig-bom verhaal ook niet de basis van het dennis-non-flying-dutchman-bergkamp verhaal? In Florida tijdens het WK in USA dat een journalist in een vliegtuig die grap maakte en ze 4 uur aan de grond stonden zonder airco etc.? En Dennis ruim de tijd had om zich de kwetsbaarheid van een vliegtuig te realiseren? :?

Klopt.

Lex Muller was dat, nu chef-sport van SBS. Zal 'm zijn hele leven blijven achtervolgen dit incident.. :roll:

06 jan 2007 23:20
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2