Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 19:22

Antwoord op onderwerp  [ 114 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Je grootste stommiteit... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
997 Cabrio 4S. voorheen 996 cabrio
Bericht Je grootste stommiteit...
Een beetje zelfspot...

iedereen heeft wel eens Jezus!! ..hoe kon ik dat doen;
Toen ik net mijn Saab Cabrio had, splinternieuw en strak in de lak, parkeerde ik in een parkeergarage onder de AH. Bij terugkomst lag er een kat heerlijk te slapen op mijn motorkap. Dit moet ik hem snel afleren dacht ik en dus deed ik mijn alarm aan.
het gevolg laat zich raden; hij schrok zich lam, zette zijn nagels uit en begon filnk te slippen op mijn motorkap. Mijn motorkap zat vol met diepe witte krassen.

Dan denk je dat je hiervan leert!!! Vorige week loopt er een hond uit de buurt langs. Ik bak een bal en wil deze naar een grasveldje gooien. nu ben ik motorisch goed onderlegd, maar de bal kaatst af op een boom, stuiterd via de stoep op een auto voor mij geparkeerd en vervolgens rolt ie van het dak van mijn Porsche. De hond volgde de bal feilloos en spong direct tegen mijn auto ... en liet zich vervolgens langs de auto naar beneden glijden.

Momenteel staat ie bij de spuiter

... Wat is de kans dat zoiet je 2x overkomt!!! :colors:

10 jan 2007 14:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Mijn grootste stommiteit :roll:

Met de Noord-Brabant rit in februari 2005 meerijden.
Sindsdien ben ik hier op het forum niet meer weg te slaan.
Goh , wat had ik allemaal voor andere dingen kunnen doen in die tijd dat ik hier zit :twisted: :wink: :lol: :lol: :lol:

Laatste update 22/10/2013

10 jan 2007 14:26
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
porsche 944S2
Bericht 
Met een door mij georganiseerde toerrit van het 944 forum met 15 auto's in een maisveld belanden. Dit omdat de NS zo aardig was om op zondag de spoorovergang op de dijk te blokkeren, zodat we met z'n allen lekker terrein konden rijden naast de dijk........................................

Was wel grappig overigens (achteraf dan, he)

10 jan 2007 14:30
Profiel WWW
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Mijn grootste stommiteit;

Ik had een Rover 3500 VandenPlas helemaal gerestaureerd. Tot op de laatste schroef uit elkaar geweest en prachtig opnieuw in baselak 9 laags principe gespoten.
Maanden werk om de auto weer helemaal als nieuw te krijgen en het resultaat mocht er zijn.

Nu had ik een grote garage onder aan een dijk. Vanuit de garage ging het pad gelijk omhoog. De auto stond met de neus naar binnen geparkeerd.
Ik moest nog even wat aan de auto doen en moest hem daarvoor iets achteruit rijden. Ben ingestapt, deur tegen de post aan, maar niet in het slot, dicht getrokken, die dikke V8 gestart, in zijn achteruit en....
Doordat de achterkant direct het pad op reed en de auto iets voorover kwam te staan en doordat er een flinke wind stond woei de deur open en bleef precies achter de sponning van de 4 meter brede garagedeuren (waar je normaal 4 autos naast mekaar door kan rijden) hangen.
Gevolg een gekraak dat door merg en been ging en een deur die ruim 100 graden open draaide en een prachtige vouw in het plaatwerk.

10 jan 2007 14:36
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
@ Steffie: die is echt wel goed...sorry, maar ik heb es stevig gelachen...sterkte overigens, ik heb ook al domme dingen gedaan...effe over denken en dan post ik het wel :lol: :wink:

10 jan 2007 14:38
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
maurice schreef:
....de deur open en bleef precies achter de sponning van de 4 meter brede garagedeuren (waar je normaal 4 autos naast mekaar door kan rijden) hangen.
Gevolg een gekraak dat door merg en been ging en een deur die ruim 100 graden open draaide en een prachtige vouw in het plaatwerk.

...voila, dit is ook een van mij stommiteiten...een maand geleden hetzelfde voorgehad op de Alpina :evil: ... gaat over een paar weken naar de spuiterij....de lak moet wel van het fabriek komen ahv chassisnr...zal weer een zure, dure grap worden...

...hopelijk de laatste stommiteit...'k vrees ervoor... :wink:

10 jan 2007 14:43
Profiel
Westervoort
Bericht 
Origineel idee...dit draadje.

Kan wel eens een heel lang en vermakelijk topic worden... :twisted: :wink:

10 jan 2007 14:57
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Jurgen schreef:
Kan wel eens een heel lang en vermakelijk topic worden... :twisted: :wink:

Is dat dan jou grootste stommiteit :mrgreen:

10 jan 2007 14:59
Profiel WWW
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
...durf die van mij hier niet eens te posten. :oops: Kan trouwens niet kiezen, zijn er nogal wat. :wink:
Maar ik lees graag mee :!:

10 jan 2007 15:02
Profiel WWW
Westervoort
Bericht 
@ Maurice ; de mijne ligt nog te vers in het geheugen :twisted:

10 jan 2007 15:02
Profiel
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht Re: Je grootste stommiteit...
Steffie schreef:
... Wat is de kans dat zoiet je 2x overkomt!!! :colors:

Hangt van je gedrag af. :wink:

10 jan 2007 15:04
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
mijn grootste stommiteit is dat ik die niet meer weet :!: :!: :wink:

10 jan 2007 15:13
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
:oops:

Laatst bijgewerkt door marknineoneone op 15 jan 2007 10:04, in totaal 2 keer bewerkt.

10 jan 2007 15:21
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
...een van de betere in dit soort vind ik toch de stunt van TV presentator en zanger van The Radios Bart Peeters (heeft ook al TV gemaakt in Nederland denk ik)...hij had in zijn jongere jaren een tweedehandswagen aangeschaft...een turbo-diesel zoals de verkoper hem vertelde...bij z'n eerste tankbeurt heeft arme Bart een halve dag rondgetoerd om een station te vinden waar hij "turbodiesel" kon tanken... :lol:

...goed hé! :wink:

10 jan 2007 15:23
Profiel
PorscheForum Rakker
997 Cabrio 4S. voorheen 996 cabrio
Bericht 
MichM3 schreef:
...een van de betere in dit soort vind ik toch de stunt van TV presentator en zanger van The Radios Bart Peeters (heeft ook al TV gemaakt in Nederland denk ik)...hij had in zijn jongere jaren een tweedehandswagen aangeschaft...een turbo-diesel zoals de verkoper hem vertelde...bij z'n eerste tankbeurt heeft arme Bart een halve dag rondgetoerd om een station te vinden waar hij "turbodiesel" kon tanken... :lol:

...goed hé! :wink:

... ja of Linda de Mol; op tv vertelde ze eens een blunder die zij had begaan met haar porsche. Bij een benzine pomp wilde ze het oliepeil van haar 911 checken en trok de kofferklep open. Ze schrok enorm omdat ze dacht dat er geen motor in haar auto zat!!!
...is echt gebeurd :oops:

Schattig bij haar, wellicht helpt dit (Jurgen en Harley) iets over de streep.
Want zo erg kan het toch niet zijn. ...Toch??? :wink:

10 jan 2007 15:33
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
Hmmm :P ....Linda de Mol....Hmmm :P ....kan je ni boos op worden hé :wink:

10 jan 2007 15:37
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Steffie schreef:
...wellicht helpt dit (Jurgen en Harley) iets over de streep.
Want zo erg kan het toch niet zijn. ...Toch??? :wink:

Mij niet... en Jurgen hoeft niet wat mij betreft want ik weet waar hij het over heeft (denk ik). :wink:

10 jan 2007 15:43
Profiel WWW
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Er vanuit gaande dat we het hier over Porsche stommiteiten praten en niet over allerlei huis tuin en keuken getob.

De mijne................veel te voreg ingeruild op de 964 turbo, mijn bloedmooie 3,2 Targa.

Afbeelding

Wat een perfecte kar was dat

10 jan 2007 15:44
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Me aanmelden bij dit forum. Wat heb ik sindsdien een hoop tijd achter de computer gezeten. Tijd die ik ook had kunnen gebruiken om met de P. te rijden. :wink:

10 jan 2007 17:24
Profiel WWW
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Mijn eerste zéér mooie 911, de vangmuil van de kofferklep werkte niet goed :oops:

Reed weg en zag de klep zo omhoog gaan :cry: . te laat een paar grote pitten in mijn paneel :x

Sindsdien let ik steeds of deze klep wel goed dicht zit :idea:

Trouwens dat is wel beter bij een 993, als hij niet goed dicht zit blijft de binnenverlichting branden :!:

10 jan 2007 17:53
Profiel
PorscheForum Rakker
911 2.2E targa
Goirle, NB
Bericht 
Ik heb (toen ik een jaar of 10 was) samen met 'n vriendje van mij met m'n ouders een rit van ''onze'' oldtimerclub meegereden.
Op de parkeerplaats een beetje vervelen, en toen gingen we maar met 'n écht dikke ketting tussen 2 paaltjes rond zwieren, steeds harder en harder en harder................................

tot dat ie los schoot en zo recht met volle kracht tegen een chevrolet corvair coupé aan knalde :oops:

Ik dacht dat op de auto een streep van vogelpoep zat, het was helemaal wit. Maar daar was de lak dus weg......
Toen moest ik het aan m'n ouders vertellen, tranen over m'n wangen, maar ze begrepen gelukkig dat het natuurlijk niet zo bedoeld was.

De schade bedroeg 4800 gulden die gelukkig door de verzekering werd gedekt :o

Achteraf natuurlijk altijd leuk om te vertellen in bijv. een stommiteit topic :wink:

10 jan 2007 18:20
Profiel Facebook 
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
De verkoop van de XS-NN-44 :cry:
(Had ik nooit moeten inruilen op die 964C4)

Laatst bijgewerkt door Erick op 11 jan 2007 0:07, in totaal 1 keer bewerkt.

10 jan 2007 18:28
Profiel Twitter 
PorscheForum Junkie
356 924 944 944 cupracer(s) 968CS Boxster S Cayman S
Aalsmeer
Bericht 
bijna twee jaar geleden liet ik een nacht mijn 356 buiten voor het huis op de oprit staan, fout! ik ben nog aan het zoeken waar hij nu geparkeerd staat :?

10 jan 2007 22:26
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Porsche 911 SC (A-series)
Assendelft
Bericht 
Mijn grootste stommiteit:
Op een zondagmiddag een stukje gaan toeren met mijn Alfa Romeo Guilietta (bouwjaar 1982, heerlijke auto) samen met mijn broer die de trotste besuurder was van een Alfasud TI. We deden dit regelmatig en deze ritten begonnen vaak rustig maar ........... Zo ook die zondag, de eindspurt speelde zich die dag af in de straat waar ons ouderlijk huis zich bevond. Eerlijk is eerlijk hij reed voor, knipperlicht naar rechts en hop het rechterachterwiel lostillen en er gewoon op de baan voor het tegenovergestelde verkeer voorbij. FOUT, daar reed op dat moment een Volkswagen Jetta met op de motorkap de volgende letters P O L I T I E.............................................................................. :?

Na deze actie werd ik besneden en onstonden er ideeen voor het puntenrijbewijs :D

Peter

10 jan 2007 23:49
Profiel
Groningen
Bericht 
Counterstrike schreef:

Na deze actie werd ik besneden

Peter

:shock: :shock: :lol:

Mijn grootste stommiteit (voor wat betreft auto's / autorijden):

Netjes achteruitrijdend uit mijn vetrouwde parkeervak, zie ik mijn buurman in mijn binnenspiegel hetzelfde doen. Kontje van mijn 944 richting de kont van zijn (bij het ziekelijke af) goed geconserveerde Audi. Ik stop meteen en denk nog: die ziet me toch wel in z'n binnenspiegel? Meestal kijkt een mens waar hij/zij naar toe rijdt, in dit geval achter de auto.

In plaats van dom denken had ik gewoon moeten claxonneren. Hij reed namelijk stug door, kraaaaaaaaaaak..en nog wat van dat soort geluiden. Zelfs toen had ie nog niets in de gaten... :roll: Toeter nog nooit nodig gehad in het hoge Noorden, dan weet je hem op dat soort momenten misschien minder snel te vinden... :roll:

Naderhand meneer (l*l) stug volhouden dat we beide nog reden op het moment van impact. Zijn woord tegen het mijne, beide een bijzondere actie (achteruit rijden), beide schuld. :evil:

Oh.. en misschien die ene keer dat ik pa z'n geliefde auto in het donker bij wegrijden uit een oprit langs een (niet gespot) gietijzeren hek haalde. Hele zijkant aan gort. Geeft ook niet echt mee dat gietijzer.. :oops: :wink:

Laatst bijgewerkt door Jort op 11 jan 2007 0:28, in totaal 1 keer bewerkt.

11 jan 2007 0:17
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 114 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende