Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 22:47

Antwoord op onderwerp  [ 255 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Goed bezig daar in België... 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht Goed bezig daar in België...
Lang leve 1 Europa...

http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=42789

Daar kom ik dus ook niet meer.

mhaschreurs.hyves.nl

10 jan 2007 17:55
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht Re: Goed bezig daar in België...
michael schreef:
Daar kom ik dus ook niet meer.

ik ga er toch echt niet voor omrijden, wel lekker; zal vast een hoop nederlanders schelen in antwerpen :lol: :wink:

Laatst bijgewerkt door Marco op 10 jan 2007 18:03, in totaal 1 keer bewerkt.

10 jan 2007 17:56
Profiel WWW Facebook 
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Zoiets moet ook in Europees verband ingevoerd worden vind ik. Dan wel t.g.v. de accijns op brandstof of de wegenbelasting.

10 jan 2007 18:00
Profiel WWW
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Het is ook even een bedragje zeg, 60 euro! :shock: :shock: :shock: Even wijn halen in Noord-Frankrijk wordt ook wat minder aantrekkelijk daardoor. :(

Laatst bijgewerkt door MS964 op 11 jan 2007 0:07, in totaal 1 keer bewerkt.

10 jan 2007 18:02
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
Goede zaak...de Belgische wegen worden heel veel gebruikt door buitenlanders in de transportsector...onze wegen worden stukgereden door overladen vrachtauto's van overal in Europa...ik vind het normaal dat zij ook in de kosten delen.

sorry voor de brave vakantieganger...maar ik vind het geen slechte zaak...al wil dat niet zeggen dat ik 60 euro aanvaardbaar vind :roll:

10 jan 2007 18:12
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Dus..als ik het goed heb: als we met zijn allen in 2008 naar de Porsche dagen van Francorchamps willen, moeten we ALLEMAAL 60 euro betalen? Jee, en ik maar zeuren over die 7 euro bij Zandvoort :oops:

Maar hoe willen ze dat in vredesnaam gaan controleren? Er rijden dagelijks duizenden wagens op de wegen van België. En ik vind trouwens dat met de nieuwe benzineprijzen de auto-mobilist al VEEL te veel betaald in het verkeer. :roll:

10 jan 2007 18:15
Profiel Facebook 
Groningen
Bericht 
FROST schreef:
En ik vind trouwens dat met de nieuwe benzineprijzen de auto-mobilist al VEEL te veel betaald in het verkeer. :roll:

Wat versta je onder "nieuwe"?

We betalen nu ongeveer 5 cent per liter minder voor een litertje Super dan een jaar geleden. Dat is vóór inflatiecorrectie...

10 jan 2007 18:26
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Ik meende het van de week op tv te hebben gezien...............maar bedenkt net dat dat ook niet op de NEDERLANDSE zender was maar op een DUITSE! Sorry! :oops: (blond)

10 jan 2007 18:32
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
MichM3 schreef:
Goede zaak...de Belgische wegen worden heel veel gebruikt door buitenlanders in de transportsector...onze wegen worden stukgereden door overladen vrachtauto's van overal in Europa...ik vind het normaal dat zij ook in de kosten delen.

Ik hoop dan wel dat van dat geld jullie wegennet eens van nieuw asfalt word voorzien.

Overigens zal het vrachtverkeer in Nederland echt niet minder zijn dan in België, ik denk zelfs meer. Maar omdat de autowegen hier wel van fatsoenlijk asfalt zijn voorzien, stel ik een wegentax voor van 120 euro voor buitenlanders. :wink:

mhaschreurs.hyves.nl

Laatst bijgewerkt door michael op 10 jan 2007 18:38, in totaal 1 keer bewerkt.

10 jan 2007 18:36
Profiel Facebook 
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Ja fijn...
Ik moet zo'n 3 a 4x per jaar naar Sluis (Zeeland)
De snelste weg is via België....

10 jan 2007 18:38
Profiel Twitter 
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
michael schreef:
Ik hoop dan wel dat van dat geld jullie wegennet eens van nieuw asfalt word voorzien....

...klopt...overschot van gelijk, maar ik vrees ervoor :cry: :lol:

michael schreef:
Overigens zal het vrachtverkeer in Nederland echt niet minder zijn dan in België, ik denk zelfs meer. Maar omdat de autowegen hier wel van fatsoenlijk asfalt zijn voorzien, stel ik een wegentax voor van 120 euro voor buitenlanders. :wink:....

...jullie hebben ook wat meer oppervlakte dan wij, kan zijn...zijn de snelwegen in het noorden ook zo dicht bevolkt en veelvuldig gebruikt? Bij ons is het in elke hoek dat er veel gereden wordt, maar bij jullie weet ik het niet...trouwens, ik heb 4 jaar aan een stuk elke week Brussel-Arnhem gedaan (wel enkele jaren terug) en ik vond het asfalt ook allebehalve hoor...om over de hobbelpistes maar te zwijgen... :lol: :wink:

...niets houdt jullie tegen om ook een vignet in te voeren...als jullie vinden datde wegen al te vaak door buitenlanders bereden worden, waarom niet dan? :roll:

10 jan 2007 18:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Antwerpen & Geel
Bericht 
Citaat:
Is het niet al straf genoeg dat we door ons voormalig Koninkrijk België heen moeten als we naar onze camping aan de Costa Brava moeten?

:lol: :lol: :lol:

10 jan 2007 19:06
Profiel Facebook 
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Ach die 60 euro, als ze daar goed asfalt voor aanleggen....
Erger vind ik dat het weer eens aantoont dat de EG met hun miljardenverslindende goed lunchende wekelijks verhuizende santekraam zelfs dit soort zaken niet geregeld krijgt :evil:

10 jan 2007 19:07
Profiel
Bericht 
Erick schreef:
Ja fijn...

Nog niet gehoord van de Westerscheldetunnel!!!!!!!!!!

10 jan 2007 19:21
Papendrecht
Bericht 
cabrio wim schreef:
Erick schreef:
Ja fijn...

Nog niet gehoord van de Westerscheldetunnel!!!!!!!!!!

Waar is de tijd van de veerponten (Kruiningen-Perkpolder en Vlissingen-Breskens) gebleven? :mrgreen:

10 jan 2007 19:28
Profiel WWW
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Ha die Bert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wink:

10 jan 2007 19:28
Profiel
Bericht 
wolf schreef:

Missen wij iets!!!!!!!!!

10 jan 2007 19:30
Papendrecht
Bericht 
cabrio wim schreef:
wolf schreef:

Missen wij iets!!!!!!!!!

En anders Wolf wel. :mrgreen: :wink:

10 jan 2007 19:33
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Al zou ik het ook niet erg vinden moest het doorkomen zal ik jullie toch maar weer met de voetjes op de grond zetten.
Deze discussie is al zeer lang bezig , en geloof me (België kennende) is dat nog zeker niet voor onze generatie :wink:

Laatste update 22/10/2013

10 jan 2007 20:07
Profiel WWW Facebook 
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Oostenrijk, Frankrijk, Zwitserland, Italië, Spanje enz. mogen dit wel, en België niet :roll: :roll:

Een vrijstelling voor de landen waar geen tol geheven word, zou ik wel normaal vinden.

En hier ergens genoemd, ben er vrij zeker van dat er in België meer buitenlandse vrachtwagens rijden dan in Nederland.

En voor de rest, kan het me eigenlijk geen ruk schelen, als morgen in Nederland een vignet van toepassing word, kom ik toch nog met alle plezier mijn vrienden en kenissen bezoeken in Nederland.

Ben namelijk niet zo bekrompen om een gans volk te beoordelen op de beslissingen van hun regering :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

10 jan 2007 20:19
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
PPP356 schreef:
En hier ergens genoemd, ben er vrij zeker van dat er in België meer buitenlandse vrachtwagens rijden dan in Nederland.

En voor de rest, kan het me eigenlijk geen ruk schelen, als morgen in Nederland een vignet van toepassing word, kom ik toch nog met alle plezier mijn vrienden en kenissen bezoeken in Nederland.

Ben namelijk niet zo bekrompen om een gans volk te beoordelen op de beslissingen van hun regering

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Laatste update 22/10/2013

10 jan 2007 20:26
Profiel WWW Facebook 
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Het is een plan.... hetgeen wil zeggen dat er een kans bestaat dat dit uitgevoerd gaat worden.
Alleen word het gebracht alsof het zeker is dat het gaat gebeuren.
Zo hebben ze hier in de 2de kamer ook vaak berichten van plannen; de media brengt het naar buiten alsof het al definief besloten is en iedereen heeft weer wat om over te praten/zeuren.
Afgelopen zomer nog door Frankrijk naar Zuid-Spanje gereden, mijn creditkaart begon bijna te roken van al die tolwegen. :shock:

10 jan 2007 21:43
Profiel WWW Facebook 
‘64 Kever
Bericht 
ppp 356 schreef:

Ik denk het niet, ik weet het zelfs wel zeker van niet, maar WEL: Meer buitenlandse vrachtwagens die niks in Belgie te zoeken hebben!

Lees: In Belgie rijden veel (vracht)wagens "alleen maar door het land" heen, bv. van NL->Frankrijk... Die (vracht)wagens doen helemaal NIETS in Belgie, behalve het asfalt kapot rijden...

In NL stoppen/starten de meesten nog, waardoor ze ook de economie ondersteunen, danwel met transport, goederen, brandstof, etentje voor de chauffeurs, etc etc etc ;)

Kleine correctie, maar voor de rest... Naar de bios in antwerpen is nog steeds gunstiger als in NL, we zullen gewoon vaker moeten gaan :cheesy:

10 jan 2007 22:35
Profiel Facebook 
vianen
Bericht 
wolf schreef:

:roll: :scratch:

11 jan 2007 0:34
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 C2Cabrio (1997) ex-993 C4 (1995)
Regio Amersfoort
Bericht 
Willen ze hiermee de zeemacht weer de 6 miljoen terugbetalen die Prins Laurent heeft gebruikt voor zijn verbouwing ?
Prins Laurent, die een aantal Ferrarietjes bezit, liet tal van werken uitvoeren aan zijn villa Clémentine in Tervuren. De rekening stuurde hij naar de Belgische zeemacht. WHOEHA :!:

Moeten wij ook maar doen, de rekening sturen naar de Belgische zeemacht :D

11 jan 2007 0:57
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 255 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende