Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 12:58

Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
996 tt 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Die velgen he, ieder zijn smaak, maar daar schreef ik recent nog over: FUCHS-3.2 idee :idea: :P :lol:

En als jullie er mee gaan rijden, één advies: trap het gaspedaal RUSTIG in :!: :!:
En op een vochtig wegdek nog VEEL langzamer :idea: :shock: :P

16 jan 2007 19:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Antwerpen & Geel
Bericht 
Marcel schreef:
Flyer.. schreef:
Aangezien deze auto in Duitsland staat en het een hele trip is van hier tot in hamburg vroeg ik mij af of wij bv naar Porsche Verellen (=vlakbij ons)
konden stappen en vragen of zij de transfer regelen met Porsche Hamburg. Aangezien dit 2 officiële Porsche garages zijn moeten ze toch een regeling kunnen treffen of zie ik dit verkeerd?
Iemand ervaring met dit soort zaken? Slecht idee of ..?

vind ik een super idee en zullen veel mensen oren naar hebben maar of het ook gaat lukken....en op welke basis gaan ze dit doen, wie draait voor de kosten op mits jullie de auto niet kopen etc etc...Het is alleen maar te ver rijden indien jullie de auto niet zouden kopen.

mijn vader heeft een mailtje gestuurd naar Verellen, ben is benieuwd wat ze daarop gaan antwoorden ! 'k Laat het zeker weten.

en van dat gaspedaal intrappen, zullen dit zo goed mogelijk proberen te respecteren! Maar hoelang dat gaat lukken..??? :wink:

16 jan 2007 19:47
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Antwerpen & Geel
Bericht 
juist een e-mail terug gehad. Noppes voor een transfer, ze kopen geen tweedehandswagens aan bij andere dealers, zoals ik al vermoedde.
Het wordt dus zelf naar daar rijden, maar dat zit er de eerste weken nog niet in wegens tijdsgebrek. Hopelijk blijft hij nog er nog even staan,
zou zonde zijn moest hij verkocht worden de komende 2 weken :cry:

16 jan 2007 21:03
Profiel Facebook 
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Dan komt er altijd wel weer een andere! Niet laten opjagen. Worden de komende tijd ook nog wel goedkoper denk ik ivm. 997 TT.

16 jan 2007 23:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Antwerpen & Geel
Bericht 
vorig weekend een mailtje gestuurd naar Hamburg om alles te regelen, krijgen we maandag een mailtje terug dat hij verkocht is! :(

Niet getreurd maar verder gezocht, woensdag bij verellen binnengesprongen die er een donkergroene 996tt hebben staan:
Afbeelding
Afbeelding
Even plaatsgenomen en motor gestart, klinkt en voelt zalig!! Zeer mooi exemplaar ookal dachten we eerst dat het groen zou tegenvallen.. Toch is dit niet het exemplaar dat we zoeken omdat de prijs nogal hoog ligt maar mogen er wel een testrit mee doen op 14feb.

Nog verder gekeken op internet en kwam op mobile.de een 996tt cab uit Antwerpen (bij Beerens). Zwart/zwart, niet teveel km's en aardige prijs voor een cabrio! Afspraak gemaakt en vrijdag gaan kijken en testrit doen. Aangezien mijn vader de voorbije jaren cabrio gereden heeft zou dit voor hem ideaal zijn aangezien hij dan zowel een turbo als een cabrio heeft..
Ginder aangekomen bleek de wagen nog op het 2e verdiep te staan waardoor de testrit al uitgesloten was :? Het viel verder ook nog wat tegen, hadden niet hetzelfde gevoel als bij de coupé, die je werkelijk omsluit en 1 maakt met de wagen. Dit gaf een nogal 'log'(weet niet goed hoe te omschrijven) gevoel en ook met de hardtop was de lijn van de wagen wat gebroken waardoor we onze zinnen terug op een coupé gezet hebben!
996tt cab van Beerens:
Afbeelding
Afbeelding

Volgende stap is dus de testrit met de groene tt coupé bij Verellen wat dus ook onze eerste rit in een turbo wordt!

28 jan 2007 17:42
Profiel Facebook 
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Dat gevoel had ik met de cabrio ook een beetje. Daarnaast vond ik de verloren ruimte achterin door het mechaniek van de kap wat jammer.

Veel plezier bij deze op de 14e. ben benieuwd naar de ervaringen.

28 jan 2007 23:43
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Antwerpen & Geel
Bericht 
Dit verhaal heeft een einde (eindelijk), het is toch geen Porsche geworden tot onze grote spijt. Toch nog een mooi compromis uitgewerkt en het is een bmw m5 geworden, hij wordt woensdag afgehaald.
korte specs:
5.0i V10 van 507pk
0-100 in 4.7
een echt fotomodel spijtig genoeg :? (€€€)

Afbeelding

Het is geen Porsche(uitstel is geen afstel!), maar wat een gevoel dat je in die wagen krijgt, ook best onbeschrijfelijk. Hij kan er mee door :lol:

02 aug 2007 15:23
Profiel Facebook 
Groningen
Bericht 
Mooi, het petje kan blijven. :wink: :wink:

02 aug 2007 15:31
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Prachtige wagen.
Van harte.
Was die van Marcel geen alternatief geweest :?:

Laatste update 22/10/2013

02 aug 2007 15:31
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Antwerpen & Geel
Bericht 
911-lover schreef:
Prachtige wagen.
Van harte.
Was die van Marcel geen alternatief geweest :?:

Gek?? Die heeft maar 400pk.. :lol:

02 aug 2007 15:47
Profiel Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
:lol: :lol: :lol: :wink:

Laatste update 22/10/2013

02 aug 2007 15:48
Profiel WWW Facebook 
PF #911
België
Bericht 
[quote="Flyer.."]Die van jullie ook tenzij je altijd op dat M-knopje duwt. En weegt nog eens wat minder ook...
Maar verder een beestachtige wagen, enjoy (maar dat zal wel niet moeilijk zijn zeker :wink: ) :!:

03 aug 2007 9:50
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
996 Turbo
Bericht 
Knopje of niet , deze heeft gewoon 507 brake horse powerrrr..

En 8000 rpm met een heerrlijke hamerslag

congrats

Peter

03 aug 2007 9:55
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Blijft een beest van een auto die E60 M5 :twisted: Toch maar heel veel leuke kilometers toegewenst in deze non-Porsche :wink:

03 aug 2007 9:59
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ieder z'n meuk. have fun! 8)

03 aug 2007 22:15
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
Knappe auto, heel snel....maar ik vind het concept van de Alpina B5 beter bij een 5 reeks passen.

desalniettemin...veel plezier ermee 8) :D

03 aug 2007 22:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Antwerpen & Geel
Bericht 
gast schreef:
Ieder zijn liefhebberij. In top gear was de m5 geen partij voor een 911.

na topgear te zien met JC in de m5, vraag je je zelfs af waarom
überhaupt iemand ooit een m5 gekocht heeft.. :)

Op het het einde maakt hij het nog dan toch nog goed, vergelijkt hem zelfs met de F430... Rare kerel die Jeremy!

Qua prestaties zit het uiteraard wel snor maar het blijft een 1850kg wegende sedan.. dus nee, geen partij voor een 911, maar TOCH een mooi compromis! :)

Bedankt voor de reacties, als hij er is woensdag zal ik nog wat foto's trekken.

04 aug 2007 11:24
Profiel Facebook 
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
MichM3 schreef:
Knappe auto, heel snel....maar ik vind het concept van de Alpina B5 beter bij een 5 reeks passen.

leg eens uit, wat is het belangrijkste verschil?

04 aug 2007 11:26
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2