Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 10:40

Antwoord op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Storm (schade)... 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Olaf schreef:
Ik hoop het ook niet - want dat zou dan (1 van z'n eerste) ritje(s) na Isle of Man geweest zijn :shock:

Hij heeft de auto toch niet laten overspuiten :?: :shock: :wink:

Het is toch echt een ander kleurtje

18 jan 2007 19:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Amsterdam
Bericht 
Jurgen schreef:
Hmm...21 reacties binnen 1 uur...voorspelt weinig goeds...

Klopt.

Net terug van onze jachthaven aan het Markermeer.

Beetje geluk : een op het land gestalde catamaran ligt nu op 3 meter van ons schip op z'n kop
in een paar bomen. Een ander jacht van de bokken, tegen een buurman aan gevallen, Ai... :? En het ergste komt vanavond...
1 meter water-peilverlaging, liggen muurvast op de bodem, hangend
in de trossen. Verder een hoop zeiltuig stuk....Treurig.
Vreeemd dat zo weinig eigenaren zijn komen kijken naar hun kostbare bezit, maar ach, zelfs als sta je erbij en gaat iets helemaal mis, je kunt niets, niets uitrichten...

En dan het natuurgeweld. Het is gewoon een belevenis daar te zitten en
het opstuivende kokende water te zien...op de windmeter aan boord constant 9 soms 10-11 Bft,
bloedstollend gieren en fluiten...alles hellend op de windvlagen...daarbij was het ritje erheen een makkie. :D
Ga vanavond dus maar weer terug.

18 jan 2007 19:23
Profiel
PorscheForum Rakker
996 GT3 Mk1
Het Oosten
Bericht 
Valt tot nu toe nog mee... net nog achter het tuinmeubulair aan geweest, en ik heb ze gevangen!.. :wink: . Op de zaak 2x productie stil ivm stroom dip, ik hoop dat het vanavond goed gaat.... heb weinig vertrouwen in de hoogspanningsleidingen hier rond Haaksbergen na November '05... :roll: ..
Olaf, zal wel heftig geweest zijn daar waar jij zat.. :shock: .

18 jan 2007 19:24
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Gerhard schreef:
Olaf schreef:
Ik hoop het ook niet - want dat zou dan (1 van z'n eerste) ritje(s) na Isle of Man geweest zijn :shock:

viel mij ook al op, deze is lichter

18 jan 2007 19:25
Profiel WWW Facebook 
Amsterdam
Bericht 
porsche356sc schreef:
au, toch niet iemand van hier?

Afbeelding

Rob H ? Nope, of Rob draagt nu een TOUPETJE .... :roll: :wink:

18 jan 2007 19:27
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht 
Het gaat hier ook flink tekeer.... af en toe moelijk om vrienden dmv telefoon te bereiken. Ons bezoek voor vanavond heeft afgezegd vanwege boom op huis. Schijnbaar heeft ze gigantisch geluk gehad omdat ze net in haar auto stapte :?

18 jan 2007 19:37
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Master Ken schreef:
Schijnbaar heeft ze gigantisch geluk gehad omdat ze net in haar auto stapte :?

:oops: :arrow:

Afbeelding

:shock:

Afbeelding

:roll:

Afbeelding

:?

18 jan 2007 20:05
Profiel WWW Facebook 
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Net met enkele buren 2 omgewaaide bomen in stukken gezaagd en van de weg verwijderd. 1 van de wagens die tussen de 2 bomen opgesloten zat was Linda.
Ondertussen iedereen lekker binnen. Ben benieuwd hoe ik morgen onze wijk ga terugvinden, we wonen volledig tussen de bomen :? :?

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

18 jan 2007 20:16
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Ik wilde net nog even gaan tanken, maar de weg was door de politie afgezet. Op eigen risico had ik nog door mogen rijden, maar dan moest ik wel uitkijken voor rondvliegende dakplaten :shock: . Ik tank morgen maar :wink:

18 jan 2007 20:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Beveren Belgie
Bericht 
Heb net m'n 3de boom helpen van de weg duwen hier in de straat :roll:
Beetje eten , en dan de rest ( voorlopig nog 2 kleintjes)
Normaal vind ik veel wind heel leuk (zeker op zee) maar dit is teveel van het goede :evil:

18 jan 2007 20:28
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Auke231 schreef:
... zal wel heftig geweest zijn daar waar jij zat.. :shock: .

Zit ! :wink:

.... viel wel mee, geloof ik, als ik zo de foto's van Ollanda bekijk :arrow:

Afbeelding

:mrgreen:

18 jan 2007 20:32
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Bericht 
LeOH schreef:
...En dan het natuurgeweld. Het is gewoon een belevenis daar te zitten en
het opstuivende kokende water te zien...

LEVENSGEVAARLIJK!!! ;-)

18 jan 2007 20:59
Profiel WWW
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Marco schreef:
Gerhard schreef:
Olaf schreef:

viel mij ook al op, deze is lichter

Er zijn er hier iig twee alert! :thumleft: :wink:

18 jan 2007 21:00
Profiel WWW
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
in Oost-Vlaanderen valt het zo te zien nog best mee - ik heb net een uurtje w/w-verkeer achter de rug en niet zo heel veel van te merken

18 jan 2007 21:09
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
:idea: Voor iedereen die een kapvergunning heeft aangevraagd, maar die is afgewezen, of heb je nog een boom in de tuin staan waar je vanaf wil, maar waar je eerst nog zo'n lastige vergunning voor moet aanvragen, nu naar buiten en omhalen dat ding! :mrgreen: :idea:

Afbeelding :arrow: Geen Afbeelding die daar naar kraait op een dag als vandaag!!! :salut:

Rob-die-zoiets-natuurlijk-nooit-zelf-zou-doen :wink:

18 jan 2007 21:11
Profiel WWW
Bericht 
Iemand die van de nood................... :wink:

18 jan 2007 21:17
PorscheForum Rakker
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Half uur geleden hier een grote dikke acacia omgevallen. Schutting natuurlijk weg, boven op het tuinshuis. Tuinhuis helemaal in elkaar, alles erin ook vernield.

Vervelend, gelukkig geen persoonlijke schade of schade aan de P.

Morgen komt het mannetje van de .......

18 jan 2007 21:31
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
net terug uit Aberdeen, ben toch wel wat gewend wat betreft vliegen, jezus wat een vlucht, was echt blij dat ik er uit was. Was me het dagje wel, 3 uur vertraging op vliegveld, en 5 uur over gedaan om van Schiphol naar Uden te komen, en 120 km om moeten rijden, half nederland gezien....en wat ik dan echt ongelofelijk vond om te zien, een trailer met een joekel van een zeilboot op de snelweg, dan ben je toch niet goed bij je hoofd als je met zo'n ding de weg op gaat......

18 jan 2007 21:34
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Ach, 3-en-half-uur over een stukje van 50km gedaan... (Spijkenisse -> Breda)... Het leuke nieuws als je in de auto zit: A29 afgesloten, A16 afgesloten, A27 afgesloten. Op de A15 zo'n 30km file bij elkaar... Ho eens...

Uiteindelijk maar over de Moerdijkbrug (A16) gereden, zo'n 2km voor de brug staat gewoon 2 rijbanen dik vrachtwagens. Die mochten er niet over... Raar? Welnee, want OP de brug liggen er 2 op hun kant! *dusssssss*

Hier in de straat zo'n oude denneboom in 2en gegaan en omgewaaid, zonde, maar helaas staat de berk van de overbuurman nog. Die zijn aan het verbouwen en de hele achterkant van het huis is open (je kent het wel, afgedekt met van dat oranje plastic).... En dat op het zuiden... Ai ai ai...

18 jan 2007 22:25
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
zojuist van eindhoven terug naar bilthoven gereden. normaal rond die tijd (17.45 weg) rij je er 5 kwartier over. Nu een uur en 25 minuten... :shock:

Aan de andere kant van de vangrail stond een grote file... van utrecht tot eindhoven...
Spreek net mijn broertje. Woont in Wijk bij Duurstede. Gelijk met mij weggereden. Wilde A15 afslag Tiel en dan het pontje pakken. Pontje uit de vaart, doorrijden naar Amerongen, pontje uit de vaart, doorrijden naar Elst, pontje uit de vaart, doorrijden naar Rhenen, brug afgesloten. Binnendoor doorrijden naar de A50, bij Doorwerth de Rijn over en er meteen weer af (file!). Staat nu al een uur stil voor Ouwehands Dierenpark. Hoopt voor 12en thuis te zijn.

Het waait een keer bovengemiddeld en heel Nederland is in rep en roer. Herinner me nog vorig jaar die vrijdagavond dat het nogal sneeuwde. Reed om half 1 's nachts naar huis en hoorde op het nieuws: "... en het leger deelt dekens uit aan mensen die langer dan drie uur in de file staan..." :roll: Valt me mee dat ze de noodsituatie niet uitroepen en het leger mobiliseren.

Nederland - niks gewend. Oja, de deur klemde en ik schopte tegen de deur. Oeps, ruit eruit. Zal wel moeilijk te vervangen worden morgen met al die glasschade... :cry:

Enfin, sterkte allemaal.

18 jan 2007 22:45
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Ach valt allemaal best mee :mrgreen:
Heb er vanavond vanuit Vianen maar 3 uur over gedaan naar Leeuwarden.
Wel 30 km file op de A27. Dat stuk tot aan Eemnes (35km) heb ik ruim 1,5 uur over gedaan. De rest ging prima. Een vrachtwagen dwars op de weg met de trekker in de sloot langs de A27 en voor de rest een hoop rondvliegend materiaal en takken.

Weer een reden om geen SUV of MPV te kopen... Die lijken met dit weer wel een slalomrace te houden. :twisted:
Om over de vrachtwagens nog maar te zwijgen. Ik heb veel respect voor vrachtwagenchaufeurs (even slijmen anders krijg ik er van jeroenoop van langs :wink: ) maar met deze weersomstandigheden moesten ze verbieden om verder te mogen rijden. Meerdere malen gezien, zeker op de A6 en A32 dat zo'n gevaarte door de wind gepakt wordt en daarmee zo'n slinger maakt dat de auto die er net naast reed maar enkele centimeters over had. Als je dan hoort dat er ruim 60 van de 160 ongevallen betrekking hebben op omgewaaide vrachtautos dan geeft dat toch te denken. Maar ja iedereen wil naar huis.

18 jan 2007 23:00
Profiel WWW
964.c4
assendelft
Bericht 
Op mijn werk, is in ee jacht haven.

Hebben we een grote boom vast gezet met lijnen want deze kwam uit de grond, de grond was gewoon te nat waardoor geen houvast,

een grote boom kanpte 1 meter boven de grond af en miste op een haar na 6 auto's (die zouden allemaal totalloss geweest zijn)
1 tak van die boom heeft een voorraam geraakt van een auto.

Dak platen verzamelt nadat die los waren geraakt.

robert

Vannavond maar vroeg dicht gegaan verwachte toch niemand meer.

18 jan 2007 23:05
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Het viel allemaal best mee inderdaad :mrgreen: , deze ferry vaarde gewoon uit, :shock:
http://hornyoyster.com/video-youtube.ph ... ry%20video

:mrgreen:

Ik hoop dat de autootjes in de boot allemaal goed de handrem hebben aangetrokken.

mhaschreurs.hyves.nl

18 jan 2007 23:07
Profiel Facebook 
Westervoort
Bericht 
Wow...die Ferry maakt af en toe een hoek van zo'n 60 graden...(had wel eens beelden van binnenin die Ferry willen zien... :roll: :twisted: )

18 jan 2007 23:34
Profiel
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht 
Van (file) ellende in Rotterdam vanavond maar wat gegeten. Stil blijven staan leek zo zinloos. Fiets tegen de P gewaaid. Waarschijnlijk deukje in deur opgelopen (dacht niet dat het deukje er al zat). Gelukkig heeeeel klein deukje, maar toch. :cry:
En ik dacht nog, die #!~*&@!^$ zet zijn fiets wel een beetje link neer.

18 jan 2007 23:55
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende