Auteur |
Bericht |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
22 jan 2007 15:55 |
|
|
cabrio wim
|
Quoten
Ik begin maar met mijzelf, ik.... kreeg een bericht van een mod. keek daar een beetje raar van op, waarom, ik denk dat het in het draadje wel duidelijk is geworden.
Vandaar ik schreef.................(WE)
Er zijn mensen op het forum die veel meer quoten als ik!!!!!!!!!!!!
Heb de naam van Eric niet vernoemd, maar wilde dan wel weten of meer mensen het bericht gekregen hadden.(of is dat raar)
En als de inhoud dan toch niet zo bijzonder was??? van het P.btje waarom dan alleen naar mij.
Dus mijn stelling is.....als je als mod. vind dat er teveel gequote word maak er dan een algemeen bericht van , en niet persoonlijk.
|
22 jan 2007 18:06 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Quoten
Ik denk zomaar dat het niet om het aantal keren gaat - maar op de hoeveelheid per keer
|
22 jan 2007 18:17 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
22 jan 2007 19:17 |
|
|
horn
PF #57
|
QUOTEN IS VOOR IDIOTEN!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 jan 2007 20:44 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Sprak de GEK
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
22 jan 2007 20:46 |
|
|
cabrio wim
|
Quoten
Overdrijven is ook een gave, sommige zijn hier zeer goed in.
|
22 jan 2007 20:59 |
|
|
horn
PF #57
|
Zielig doen ook. Ik lees net dit topic en als ik zie hoe jij een 'advies' vertaalt 'in eigen woorden' in je openingspost, vraag ik me ook af wat voor bril jij op hebt als je leest...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 jan 2007 21:04 |
|
|
cabrio wim
|
quoten
Zielig doen.........denk ik niet, heb niks anders verwoord als, ik naar we
voor de rest is het gewoon zo. (het is toch ons forum )
Rest heb ik al toegelicht.
|
22 jan 2007 21:28 |
|
|
horn
PF #57
|
oke. mug. olifant. laten we kappen.
begrijp overigens geen reet van wat je hierboven probeert te zeggen. lijkt wel of er een aantal woorden is verdwenen...
Laatst bijgewerkt door horn op 22 jan 2007 22:19, in totaal 1 keer bewerkt.
|
22 jan 2007 22:09 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Opquoten met deze onzin...
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
22 jan 2007 22:15 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Nou Wim, bij deze voor jou en alle andere nog een keertje onder de aandacht: Op het porscheforum zijn er een tijdje geleden (op verzoek van de mensen op het forum) een aantal gedragsrichtlijnen opgesteld.
Deze zijn hier te vinden (klikken op de oranje letters voor de zekerheid!)...
Daarin staat onder andere een tweetal(!) onderdelen over quoten. Maar als mensen dat blijkbaar niet lezen, of daar niet voldoende aandacht aan besteden (en ja, da's volledig ter interpretatie van een moderator), dan volgt daar wel eens een adviserend PB'tje op.
Waarom krijgen mensen die een adviserend PB'tje krijgen toch altijd het idee dat ze door de meester op hun vingers getikt worden?
|
23 jan 2007 11:06 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Eh, omdat dat zo is?
|
23 jan 2007 11:23 |
|
|
cabrio wim
|
oke, laatste keer. Heb het woord (ik) verwisseld voor (we) quoten te veel.
excuses daarvoor!!!!!!!!!! (en heb geen verkeerde bril)
Maar dat ik teveel Quote, ben het daar helemaal niet met eens, en daarom mijn reactie, als ik zie wat er aan foto's en andere onzin elke keer geplaats (gequote) word, was mijn vraag of nog mensen dat bericht gekregen hadden en blijkbaar had ik dat niet mogen doen. Vandaar al deze reacties, en laten we er nu maar met kappen, zal niet meer quoten maar allen maar typen, allemaal tevreden
|
23 jan 2007 11:36 |
|
|
cabrio wim
|
Quoten
Was ik nog vergeten, de eerste meester waar ik bang van moet worden, die moet nog geboren worden.
|
23 jan 2007 11:39 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Ik zei toch nergens dat je bang moest zijn voor de meester? Enne, voor de rest, volgens mij ging het niet zozeer om hoe VAAK je quote't, maar HOE je quote. En ja, dat gaat voor een hoop mensen op.
|
23 jan 2007 11:47 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Klikken op de blauwe letters (voor de Ice blue gebruikers).
Het is nu nog een minderheid hier op het forum, maar mischien komt er ooit nog een dag dat we volledige erkenning krijgen !
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
23 jan 2007 11:49 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Naar die dag kijk ik ook reikhalzend uit.
Ik hoop dat ik zo goed quote
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
23 jan 2007 11:50 |
|
|
ppp 356
|
Nee Harley want je qoute een post vlak boven die van jou
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
23 jan 2007 11:54 |
|
|
Harley
|
Ik hou me keurig aan de gedragsregels hoor.
Overzicht/leesbaarheid
- Probeer je posts zo overzichtelijk mogelijk te houden. Quote alleen de delen van een post die belangrijk zijn (kijk wel uit dat je iets niet uit zijn verband trekt), werk met kleine(re) plaatjes, etc etc...
- Nog een keer quote'en, ALS je quote, probeer dan alleen de nuttige tekst te gebruiken, niet het hele bericht, dit vergt wellicht wat oefening, maar daar is de "Voorbeeld" knop voor!
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
23 jan 2007 12:02 |
|
|
outletvalve
|
Nog nooit gebruikt die "voorbeeld" knop. Ik moest eerst diep nadenken waar ik die kon zien ??
(maar idd als je een bericht schrijft staat er opeens een "voorbeeld" knop.)
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
|
23 jan 2007 12:06 |
|
|
ppp 356
|
|
23 jan 2007 12:07 |
|
|
outletvalve
|
en Schreeuwen in een post is ook bijzonder irritant
|
23 jan 2007 12:08 |
|
|
Harley
|
@ppp356 - Dat is een richtlijn (staat niet in de gedragregels) en is ook een weinig in conflict met deze:
|
23 jan 2007 12:10 |
|
|
ppp 356
|
Iemand moet de langste hebben
|
23 jan 2007 12:35 |
|
|