Auteur |
Bericht |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
Bijna twee keer zoveel C2's dan C4's dus!!!
Dat zijn nog eens cijfers
Toch duidelijk meer liefhebbers dus, dan brave reclamevolgers 
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
24 jan 2007 23:17 |
|
 |
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Kan maar 1 ding betekenen:
de Landrover wordt ingeruild voor een echte auto.
Brian, nu dit duidelijk is zullen dan eens gaan kijken of er meer voorstanders voor cabrio zijn of voor een coupe 
|
24 jan 2007 23:19 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
Nee hoor, een vergissing is menselijk en daar zijn er een boel inmiddels achtergekomen! 
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
24 jan 2007 23:20 |
|
 |
cabrio wim
|
 meer 964
Cabrio.......... 
|
24 jan 2007 23:20 |
|
 |
Lambiek
ex 964 C2 Coupé 1992
Unischwarz/zwart leer/sperdiff.Twente
|
voor mij is een Porsche:
1: achterwielaangedreven
2: handbak
3: coupé 
_________________________________________ Since the internet, nothing is as it used to be. Nice to know the 911 is the exception. 4-6-13 in Porsche Museum
|
24 jan 2007 23:23 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
God, wat een heerlijk draadje 
|
24 jan 2007 23:24 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Een opmerking waar het klok-klepel gehalte vanaf druipt... 
|
24 jan 2007 23:25 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Satan in de LARO is ook wakker 
|
24 jan 2007 23:28 |
|
 |
ruud964
Hoeksche Waard
|
|
24 jan 2007 23:31 |
|
 |
Roi
niet meer....
|
 Re: Meer 964 C4`s dan C2`s?
Tijdelijk fenomeen, tis winter (ja nu ff wel) maar net als truien, die zijn ook al in de uitverkoop.... 
_________________________________________ Alles is relatief....maar o wat had ik mijn Porsche lief.
|
24 jan 2007 23:37 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
LARO?
BTW: hoewel ik een bespreking had tot een uur of 22.00u, heb ik desondanks niet geslapen. Sterker nog, ik heb mij niet eens verveeld (misschien omdat ik veel aan het woord was en ik sluit voornoemde toestanden voor de overige aanwezigen dan ook niet uit).
|
24 jan 2007 23:39 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Den C4 aka landrover is ook duurder in onderhoud. Dat gaat meespelen als dit soort auto's relatief goedkoop wordt en onze petjesvrienden ze gaan aanschaffen.
|
24 jan 2007 23:40 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Jij hebt het C2 vs C4 draadje toch netjes gevolgd? Dan moet je weten waarom het een vrij domme opmerking was. 
|
24 jan 2007 23:40 |
|
 |
ruud964
Hoeksche Waard
|
Nou als ik het zo lees ga ik mijn c4 tje maar verkopen
Grapje
|
24 jan 2007 23:44 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ies jaloezie... 
|
24 jan 2007 23:45 |
|
 |
ruud964
Hoeksche Waard
|
Laatst bijgewerkt door ruud964 op 24 jan 2007 23:49, in totaal 2 keer bewerkt.
|
24 jan 2007 23:45 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Die was aan het schuilen naast twee andere smilies, dus iek even gemist...
|
24 jan 2007 23:46 |
|
 |
Auke231
996 GT3 Mk1Het Oosten
|
Rijke strandjutters hebben volgens mij ook een C4..  .
|
25 jan 2007 0:01 |
|
 |
bert964c4
vianen
|
 Re: Meer 964 C4`s dan C2`s?
Hij is briljant Ruud, heb er verder niks meer aan toe te voegen 
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
25 jan 2007 0:27 |
|
 |
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
oh ja?
Met zoveel vermogen moet je een prof. zijn om normaal mee te kunnen rijden. En wat rijdt er in een Formule 1? Idd, een pro.
Maarre als 4wd bij Formule 1 beter zou zijn hadden ze dit wel gedaan toch?
|
25 jan 2007 9:01 |
|
 |
cabrio wim
|
Dif tussen voeten, aandrijfas er onder en 20cm verhogen.
En ook nog mud en snow voor als het eens regent.
Hoe zouden ze dit moeten bouwen, er is amper plaats voor de rijder.
|
25 jan 2007 10:11 |
|
 |
desmett
A4 B5 Avant 1.9 TDI, Urquattro, 964 Carrera 2 (van mijn vader)Mechelen, België
|
Naast wat Wim aanhaalt is er ook nog zoiets als: "regeltjes opgelegd door een bepaalde instantie genaamd FIA!"
_________________________________________ Automotive Engineering = German Engineering !
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!
|
25 jan 2007 10:20 |
|
 |
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Weet ik toch, niet zo serieus 
|
25 jan 2007 10:24 |
|
 |
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
|
25 jan 2007 11:54 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ten eerste mag 4wd niet bij Formule 1.
Maar dat is niet de doorslaggevende reden. De Formule 1 rijdt met banden met enorme gripniveau's (met name door de extreme breedte en vooral de compound). Daardoor is 4wd voor de Formule 1 geen aanwinst meer (immers, in het verleden zijn er weldegelijk 4wd F1's geweest, sterker nog, een F1 met 4wd en de motor voorin won in 1961 op Oulton Park van 2wd F1's met de motor in het midden...), tenzij het regent. Aangezien de regenraces zwaar in de minderheid zijn...
De vergelijking met de Formule 1 is er dus een die zijn kiem heeft in onbegrip over de redenen. Sportauto's voor de openbare weg rijden niet met banden die 380 mm breed zijn en al helemaal niet met een compound die na 300 km gas geven (of nog eerder) zichzelf heeft omgezet in fijnstof...
Andersom geredeneerd: zou de F1 met banden moeten rijden die ook op de openbare weg zijn toegestaan en 4wd ook reglementair toegestaan zijn, dan zou de F1 zonder twijfel met 4wd rijden.
|
25 jan 2007 12:13 |
|
|