Auteur |
Bericht |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
|
25 jan 2007 12:14 |
|
 |
Roi
niet meer....
|
Vraag: Is dit een -jouw- mening of een feit
Roi
_________________________________________ Alles is relatief....maar o wat had ik mijn Porsche lief.
|
25 jan 2007 17:02 |
|
 |
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Ik dacht gisteravond nog: eindelijk weer eens een topic om lekker flauwe opmerkingen te plaatsen omdat een discussie C2 C4 al zo vaak geweest is.
Toch moet het allemaal weer zo serieus, ook goed 
|
25 jan 2007 17:29 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Dan had je mijn klok-klepel reactie beter kunnen laten voor wat het was...
|
25 jan 2007 18:49 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Feit. Ken jij straatbanden die 800 pk op 600 kg ook maar enigszins effectief op het asfalt los kunnen laten? Ik niet.
|
25 jan 2007 18:51 |
|
 |
Roi
niet meer....
|
Bugatti Veyron... o nee die is 4wd en -veel-zwaarder:lol: en schijnen idd. hele speciale banden te hebben.
Nee, ik zocht meer naar "zonder twijfel" en het door jou al eens genoemde awd verleden van Formule I. Ondertussen gegoogled, blijkbaar is het destijds door de hoge ontwikkelingskosten(behoud van competitie) en regels idd. afgekapt.
_________________________________________ Alles is relatief....maar o wat had ik mijn Porsche lief.
|
25 jan 2007 19:11 |
|
 |
Auke231
996 GT3 Mk1Het Oosten
|
Nee..... maar dat is juist de lol..  .
|
25 jan 2007 19:48 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
F1 heeft helaas niets meer met lol te maken... 
|
25 jan 2007 19:50 |
|
 |
Auke231
996 GT3 Mk1Het Oosten
|
Ik bedoel ook niet de F1, waar inderdaad weinig meer aan is,.. Ik doelde alleen maar op de 600pk op de achterbandjes.. 
|
25 jan 2007 19:58 |
|
 |
ruud964
Hoeksche Waard
|
 Tip voor nog een extra dimensie, haal je voorremmen eraf, wordt hij ook lekker speels van 
|
25 jan 2007 23:54 |
|
 |
mike targa
ex911 ex964 ex996 ex 996 turbo nu 997 gt3apeldoorn
|
Hmmmm wat een zinnige reacties  lijken wel een stel huismutsen dat de een nou voor een c2 of c4 kiest is puur persoonlijk en zullen allebij zijn kwaliteiten hebben (en of nadelen )maar blijven toch 2 prachtige porsche uit de porsche geschiedenis
trouwens een vrouw in een C4 is iets wat we allemaal graag ziens niet dan 
Laatst bijgewerkt door mike targa op 28 jan 2007 21:26, in totaal 1 keer bewerkt.
|
28 jan 2007 12:44 |
|
 |
bert964c4
vianen
|
Toen ik die van mij kocht wist ik in eerste instantie niet eens dat het een C4 was, ik vond het gewoon een gave bak  , en dat is het nog steeds 
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
28 jan 2007 18:58 |
|
 |
Auke231
996 GT3 Mk1Het Oosten
|
Vindt ik ook Bert!..  . C2 of C4,.. het blijven prachtbakken!! Wanneer je er maar gelukkig mee bent, en ieder heeft zijn eigen voorkeur. Je moet hier ook niet te serieus op ingaan, zo heb ik het in ieder geval ook niet bedoeld..  .
|
28 jan 2007 20:03 |
|
 |
bert964c4
vianen
|
Ook niet zo opgevat Auke  , maar de discussie is wel leuk 
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
28 jan 2007 22:09 |
|
 |
Davywag1
911 C4 (ex), Cayenne Turbo (ex) , 997 Turbo9(ex), 991 cabrio Turbo S (EX), 992 cabrio Turbo SAmsterdam
|
De mijne was ook toevallig een C4, als het een C2 was geweest had ik m ook gekocht. Of het rijprestaties anders zijn boeit me niet echt, zo extreem rij ik toch niet. Heb wel het idee van "veilig" met 4wd
_________________________________________ A great man, carries the heart of a little child
|
28 jan 2007 22:41 |
|
 |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
En net dat gevoel van veiligheid kan leiden tot overmoed met als gevolg gevaarlijke situaties.
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
29 jan 2007 0:17 |
|
 |
Davywag1
911 C4 (ex), Cayenne Turbo (ex) , 997 Turbo9(ex), 991 cabrio Turbo S (EX), 992 cabrio Turbo SAmsterdam
|
Dan moet je niet autorijden 
_________________________________________ A great man, carries the heart of a little child
|
29 jan 2007 0:27 |
|
 |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Ik bedoel maar dat een gevoel kan bedriegen wat resulteert in onverwachte situaties.
Als je er rekening mee houdt dat bvb je kan uitbreken etc ben je daarop attent en ken je je grenzen + wat te doen alsje er net over gaat(tenminste iemand die ervaring heeft).
Eénmaal je met een 4 wiel over zijn grenzen gaat (omdat je een veilig gevoel hebt)moet je al meer dan alleen ervaring hebben om deze nog te redden.
Wat dat met wel of niet autorijden te maken heeft kan ik echter niet zo goed volgen.
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
29 jan 2007 0:34 |
|
 |
Davywag1
911 C4 (ex), Cayenne Turbo (ex) , 997 Turbo9(ex), 991 cabrio Turbo S (EX), 992 cabrio Turbo SAmsterdam
|
Ik bedoel met autorijden loop je nou eenmaal risico's, ik ben bewust omtrent de risico's van "overmoedig" rijgedrag. Echter zal je eerder omgedraai staan met een 2w dan een 4w.(Spreek hierbij uit ervaring). Uitbreken met mn huidige C4 heb ik nog niet mogen meemaken en ook niet opgezocht! Wel heb ik vernomen uit ervaringen op het PF dan als die gaat er geen houden meer aan is, dus wellicht in de toekomst een curcusje.
_________________________________________ A great man, carries the heart of a little child
|
29 jan 2007 0:43 |
|
 |
bert964c4
vianen
|
Koen,we rijden een Porsche, c2 of c4 maakt niet zoveel uit, een c2 heeft het voordeel dat je hem behoorlijk kunt "opvangen", een c4 is gewoon einde oefening maar dan moet je wel heel erg ver gaan!!!!!!
Ik denk dat een c2 en een c4 rijder best wel weten wat ze doen, dat hoop ik tenminste wel, met name voor de c4 rijder, want weg is echt weg 
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
29 jan 2007 0:48 |
|
 |
bert964c4
vianen
|
je was me net ff voor Davy!!! 
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
29 jan 2007 0:49 |
|
 |
Davywag1
911 C4 (ex), Cayenne Turbo (ex) , 997 Turbo9(ex), 991 cabrio Turbo S (EX), 992 cabrio Turbo SAmsterdam
|
Sorry Bert,
Ik zat net ff in je album te kijken en we hebben "bijna" dezelfde auto! Wellicht kom ik je eens tegen er zit tenslotte maar een brug tussen 
_________________________________________ A great man, carries the heart of a little child
|
29 jan 2007 0:55 |
|
 |
bert964c4
vianen
|
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
29 jan 2007 0:59 |
|
 |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Ik snap wat jullie bedoelen hoor
Ik heb zelf ook erg krachtige 4x4's gehad.
Doch de fun die een 2 wiel (natuurlijk achterwielaangedreven) me geeft geeft mij persoonlijk de voorkeur voor dit soort wagens.
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
29 jan 2007 1:00 |
|
 |
Davywag1
911 C4 (ex), Cayenne Turbo (ex) , 997 Turbo9(ex), 991 cabrio Turbo S (EX), 992 cabrio Turbo SAmsterdam
|
Ik heb m net een maand, heeft de vorige eigenaar gedaan maar er zijn exact de "upgrades" uitgevoerd welke ik zocht. Volgende week worden er nog driepunt gordels achterin gebouwd voor de kleine. (Bouwjaar 89). En dan maar hopen dat we er veel mee kunnen rijden.
_________________________________________ A great man, carries the heart of a little child
|
29 jan 2007 1:03 |
|
|