Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 apr 2025 15:15

Antwoord op onderwerp  [ 104 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Meer 964 C4`s dan C2`s? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
porscheware schreef:

Oh wat ben ik dom ja.

Dat staat er niet.

25 jan 2007 12:14
Profiel
PorscheForum Rakker
niet meer....
Bericht 
Devils son schreef:
Andersom geredeneerd: zou de F1 met banden moeten rijden die ook op de openbare weg zijn toegestaan en 4wd ook reglementair toegestaan zijn, dan zou de F1 zonder twijfel met 4wd rijden.

Vraag: Is dit een -jouw- mening of een feit :?:

Roi

25 jan 2007 17:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann Cabrio
Rotterdam
Bericht 
Ik dacht gisteravond nog: eindelijk weer eens een topic om lekker flauwe opmerkingen te plaatsen omdat een discussie C2 C4 al zo vaak geweest is.
Toch moet het allemaal weer zo serieus, ook goed :pig:

25 jan 2007 17:29
Profiel WWW Facebook 
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
porscheware schreef:
Ik dacht gisteravond nog: eindelijk weer eens een topic om lekker flauwe opmerkingen te plaatsen omdat een discussie C2 C4 al zo vaak geweest is.
Toch moet het allemaal weer zo serieus, ook goed :pig:

Dan had je mijn klok-klepel reactie beter kunnen laten voor wat het was...

25 jan 2007 18:49
Profiel
Bericht 
Roi schreef:

Vraag: Is dit een -jouw- mening of een feit :?:

Roi

Feit. Ken jij straatbanden die 800 pk op 600 kg ook maar enigszins effectief op het asfalt los kunnen laten? Ik niet.

25 jan 2007 18:51
Profiel
PorscheForum Rakker
niet meer....
Bericht 
Bugatti Veyron... o nee die is 4wd en -veel-zwaarder:lol: en schijnen idd. hele speciale banden te hebben.

Nee, ik zocht meer naar "zonder twijfel" en het door jou al eens genoemde awd verleden van Formule I. Ondertussen gegoogled, blijkbaar is het destijds door de hoge ontwikkelingskosten(behoud van competitie) en regels idd. afgekapt.

25 jan 2007 19:11
Profiel
PorscheForum Rakker
996 GT3 Mk1
Het Oosten
Bericht 
Citaat:
Ken jij straatbanden die 800 pk op 600 kg ook maar enigszins effectief op het asfalt los kunnen laten? Ik niet.

Nee..... maar dat is juist de lol.. :!: :D .

25 jan 2007 19:48
Profiel
Bericht 
Auke231 schreef:
Nee..... maar dat is juist de lol.. :!: :D .

F1 heeft helaas niets meer met lol te maken... :cry:

25 jan 2007 19:50
Profiel
PorscheForum Rakker
996 GT3 Mk1
Het Oosten
Bericht 
Citaat:
F1 heeft helaas niets meer met lol te maken...

Ik bedoel ook niet de F1, waar inderdaad weinig meer aan is,.. Ik doelde alleen maar op de 600pk op de achterbandjes.. :D

25 jan 2007 19:58
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Auke231 schreef:
Citaat:
F1 heeft helaas niets meer met lol te maken...

Ik bedoel ook niet de F1, waar inderdaad weinig meer aan is,.. Ik doelde alleen maar op de 600pk op de achterbandjes.. :D

:idea: Tip voor nog een extra dimensie, haal je voorremmen eraf, wordt hij ook lekker speels van :roll:

25 jan 2007 23:54
Profiel
PorscheForum Rakker
ex911 ex964 ex996 ex 996 turbo nu 997 gt3
apeldoorn
Bericht 
Hmmmm wat een zinnige reacties :roll: lijken wel een stel huismutsen dat de een nou voor een c2 of c4 kiest is puur persoonlijk en zullen allebij zijn kwaliteiten hebben (en of nadelen )maar blijven toch 2 prachtige porsche uit de porsche geschiedenis :)

trouwens een vrouw in een C4 is iets wat we allemaal graag ziens niet dan :P

Laatst bijgewerkt door mike targa op 28 jan 2007 21:26, in totaal 1 keer bewerkt.

28 jan 2007 12:44
Profiel WWW
vianen
Bericht 
Toen ik die van mij kocht wist ik in eerste instantie niet eens dat het een C4 was, ik vond het gewoon een gave bak :lol: , en dat is het nog steeds :wink:

28 jan 2007 18:58
Profiel
PorscheForum Rakker
996 GT3 Mk1
Het Oosten
Bericht 
Vindt ik ook Bert!.. :D . C2 of C4,.. het blijven prachtbakken!! Wanneer je er maar gelukkig mee bent, en ieder heeft zijn eigen voorkeur. Je moet hier ook niet te serieus op ingaan, zo heb ik het in ieder geval ook niet bedoeld.. :D .

28 jan 2007 20:03
Profiel
vianen
Bericht 
Ook niet zo opgevat Auke :lol: , maar de discussie is wel leuk :lol: :wink:

28 jan 2007 22:09
Profiel
PorscheForum Rakker
911 C4 (ex), Cayenne Turbo (ex) , 997 Turbo9(ex), 991 cabrio Turbo S (EX), 992 cabrio Turbo S
Amsterdam
Bericht 
De mijne was ook toevallig een C4, als het een C2 was geweest had ik m ook gekocht. Of het rijprestaties anders zijn boeit me niet echt, zo extreem rij ik toch niet. Heb wel het idee van "veilig" met 4wd

28 jan 2007 22:41
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Davywag1 schreef:
Heb wel het idee van "veilig" met 4wd

En net dat gevoel van veiligheid kan leiden tot overmoed met als gevolg gevaarlijke situaties.

Laatste update 22/10/2013

29 jan 2007 0:17
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
911 C4 (ex), Cayenne Turbo (ex) , 997 Turbo9(ex), 991 cabrio Turbo S (EX), 992 cabrio Turbo S
Amsterdam
Bericht 
Dan moet je niet autorijden :wink:

29 jan 2007 0:27
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ik bedoel maar dat een gevoel kan bedriegen wat resulteert in onverwachte situaties.
Als je er rekening mee houdt dat bvb je kan uitbreken etc ben je daarop attent en ken je je grenzen + wat te doen alsje er net over gaat(tenminste iemand die ervaring heeft).
Eénmaal je met een 4 wiel over zijn grenzen gaat (omdat je een veilig gevoel hebt)moet je al meer dan alleen ervaring hebben om deze nog te redden.
Wat dat met wel of niet autorijden te maken heeft kan ik echter niet zo goed volgen.

29 jan 2007 0:34
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Amsterdam
Bericht 
Ik bedoel met autorijden loop je nou eenmaal risico's, ik ben bewust omtrent de risico's van "overmoedig" rijgedrag. Echter zal je eerder omgedraai staan met een 2w dan een 4w.(Spreek hierbij uit ervaring). Uitbreken met mn huidige C4 heb ik nog niet mogen meemaken en ook niet opgezocht! Wel heb ik vernomen uit ervaringen op het PF dan als die gaat er geen houden meer aan is, dus wellicht in de toekomst een curcusje.

29 jan 2007 0:43
Profiel
vianen
Bericht 
Koen,we rijden een Porsche, c2 of c4 maakt niet zoveel uit, een c2 heeft het voordeel dat je hem behoorlijk kunt "opvangen", een c4 is gewoon einde oefening maar dan moet je wel heel erg ver gaan!!!!!!
Ik denk dat een c2 en een c4 rijder best wel weten wat ze doen, dat hoop ik tenminste wel, met name voor de c4 rijder, want weg is echt weg :wink:

29 jan 2007 0:48
Profiel
vianen
Bericht 
je was me net ff voor Davy!!! :lol: :wink:

29 jan 2007 0:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Amsterdam
Bericht 
Sorry Bert,

Ik zat net ff in je album te kijken en we hebben "bijna" dezelfde auto! Wellicht kom ik je eens tegen er zit tenslotte maar een brug tussen :D

29 jan 2007 0:55
Profiel
vianen
Bericht 
:thumleft: heb je goed gedaan hoor, het enige verschil zijn volgens mij de lichten, die van mij zijn nog origineel, en jij hebt volgens mij witte knippers :lol: :wink:

29 jan 2007 0:59
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Ik snap wat jullie bedoelen hoor :wink:
Ik heb zelf ook erg krachtige 4x4's gehad.
Doch de fun die een 2 wiel (natuurlijk achterwielaangedreven) me geeft geeft mij persoonlijk de voorkeur voor dit soort wagens.

29 jan 2007 1:00
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Amsterdam
Bericht 
bert964c4 schreef:
:thumleft: heb je goed gedaan hoor, het enige verschil zijn volgens mij de lichten, die van mij zijn nog origineel, en jij hebt volgens mij witte knippers :lol: :wink:

Ik heb m net een maand, heeft de vorige eigenaar gedaan maar er zijn exact de "upgrades" uitgevoerd welke ik zocht. Volgende week worden er nog driepunt gordels achterin gebouwd voor de kleine. (Bouwjaar 89). En dan maar hopen dat we er veel mee kunnen rijden.

29 jan 2007 1:03
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 104 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende