Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 apr 2025 14:54



Antwoord op onderwerp  [ 104 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Meer 964 C4`s dan C2`s? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
vianen
Bericht 
Dat ben ik helemaal met je eens Koen, maar toen ik de C4 zag wist ik nog helemaal niet dat het een viertje was, ik vond het gewoon een gave auto,maar ben wel met je eens dat de achterwiel aandrijving veel meer beleving geeft dan een vier wiel aangedreven, zeer zeker als je op zoek bent naar de fun :lol: :lol:
_________________________________________
Ich liebe luft!


29 jan 2007 1:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
vianen
Bericht 
Nou, dat rijden zal best wel lukken denk ik hoor, je hoeft het forum maar te volgen, dan kun je bijna elke week wel een rit rijden, en anders zoek je toch gewoon een paar porschegekken op uit de buurt :roll: er zijn er meer dan je denkt hoor, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer :lol: :wink:
_________________________________________
Ich liebe luft!


29 jan 2007 1:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Davywag1 schreef:
Wel heb ik vernomen uit ervaringen op het PF dan als die gaat er geen houden meer aan is, dus wellicht in de toekomst een curcusje.


Ik begrijp dat nooit. Ik vind dat de C4 juist heel eenvoudig terug te krijgen is in het rechte spoor als deze uitbreekt. Wat ook niet zo gek is gelet op de electronische assistentie van PDAS...


29 jan 2007 9:42
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Hoeksche Waard
Bericht 
Devils son schreef:
Ik begrijp dat nooit. Ik vind dat de C4 juist heel eenvoudig terug te krijgen is in het rechte spoor als deze uitbreekt. Wat ook niet zo gek is gelet op de electronische assistentie van PDAS...


In het verleden heb ik wel eens met een c4 gexperimenteerd op gladde ondergrond (b.v. autostrand Oostvoorne) De auto was makkelijk in een drift te houden en goed controleerbaar. Echter de snelheid was niet hoog en de omstandigheden waren ideaal om te driften (harde ondergrond met klein laagje zand) Dezelfde oefening een keer met een c2 gedaan, controle was net zo makkelijk, doch de driftcirkels of 8 tjes zijn aanmerkelijk kleiner.

Tot op heden (op asfalt) slechts een paar keer onderstuur ondervonden en een enkele keer heel licht overstuur. Ik weet wel dat ik angstig hard een bocht door moet (bochten van 80+) om ook maar enig overstuur op te wekken. Ik kan nog niet beoordelen of een c4 lastiger te houden is dan een c2 als hij uitbreekt. Ik denk (zoals eerder aangeven) dat de afstelling een belangrijke rol speelt.

Mijn c4 is verlaagd en is wat harder afgeveerd dan een standaard afstelling vanaf fabriek waarbij de 911 in standaardafstelling voor hoger "op de poten" staat en er dus eerder onderstuur zal optreden


29 jan 2007 19:28
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 104 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.