In het verleden heb ik wel eens met een c4 gexperimenteerd op gladde ondergrond (b.v. autostrand Oostvoorne) De auto was makkelijk in een drift te houden en goed controleerbaar. Echter de snelheid was niet hoog en de omstandigheden waren ideaal om te driften (harde ondergrond met klein laagje zand) Dezelfde oefening een keer met een c2 gedaan, controle was net zo makkelijk, doch de driftcirkels of 8 tjes zijn aanmerkelijk kleiner.
Tot op heden (op asfalt) slechts een paar keer onderstuur ondervonden en een enkele keer heel licht overstuur. Ik weet wel dat ik angstig hard een bocht door moet (bochten van 80+) om ook maar enig overstuur op te wekken. Ik kan nog niet beoordelen of een c4 lastiger te houden is dan een c2 als hij uitbreekt. Ik denk (zoals eerder aangeven) dat de afstelling een belangrijke rol speelt.
Mijn c4 is verlaagd en is wat harder afgeveerd dan een standaard afstelling vanaf fabriek waarbij de 911 in standaardafstelling voor hoger "op de poten" staat en er dus eerder onderstuur zal optreden