Afijn.. hij zat er dus wel op.. , maar hij gaf geen zender aan op het zender overzicht.. . Le Mans heb ik op DVD, dat heb ik niet gemist, en "100 Porsches and me" was gewoon super!!, blij dat ik het gezien heb .
29 jan 2007 8:16
Beltar
love is in the (h)air!
Belgie
Blijkbaar zijn we dan toch niet de enige "zottekes" op deze aardbol!
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
29 jan 2007 8:27
porsche_rc
Eerst een rijbewijs (volgend jaar)
woudenberg
En ik kon het weer niet ontvangen
100 porsches and me lijkt mij ook nog steeds een geweldige film om te zien...
Heeft iemand 100 porsches and me toevallig opgenomen? wil het graag een copie hiervan. Uiteraard tegen betaling.
29 jan 2007 17:32
Auke231
996 GT3 Mk1
Het Oosten
Mooie docu hoor!!,.. ik wil hem nog wel eens zien. Er werden nogal wat schuren opgertrokken zeg!!, ook erg mooi was die "JeroenC3.0-groene" 911 die in het begin in de showroom stond.. . Heb tot nog toe niks kunnen ontdekken wat DVD's betreft op het internet. .
29 jan 2007 19:11
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Ik heb ´m als het goed is op video opgenomen, heb niet gekeken vanochtend toen ik thuis wegging, en ben de komende paar dagen niet thuis. Zeker weten doe ik het dus niet.
Maar, als alles er op staat kan ik ´m tzt wel eens op DVD proberen te branden.
Als m´n analoge naar digitale converter werkt. Weet niet eens meer waar ik dat ding heb gelaten.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
29 jan 2007 19:25
porsche_rc
Eerst een rijbewijs (volgend jaar)
woudenberg
@Harley, als het op dvd zetten niet lukt, kan ik hem dan een keertje lenen
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum