Auteur |
Bericht |
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
31 jan 2007 8:24 |
|
 |
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
Kortom, daar rijdt iedereen in. 
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
31 jan 2007 8:27 |
|
 |
KEV-911
928,911 targaDestelbergen
|
1250? aan de snelheid waarmee ze in de prak gereden worden zou ik wel voor de CGT gaan 
|
31 jan 2007 9:46 |
|
 |
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
even een zijsprong, deze was te koop in Essen:

on topic
van de CGT bestaat we een getunede versie, gedaan door Gemballa.
Is de auto een stuk mooier en nog iets sterker.

_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
31 jan 2007 10:10 |
|
 |
leander
Brabant - Westland
|
Ik denk als de CGT even oud is als de 959 er nog minder van zijn 
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
31 jan 2007 11:32 |
|
 |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Vermoedelijk omdat de CGT meer als rijdersauto is gekocht dan de 959 .
Deze werd hoofdzakelijk als belegging gekocht.
Ik herinner me nog goed dat toen bekend werd dat de wagen (959) geproduceerd werd ze al allemaal verkocht waren en er twee kopers zich bekend gegeven hadden. Een sheik uit de Emiraten en een Japans Automuseum.
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
31 jan 2007 11:36 |
|
 |
ECT
|
Ik vind dit echt een verkrachting van een Porsche. Wat moet het eigenlijk voorstellen? Mijn ogen doen gewoon pijn
En wat btreft de CGT- de originele versie is toch wat mooier dan een opgepimpte Gemballa.
Er zijn weliswaar veel CGT's verkocht , maar met dezelfde snelheid ook in de prak gereden waardoor een CGT steeds zeldzamer en exclusiever wordt. Ik weet niet wat toen de nieuwprijs was voor een CGT, maar als ik nu naar mobile.de kijk en de prijzen van een tweedehandse CGT dan beginnen ze pas bij 320.000 euro....  Wat een smak geld, hoef ik bij mijn vrouw echt niet mee aan te kloppen, die verklaart mij direct voor gek.
Voor hetzelfde bedrag koop je een nieuwe 997 Turbo en een Targa 4 S erbij!
Laatst bijgewerkt door ECT op 31 jan 2007 12:01, in totaal 2 keer bewerkt.
|
31 jan 2007 11:53 |
|
 |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Dat durf ik nog niet zo dadelijk te beweren

_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
31 jan 2007 11:58 |
|
 |
Godspeed
PF #911België
|
Tja smaken verschillen, maar heb toch ook véééél liever een standaard CGT...
|
31 jan 2007 13:32 |
|
 |
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
....en dus nog $220,000 over voor iets anders.
|
31 jan 2007 15:21 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Kun je nog een hele fijne 997 voor kopen voor door de week 
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
31 jan 2007 23:16 |
|
|