Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 15:40

Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Verstelbaar ruitje van linker deur "los" 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
911 cabrio 3.2 Cayenne S
Helmond
Bericht Verstelbaar ruitje van linker deur "los"
Beste,

op mijn linker zijruit (portier) van de P zit speling. Hierdoor sluit mijn cabriodak niet perfect. Nu heb ik de bekleding van de deur los. De verstelmoer is goed aangedraaid (zelfs zo goed dat ik bang ben dat wanneer ik deze nog vaster aandraai de moer kapot gaat) Helaas nog steeds speling (de electrisch raam duwt op het laatst het ruitje nog een stukje opzij)

iemand tips om dit te verhelpen? (buiten een nieuwe deur en raam :!: )

mvgr mark

28 jan 2007 17:36
Profiel
Bericht 
Aan voorkant portier zitten ook nog stelschroeven.

28 jan 2007 17:44
PorscheForum Rakker
911 cabrio 3.2 Cayenne S
Helmond
Bericht 
Bedankt, zal kijken of deze stelschroeven nog aangedraaid kunnen worden.

mark

28 jan 2007 19:14
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
Eén van de geleiderails wil nog wel eens loskomen (vraag me niet welke) deze is weer vast te lassen en dan zit de hele zaak weer rammel-en spelingvrij. Heeft de vorige eigenaar bij mijn wagen ook laten doen. Rammel hoor je met name als je met raam helemaal naar beneden rijdt, is dan net of er iets los in je deur ligt. als je dit herkent, dan heeft het verder ook geen zin om aan de stelmogelijkheden te draaien.

29 jan 2007 10:47
Profiel
Bericht 
RED CABRIOLET schreef:
Eén van de geleiderails wil nog wel eens loskomen (vraag me niet welke) deze is weer vast te lassen en dan zit de hele zaak weer rammel-en spelingvrij.

Deurbekleding los.....hoop dat hij dan dat gezien had, voor hij zijn vraag hier poste.

30 jan 2007 9:36
PorscheForum Rakker
911 cabrio 3.2 Cayenne S
Helmond
Bericht 
Volgens mij is de geleiding niet los, maar ik zal het voor de zekerheid nog eens dubbelchecken dit weekend.
Bedankt!

30 jan 2007 13:28
Profiel
Bericht 
Moeten we nog zolang wachten. :wink:

30 jan 2007 14:10
PorscheForum Rakker
911 cabrio 3.2 Cayenne S
Helmond
Bericht 
Yep,

vrijdagavond gaat de P naar de spuiter. Zaterdag gaan we dan de deuren motorkap, voorruit etc verwijderen (voorruit komt iemand voor die dit dagelijks doet)............ En dan kan het feest beginnen, schuren strak maken en hopen op niet teveel ruist onder de raamrubber!

Kan ik dan meteen nogmaals het zijruitje controleren.

30 jan 2007 19:37
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
cabrio wim schreef:
Deurbekleding los.....hoop dat hij dan dat gezien had, voor hij zijn vraag hier poste.

Als je echt nog een auto hebt waar niet aan gerommeld is, zit alle folie nog netjes op zijn plek en ondanks dat dit transparant is kijk je er niet echt lekker doorheen. Enige mogelijkheid is dan netjes opensnijden (loshalen lukt vrijwel niet) en dat doe je als je een beetje zuinig bent op je auto ook niet zomaar! Kan me dus voorstellen dat hij dat dan niet gezien heeft.

30 jan 2007 22:27
Profiel
PorscheForum Rakker
911 cabrio 3.2 Cayenne S
Helmond
Bericht 
De overige 2 stelschroeven heb ik ook nog aangedraaid, bedankt voor de tip. Mijn inziens zit hij nu stevig vast. Weet het pas helemaal zeker wanneer ik de raam omhoog doe. Aangezien de deuren niet meer in de P zitten is dit even wat moeilijker.

Mark

04 feb 2007 13:46
Profiel
Bericht 
Als je dan de deur straks er weer in hebt hangen, kun je hem met dezelfde bouten afstellen.

04 feb 2007 13:55
Antwoord op onderwerp   [ 11 berichten ]