Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 apr 2025 15:00

Antwoord op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Iemand ervaring met een Cayenne Turbo ??? 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht 
Teun schreef:
Alleen die dakvleugel vind ik niet zo....... maar voor de rest niets mis mee :!:

Heb het idee dat het (net als bij bv de Espace) twee tegen-elkaar-geschoven dakdragers zijn... :roll: :idea: Of bedoel je die spoiler boven de achterruit?

Afbeelding Afbeelding

Oja, en als hij dit kan, zal een viskar ook wel lukken... :lol:

Afbeelding

09 feb 2007 14:07
Profiel
PorscheForum Rakker
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
Bericht 
Nee, ik bedoelde die vleugel boven op het dak. Ik denk dat je gelijk hebt. Gezien deze foto's valt het wel mee.

09 feb 2007 14:58
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
horn schreef:
Afbeelding

''In reclame mag je een beetje overdrijven - vandaar die vouwwagen." ;) :lol:

09 feb 2007 14:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Shark schreef:
Carrera4s schreef:
Waarom toch altijd dat onnodig vergelijken ? Elk koopt naar zijn smaak, noden en (vooral) portemonnee.

:salut:

Identiek mijn woorden en mijn idee over dit alles :wink:

911-lover schreef:
So what, als we allemaal maar gelukkig zijn met die wagen die we hebben is het mij goed :wink:

Laatste update 22/10/2013

09 feb 2007 15:04
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Porsche
Bericht 
Alvast bedankt voor de reacties. Donderdag ga ik hem afhalen, en dan zal ik wel een verslagje schrijven. Ben net terug van de dealer, 997 GT3 afgehaald..... WAAAUW !! Kom maar op met die RS4, dan kunnen we eens goed lachen !!! (Wie vergelijkt er nu een Cayenne met een RS4 ??) Toch compleet andere auto's !? Maar ja,.... ik ga nog wat rijden !!!

09 feb 2007 19:53
Profiel
PorscheForum Rakker
996 GT3 Mk1
Het Oosten
Bericht 
Is die supersnelle RS4 van Marc zo'n 2.7? (vorige model)?.. Mijn broertje z'n buurman heeft zo'n ding gehad en mijn broertje was niet erg onder de indruk van de prestaties nadat hij een eindje er mee mocht rijden.. hij zal wel gechipt zijn, die van Marc.... Volgens mij was die test met de nieuwe RS4 op de Nordschleife (Autovisie). De RS4 kwam er als beste uit. De Porsche die ook meedeed was een Cayman S.. Wel een bruut ding hoor, zo'n RS4, maar niet mijn ding.

09 feb 2007 21:32
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2 1995
Belzjiek
Bericht 
Cayennes, ML's, X5's..wat is dat hier met die gare bakken ? Als je een terreinwagen wil, koop dan een G of een Defender.

Al de rest zijn suffe karren.

Peter R.

09 feb 2007 22:28
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Peter R. schreef:

Kijk, dat zijn nou reacties waar we wat aan hebben! :thumleft: Onderbouwd, objectief en rationeel.

:? :roll:

09 feb 2007 22:32
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Maar wel een beetje gelijk..... :flower:

09 feb 2007 23:07
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Peter R. schreef:
Cayennes, ML's, X5's..wat is dat hier met die gare bakken ? Als je een terreinwagen wil, koop dan een G of een Defender.

Peter R.

100% gelijk, maar de meeste van die SUV dingen worden door vrouwen gereden, en op enkele uitzonderingen na, krijg je die echt niet in een G of defender, naast zitten vinden de meeste al niks aan.

Als ik zou moeten kiezen tussen een Cayenne of een G, stond de G voorop.
Maar ja, de kerk moet in het midden staan :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

09 feb 2007 23:40
Profiel WWW
Westervoort
Bericht 
Echt een reactie van iemand die zich totáál niet meer hoeft te verdedigen...en daar sowieso ver boven staat... 8) :thumright:

10 feb 2007 0:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann Cabrio
Rotterdam
Bericht 
Raf schreef:
Alvast bedankt voor de reacties. Donderdag ga ik hem afhalen, en dan zal ik wel een verslagje schrijven. Ben net terug van de dealer, 997 GT3 afgehaald..... WAAAUW !! Kom maar op met die RS4, dan kunnen we eens goed lachen !!! (Wie vergelijkt er nu een Cayenne met een RS4 ??) Toch compleet andere auto's !? Maar ja,.... ik ga nog wat rijden !!!

Tja, met jouw budget is er altijd wel iets snellers te vinden.

10 feb 2007 10:30
Profiel WWW Facebook 
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
off topic
Raf schreef:
Ben net terug van de dealer, 997 GT3 afgehaald.....

Lt ons een beetje laten meegenieten en fotos in je album zetten :thumleft:

en weer terug on topic
en niet zeveren of jouw auto beter gewassen is dan die van een ander

10 feb 2007 10:33
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
EriC4C schreef:

Afbeelding :salut:

10 feb 2007 11:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
wolf schreef:

Waarom dan in godsnaam :?: :evil:

afgunst?

10 feb 2007 13:07
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Een Defender is de oer Landrover. Een gave bak, maar je wil er niet mee naar Zuid Frankrijk tuffen. Heb een Laro 2000 km door Zuid-Afrika getoerd, je voelde je King of the Road, maar echt comfortabel was het niet. Merc G vind ik ook een mooie auto, zeker in die zwarte uitvoering zoals laatst een fotootje werd geplaatst hier. Maar wel de luchtweerstand van een broodtrommel. Geen rij-ervaring in, maar kan me voorstellen dat het niet heel prettig rijdt.

Als je nou de ruimte wil hebben en een busje vind je lelijk (dan heb je wél smaak :wink: ) kan ik me voorstellen dat je zo'n SUF koopt. Niet als terreinauto, maar als 'grote lifestyle station'. Ik vraag me af of meer mannen of vrouwen met een suf rijden. Hier in B'hoven definitely meer vrouwen. Terrein ziet zo'n ding nooit (één keer per jaar als ze dronken van de hockeyclub komen en de bocht iets te ruim nemen en in het plantsoen eindigen :lol: ) maar het rijdt wel comfortabel, je zit lekker hoog en je kan er een hoop in flikkeren of achter hangen. Als je het dan ook nog kan betalen, waarom niet?

Blijft alleen over - vorm en functie. Als je er alleen de kinderen mee naar het hockeyen hoeft te brengen, voldoen ze allemaal. Of je dan met een X-trail net zoveel indruk maakt als met een RR Sport op de club vraag ik me af. Of je dat belangrijk vind moet jij (of je vrouw) zelf bepalen. Overigens, waar je hem dan parkeert ook :cheesy: Etc etc. Verder zullen de rij-eigenschappen erg verschillen (heb ik van ppp vernomen die er nogal wat heeft getest) dus voor ieder is er iets te krijgen.

Doe mij maar een Range Rover. Die vind ik dus het mooiste. Maar dat is geloof ik persoonlijk. En waarom het nou allemaal suffe bakken zijn ontgaat mij even.

10 feb 2007 13:35
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
horn schreef:
Merc G vind ik ook een mooie auto, zeker in die zwarte uitvoering zoals laatst een fotootje werd geplaatst hier. Maar wel de luchtweerstand van een broodtrommel. Geen rij-ervaring in, maar kan me voorstellen dat het niet heel prettig rijdt.

Hebv zelf een G400CDi gereden, en de wagen rijd echt geweldig, mar je kan hem niet vergelijken met de RR, ML, X5 of Cayenne.
De wagen situeert zich in een ander rtijdperk, het beste vergelijk om het even in onze wereld te plaatsen is dat de G met de andere verschilt, zoals een 911 3,2 tegenover een 997 staat. Ik vind het beide schitterende wagen om mee te rijden, maar dat komt omdat ik een autoliefhebber ben. Iemand die een wagen enkel als vervoermiddel bekijkt en/of statussymbool, zal aan de 3,2 of G niets aan vinden.

Gewoon om te zeggen dat de G een geweldige wagen is, maar voor een beperkt publiek :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

10 feb 2007 14:33
Profiel WWW
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Teun schreef:
wolf schreef:

afgunst?

Hou niet van SUV's. En als je in het bos moet rijden moet je een echte terreinwagen kopen. Daarom.

10 feb 2007 14:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
wolf schreef:
Teun schreef:
wolf schreef:

afgunst?

Hou niet van SUV's. En als je in het bos moet rijden moet je een echte terreinwagen kopen. Daarom.

Kort door de bocht en weinig genuanceerd. Wie zegt dat je met een SUV in het bos moet rijden? Mij zal je nooit door het terrein zien rijden. Voor mij is het een zeer praktische en ruime wagen, zeker met een groot gezin. Bovendien vind ik er een aantal erg mooi.

Reageer je ook zo op iemand die in een Audi A8 quattro rijdt? (Net zo zwaar en ook 4 aangedreven) Of is het gewoon een kwestie van Groen Links napraten?

10 feb 2007 15:00
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
ppp 356 schreef:
horn schreef:
Merc G vind ik ook een mooie auto, zeker in die zwarte uitvoering zoals laatst een fotootje werd geplaatst hier. Maar wel de luchtweerstand van een broodtrommel. Geen rij-ervaring in, maar kan me voorstellen dat het niet heel prettig rijdt.

Hebv zelf een G400CDi gereden, en de wagen rijd echt geweldig, mar je kan hem niet vergelijken met de RR, ML, X5 of Cayenne.
De wagen situeert zich in een ander rtijdperk, het beste vergelijk om het even in onze wereld te plaatsen is dat de G met de andere verschilt, zoals een 911 3,2 tegenover een 997 staat. Ik vind het beide schitterende wagen om mee te rijden, maar dat komt omdat ik een autoliefhebber ben. Iemand die een wagen enkel als vervoermiddel bekijkt en/of statussymbool, zal aan de 3,2 of G niets aan vinden.

Gewoon om te zeggen dat de G een geweldige wagen is, maar voor een beperkt publiek :wink:

De G klasse vind ik persoonlijk erg mooi. Mooie uitstraling. Je kunt hem eigenlijk de 911 onder de terreinwagens noemen qua onveranderd uiterlijk.

10 feb 2007 15:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
"Net zo zwaar" is niet helemaal waar: A8 3.0TDI quattro: 1805kg (07-RL-PD) en Q7 3.0TDI quattro: 2300kg (80-SN-PN). A8 is geheel van alu, you know . . .

10 feb 2007 15:06
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
plh schreef:
"Net zo zwaar" is niet helemaal waar: A8 3.0TDI quattro: 1805kg (07-RL-PD) en Q7 3.0TDI: 2300kg (80-SN-PN). A8 is geheel van alu, you know . . .

Mijn XC 90 weegt 2000 kg en A8 4.2 ook bijna....

Maar ja wat maakt het uit? Je betaalt toch ook meer wegenbelasting?

10 feb 2007 15:14
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Teun schreef:
wolf schreef:
Teun schreef:
wolf schreef:

afgunst?

Kort door de bocht en weinig genuanceerd. Wie zegt dat je met een SUV in het bos moet rijden? Mij zal je nooit door het terrein zien rijden. Voor mij is het een zeer praktische en ruime wagen, zeker met een groot gezin. Bovendien vind ik er een aantal erg mooi.

Reageer je ook zo op iemand die in een Audi A8 quattro rijdt? (Net zo zwaar en ook 4 aangedreven) Of is het gewoon een kwestie van Groen Links napraten?

Luister Teun, mij zul je niet in een SUV zien, ik vind ze persoonlijk niet mooi en een tikje vulgair. Maar als jij er graag in rijdt: be my guest.
Ik vind overigens dat je nogal geprikkeld reageert met je beschuldigingen van afgunst en groen-links napraterij. Net wezen tanken?

10 feb 2007 15:23
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
wolf schreef:
Net wezen tanken?

:mrgreen: :cheesy: zal wel met je nieuwe avatar te maken hebben...

10 feb 2007 16:00
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
EriC4C schreef:
EriC4C schreef:

Afbeelding :salut:

het bewijs
http://www.youtube.com/watch?v=TWxMestl824

10 feb 2007 16:12
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 76 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende