Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 14:40

Antwoord op onderwerp  [ 338 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Porsche meets Harley-Davidson op zondag 19 september! 

Interesse in een tweede HD meets Porsche?
JA 64%  64%  [ 9 ]
NEEN 21%  21%  [ 3 ]
WITNIE 14%  14%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 14

Porsche meets Harley-Davidson op zondag 19 september! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht 
RS-R schreef:
Sjonnie schreef:
Vanuit Stevensweert moeten toch leuke wegeltjes richting Bokrijk te vinden zijn?

Ongetwijfeld,
helaas geen tijd om daar achter te komen.
Zal dus wel snelweg worden.

Dat is wel jammer voor de Porschisten dan......tenzij ze liever SNELweg rijden natuurlijk.....
Heb je nog wel tijd om met je P te rijden?

24 aug 2004 11:00
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
denk niet dat vrouwlief alleen met de Porsche naar Stevensweert zal rijden dus dan wordt het alleen de Harley...

24 aug 2004 11:48
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Ik wil en kan me tuurlijk niet met de invulling bemoeien, maar als je een ritje uitzet, bv van A naar B, en ieder doet dat op zijn eigen manier, kom je elkaar toch telkens gezellig tegen, om dan in B weer de ervaringen uit te wisselen, en vervolgens weer naar C te gaan.

Is toch vooral een gezelligheids dag, geen race en of rallydag.

Zo als ik het me nog steeds voorstelde is het een ontspannen samenkomen van de twee uiterste werelden, HD en Porsche.

Eeen combinatierit (Achter elkaar aan toeren) is niet mogelijk, zeker mannen als Humprey ( :oops: en ik zei de gek) houden van een stevig moppie sturen cq tempo, De Belgen doen het meestal mwah (VB 22-8-2004 :lol: ).

Kom op laten we elkander treffen en een dagje lekker leuten en OHen, mini ritje in de buurt voor de liefhebbers.

Lijkt me een topdag te gaan worden :!:

24 aug 2004 11:57
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Precies zo had ik me dat voorgesteld.
En tijd om met de Porsche te rijden heb ik helaas te weinig. :cry:

24 aug 2004 12:39
Profiel
PorscheForum Junkie
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
RS-R schreef:
Precies zo had ik me dat voorgesteld.
En tijd om met de Porsche te rijden heb ik helaas te weinig. :cry:

Hmmm, das nou wat je noemt "doodzonde"..... :? :roll:

24 aug 2004 12:47
Profiel WWW
Bericht 
Maar kijken doe ik wel iedere dag.
Even controleren of ie er nog staat. :lol:

24 aug 2004 13:23
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Het feit dat je weet dat ze in jouw garage staat geeft al genoeg voldoening, er mee (mogen) rijden is een additionele bonus

24 aug 2004 14:10
Profiel
PorscheForum Junkie
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
Marcel schreef:
Het feit dat je weet dat ze in jouw garage staat geeft al genoeg voldoening, er mee (mogen) rijden is een additionele bonus
I know the feeling.... :wink:

24 aug 2004 14:19
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
John4S schreef:
Ik wil en kan me tuurlijk niet met de invulling bemoeien, maar als je een ritje uitzet, bv van A naar B, en ieder doet dat op zijn eigen manier, kom je elkaar toch telkens gezellig tegen ...

Ondanks dat dit bewijs afgelopen zondag geleverd is .... van Y-paal naar Y-paal in willekeurige volgorde ...... zal ik jullie denk ik toch niet tegenkomen :wink:

24 aug 2004 14:31
Profiel WWW Facebook 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Olaf schreef:
Ondanks dat dit bewijs afgelopen zondag geleverd is .... van Y-paal naar Y-paal in willekeurige volgorde ...... zal ik jullie denk ik toch niet tegenkomen :wink:

Komt door Harald met zijn 964 TTT (tip tom tom) alwaar ik op vertrouwde, was wel weer is lekker "niet nadenken".

24 aug 2004 14:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
RS-R schreef:
Sjonnie schreef:
Vanuit Stevensweert moeten toch leuke wegeltjes richting Bokrijk te vinden zijn?

Ongetwijfeld,
helaas geen tijd om daar achter te komen.
Zal dus wel snelweg worden.

Als je zo weinig tijd hebt is het misschien te overwegen om het Porschegedeelte van 19 september samen met een andere forummer te organiseren?

25 aug 2004 18:55
Profiel WWW
Bericht 
John 4S heeft reeds het antwoord gegeven.
Ik denk dat een rit a la 27 september 2003 iets te veel zal zijn.
Dus gewoon laten gaan...

26 aug 2004 0:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Okee, wil je dan nog even voor de duidelijkheid het tijdschema en de bestemmingen voor de Porschisten opschrijven want ik kan het niet meer volgen.
En het enige dat we samen doen is Bokrijk (ongeveer van 12u-14u samen met HDclub) klopt dat?
Er zijn natuurlijk vele mogelijkheden (ik heb er eerder al enkele genoemd), maar misschien kiest de meerderheid wel voor "keep it simple"?

Laatst bijgewerkt door Sjonnie op 26 aug 2004 8:42, in totaal 1 keer bewerkt.

26 aug 2004 8:01
Profiel WWW
Bericht 
Yep,
ligt er aan wat de meerderheid wilt?
Stevens- of Nederweert, van daar uit dan richting Bokrijk.

26 aug 2004 8:28
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
He Humprey,

Is dit wat :idea: :idea: :idea: :idea: :roll: :roll: :roll:

routeblad 1

routeblad 2

routeblad 3

routeblad 4

routeblad 5

routeblad 6

tis maar een idee van een "Hollander" die lui is en lekker niks te doen heeft, als alleen maar een beetje zitten te internetten en geeuwen. :lol:

26 aug 2004 12:11
Profiel
Bericht 
Rij maar voorop.
Dus laten we dan maar Nederweert/ Macdonalds aanhouden als aankomstplaats voor de Porschisten.

26 aug 2004 12:26
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Okido,

CU

A bien tot, tu voir rapidement, jusqu'au dimanche.
:lol: :lol: :lol:

26 aug 2004 12:35
Profiel
Bericht 
Bien sur, mon ami.
Dimanche nous sommes la.

26 aug 2004 12:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Alternatief is dat onze Bo bij de "voorrijder" als navigator meegaat. Dan kan je exact hetzelfde traject als ons rijden (zonder achter ons aan te rijden want dat is nix). Maar of dat voor een Porsche het leuxte traject is weet ik niet. Het hangt er maar vanaf wat je zoekt. Het zijn vooral binnenwegen waar het rustig is en waar je in principe ook een beetje wil rondkijken (dus vooral iets voor de cabrio's en HD's).
Probleem is wel dat als je iemand kwijtraakt hij de route niet kent....
Ach, laat mij maar concentreren op de rit voor de HD's, al moeilijk genoeg...

26 aug 2004 14:33
Profiel WWW
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Sjonnie schreef:
Alternatief is dat onze Bo bij de "voorrijder" als navigator meegaat.

Lijkt me een slecht idee, gaat ie, omdat ie eindelijk in een Porsche zit (papa durft niet :cry: ), de weg naar Kortrijk ipv Bokrijk wijzen (sorry ff omweggetje slimpie), kan ie gelijk naar de plastisch chirurg om die glimlach te behandelen. :lol: :lol:

Zonder dolle, prima idee.

26 aug 2004 19:55
Profiel
PorscheForum Rakker
944 coupe / 968 Kobalt blauw
Leusden
Bericht 
John4S schreef:
Sjonnie schreef:
Alternatief is dat onze Bo bij de "voorrijder" als navigator meegaat.

Lijkt me een slecht idee, gaat ie, omdat ie eindelijk in een Porsche zit (papa durft niet :cry: ), de weg naar Kortrijk ipv Bokrijk wijzen (sorry ff omweggetje slimpie), kan ie gelijk naar de plastisch chirurg om die glimlach te behandelen. :lol: :lol:

Zonder dolle, prima idee.

Anders moet je het aan kevin vragen.
Die schijnt er ook heel goed in te zijn :lol:

26 aug 2004 20:09
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Vandaag nog eens de hele rit gedaan met Bo achterop. Net klaar met gedetailleerde routebeschrijving (geen bolletje pijltje, maar wel mijn best gedaan).
Het grootste deel van de route, zeker tot Bokrijk, is ook leuk voor Porsches. Slechts 2 tunneltjes, maar wel enkele stukken waar je goed kan vlammen. Bo vroeg me of de GT3 op het stuk richting Bree de 300 zou kunnen halen. Dacht het niet....
Slechts 1 flitspaal (in Genk) en die staat vermeld in de routebeschrijving. Hij staat overigens bij een verkeersdrempel?????
Na Bokrijk is er een stuk dat veel leuker is voor de HD's dan de Porsches, o.a. smal en verkeersdrempels.
Dus van Bokrijk naar Ter Dolen moeten we (Humphrey) voor de Porsches iets anders verzinnen.
En wie zeker niet verloren wil rijden moet Bo aan boord nemen als navigator.
How how, niet allemaal tegelijk :mrgreen:

29 aug 2004 21:27
Profiel WWW
Bericht 
Sjonnie schreef:
Vandaag nog eens de hele rit gedaan met Bo achterop. Net klaar met gedetailleerde routebeschrijving (geen bolletje pijltje, maar wel mijn best gedaan).
Het grootste deel van de route, zeker tot Bokrijk, is ook leuk voor Porsches. Slechts 2 tunneltjes, maar wel enkele stukken waar je goed kan vlammen. Bo vroeg me of de GT3 op het stuk richting Bree de 300 zou kunnen halen. Dacht het niet....
Slechts 1 flitspaal (in Genk) en die staat vermeld in de routebeschrijving. Hij staat overigens bij een verkeersdrempel?????
Na Bokrijk is er een stuk dat veel leuker is voor de HD's dan de Porsches, o.a. smal en verkeersdrempels.
Dus van Bokrijk naar Ter Dolen moeten we (Humphrey) voor de Porsches iets anders verzinnen.
En wie zeker niet verloren wil rijden moet Bo aan boord nemen als navigator.
How how, niet allemaal tegelijk :mrgreen:

Hoe lang is dat stuk richting Bree?
Marc, voor wat betreft dat stuk van Bokrijk naar Ter Dolen moeten we maar eens een stukje gaan koersen. :wink:

29 aug 2004 21:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
RS-R schreef:
Hoe lang is dat stuk richting Bree?
Marc, voor wat betreft dat stuk van Bokrijk naar Ter Dolen moeten we maar eens een stukje gaan koersen. :wink:

Het is een stuk N76 tussen Weerterweg en rotonde van Bocholterkiezel. Is brede zeer vlakke weg van 2km, maar eerste 500m lopen wat bergop (brug over spoor) met een wat flauwe bocht naar rechts.

Ik weet niet wat je bedoelt met koersen. Probleem is dat de P's het traject veeeeeeel sneller zullen afleggen dan de HD's.
Mijn voorstel is dan ook dat de HD's 15 minuten voor de P's vertrekken. Als we ingehaald worden stoppen alle HD's langs de weg om de P's door te laten. Mooi zicht!
En we ontmoeten elkaar bij de eerste stopplaats (oude kiezelgroeve) waarna we weer hetzelfde doen. Is dat een idee?

29 aug 2004 22:03
Profiel WWW
Bericht 
Goed idee.

29 aug 2004 23:01
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 338 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende