Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 feb 2007 14:07 |
|
 |
Teun
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
|
Nee, ik bedoelde die vleugel boven op het dak. Ik denk dat je gelijk hebt. Gezien deze foto's valt het wel mee.
_________________________________________ 991.2 GT3 (handbak), 964 Carrera 2 en TVR Griffith 5.0
|
09 feb 2007 14:58 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
''In reclame mag je een beetje overdrijven - vandaar die vouwwagen." 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
09 feb 2007 14:59 |
|
 |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Identiek mijn woorden en mijn idee over dit alles
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
09 feb 2007 15:04 |
|
 |
Raf
Porsche
|
Alvast bedankt voor de reacties. Donderdag ga ik hem afhalen, en dan zal ik wel een verslagje schrijven. Ben net terug van de dealer, 997 GT3 afgehaald..... WAAAUW !! Kom maar op met die RS4, dan kunnen we eens goed lachen !!! (Wie vergelijkt er nu een Cayenne met een RS4 ??) Toch compleet andere auto's !? Maar ja,.... ik ga nog wat rijden !!!
_________________________________________ 997 GT3 rules !!!!
|
09 feb 2007 19:53 |
|
 |
Auke231
996 GT3 Mk1Het Oosten
|
Is die supersnelle RS4 van Marc zo'n 2.7? (vorige model)?.. Mijn broertje z'n buurman heeft zo'n ding gehad en mijn broertje was niet erg onder de indruk van de prestaties nadat hij een eindje er mee mocht rijden.. hij zal wel gechipt zijn, die van Marc.... Volgens mij was die test met de nieuwe RS4 op de Nordschleife (Autovisie). De RS4 kwam er als beste uit. De Porsche die ook meedeed was een Cayman S.. Wel een bruut ding hoor, zo'n RS4, maar niet mijn ding.
|
09 feb 2007 21:32 |
|
 |
Peter R.
993 C2 1995Belzjiek
|
Cayennes, ML's, X5's..wat is dat hier met die gare bakken ? Als je een terreinwagen wil, koop dan een G of een Defender.
Al de rest zijn suffe karren.
Peter R.
|
09 feb 2007 22:28 |
|
 |
horn
PF #57
|
Kijk, dat zijn nou reacties waar we wat aan hebben!  Onderbouwd, objectief en rationeel.

_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 feb 2007 22:32 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Maar wel een beetje gelijk..... 
|
09 feb 2007 23:07 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
100% gelijk, maar de meeste van die SUV dingen worden door vrouwen gereden, en op enkele uitzonderingen na, krijg je die echt niet in een G of defender, naast zitten vinden de meeste al niks aan.
Als ik zou moeten kiezen tussen een Cayenne of een G, stond de G voorop.
Maar ja, de kerk moet in het midden staan 
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
09 feb 2007 23:40 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Echt een reactie van iemand die zich totáál niet meer hoeft te verdedigen...en daar sowieso ver boven staat... 
|
10 feb 2007 0:58 |
|
 |
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Tja, met jouw budget is er altijd wel iets snellers te vinden.
|
10 feb 2007 10:30 |
|
 |
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
off topic
Lt ons een beetje laten meegenieten en fotos in je album zetten
en weer terug on topic
en niet zeveren of jouw auto beter gewassen is dan die van een ander
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
10 feb 2007 10:33 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
10 feb 2007 11:29 |
|
 |
Teun
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
|
Waarom dan in godsnaam
afgunst?
_________________________________________ 991.2 GT3 (handbak), 964 Carrera 2 en TVR Griffith 5.0
|
10 feb 2007 13:07 |
|
 |
horn
PF #57
|
Een Defender is de oer Landrover. Een gave bak, maar je wil er niet mee naar Zuid Frankrijk tuffen. Heb een Laro 2000 km door Zuid-Afrika getoerd, je voelde je King of the Road, maar echt comfortabel was het niet. Merc G vind ik ook een mooie auto, zeker in die zwarte uitvoering zoals laatst een fotootje werd geplaatst hier. Maar wel de luchtweerstand van een broodtrommel. Geen rij-ervaring in, maar kan me voorstellen dat het niet heel prettig rijdt.
Als je nou de ruimte wil hebben en een busje vind je lelijk (dan heb je wél smaak  ) kan ik me voorstellen dat je zo'n SUF koopt. Niet als terreinauto, maar als 'grote lifestyle station'. Ik vraag me af of meer mannen of vrouwen met een suf rijden. Hier in B'hoven definitely meer vrouwen. Terrein ziet zo'n ding nooit (één keer per jaar als ze dronken van de hockeyclub komen en de bocht iets te ruim nemen en in het plantsoen eindigen ) maar het rijdt wel comfortabel, je zit lekker hoog en je kan er een hoop in flikkeren of achter hangen. Als je het dan ook nog kan betalen, waarom niet?
Blijft alleen over - vorm en functie. Als je er alleen de kinderen mee naar het hockeyen hoeft te brengen, voldoen ze allemaal. Of je dan met een X-trail net zoveel indruk maakt als met een RR Sport op de club vraag ik me af. Of je dat belangrijk vind moet jij (of je vrouw) zelf bepalen. Overigens, waar je hem dan parkeert ook  Etc etc. Verder zullen de rij-eigenschappen erg verschillen (heb ik van ppp vernomen die er nogal wat heeft getest) dus voor ieder is er iets te krijgen.
Doe mij maar een Range Rover. Die vind ik dus het mooiste. Maar dat is geloof ik persoonlijk. En waarom het nou allemaal suffe bakken zijn ontgaat mij even.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 feb 2007 13:35 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Hebv zelf een G400CDi gereden, en de wagen rijd echt geweldig, mar je kan hem niet vergelijken met de RR, ML, X5 of Cayenne.
De wagen situeert zich in een ander rtijdperk, het beste vergelijk om het even in onze wereld te plaatsen is dat de G met de andere verschilt, zoals een 911 3,2 tegenover een 997 staat. Ik vind het beide schitterende wagen om mee te rijden, maar dat komt omdat ik een autoliefhebber ben. Iemand die een wagen enkel als vervoermiddel bekijkt en/of statussymbool, zal aan de 3,2 of G niets aan vinden.
Gewoon om te zeggen dat de G een geweldige wagen is, maar voor een beperkt publiek 
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
10 feb 2007 14:33 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Hou niet van SUV's. En als je in het bos moet rijden moet je een echte terreinwagen kopen. Daarom.
|
10 feb 2007 14:52 |
|
 |
Teun
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
|
Kort door de bocht en weinig genuanceerd. Wie zegt dat je met een SUV in het bos moet rijden? Mij zal je nooit door het terrein zien rijden. Voor mij is het een zeer praktische en ruime wagen, zeker met een groot gezin. Bovendien vind ik er een aantal erg mooi.
Reageer je ook zo op iemand die in een Audi A8 quattro rijdt? (Net zo zwaar en ook 4 aangedreven) Of is het gewoon een kwestie van Groen Links napraten?
_________________________________________ 991.2 GT3 (handbak), 964 Carrera 2 en TVR Griffith 5.0
|
10 feb 2007 15:00 |
|
 |
Teun
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
|
 |  |  |  | ppp 356 schreef: Hebv zelf een G400CDi gereden, en de wagen rijd echt geweldig, mar je kan hem niet vergelijken met de RR, ML, X5 of Cayenne. De wagen situeert zich in een ander rtijdperk, het beste vergelijk om het even in onze wereld te plaatsen is dat de G met de andere verschilt, zoals een 911 3,2 tegenover een 997 staat. Ik vind het beide schitterende wagen om mee te rijden, maar dat komt omdat ik een autoliefhebber ben. Iemand die een wagen enkel als vervoermiddel bekijkt en/of statussymbool, zal aan de 3,2 of G niets aan vinden. Gewoon om te zeggen dat de G een geweldige wagen is, maar voor een beperkt publiek  |  |  |  |  |
De G klasse vind ik persoonlijk erg mooi. Mooie uitstraling. Je kunt hem eigenlijk de 911 onder de terreinwagens noemen qua onveranderd uiterlijk.
_________________________________________ 991.2 GT3 (handbak), 964 Carrera 2 en TVR Griffith 5.0
|
10 feb 2007 15:02 |
|
 |
plh
Voorlopig niet !Friesland
|
"Net zo zwaar" is niet helemaal waar: A8 3.0TDI quattro: 1805kg (07-RL-PD) en Q7 3.0TDI quattro: 2300kg (80-SN-PN). A8 is geheel van alu, you know . . .
_________________________________________ Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !
|
10 feb 2007 15:06 |
|
 |
Teun
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
|
Mijn XC 90 weegt 2000 kg en A8 4.2 ook bijna....
Maar ja wat maakt het uit? Je betaalt toch ook meer wegenbelasting?
_________________________________________ 991.2 GT3 (handbak), 964 Carrera 2 en TVR Griffith 5.0
|
10 feb 2007 15:14 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Luister Teun, mij zul je niet in een SUV zien, ik vind ze persoonlijk niet mooi en een tikje vulgair. Maar als jij er graag in rijdt: be my guest.
Ik vind overigens dat je nogal geprikkeld reageert met je beschuldigingen van afgunst en groen-links napraterij. Net wezen tanken?
|
10 feb 2007 15:23 |
|
 |
horn
PF #57
|
 zal wel met je nieuwe avatar te maken hebben...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 feb 2007 16:00 |
|
 |
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
10 feb 2007 16:12 |
|
|