Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 9:22

Antwoord op onderwerp  [ 418 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Kranten knipsels 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
944 S 1987
Stukje onder Breda
Bericht 
K snap t dan ook weer niet helemaal, ik bedoel maar je staat als autodief op een volle parkeerplaats, en je chekt je bluetooth, hoi hoi hoi, d'r staat r eentje op, maarja, in welke auto zou tie zitten? Als ik uitga, doe ik dat ook wel s voor de gein ff checken of er tel's in de buurt zijn met bluetooth aan, leuk voor idote berichtjes, maar zover ik weet is t onmogelijk uit te zoeken in welke richting die tel zich bevind. Vraag me dus af in hoeverre dieven hier echt iets aan hebben, als t niet een auto betreft die heeel lonely ergens apart staat!

09 dec 2006 18:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Beveren Belgie
Bericht 
Hopelijk is dit niemand van het forum , deze 944-rijder heeft het ongeval niet overleeft :cry:
http://www.kilroynews.net/special/2006-4/20061206-2.htm

10 dec 2006 11:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Die moet wel erg hard gereden hebben. :cry:

10 dec 2006 11:31
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
ja,dat stond ook al op het forum van 924..Ik vind het best wel erg. < maar duidelijk weer een geval van VEEL te hard rijden :(

10 dec 2006 11:40
Profiel Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Der Ferry schreef:
Hopelijk is dit niemand van het forum , deze 944-rijder heeft het ongeval niet overleeft :cry:

:shock: :(

Laatst bijgewerkt door Olaf op 10 dec 2006 14:00, in totaal 1 keer bewerkt.

10 dec 2006 13:06
Profiel WWW Facebook 
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Do993tupperware schreef:
.... heb jij die onderste regels op die site ook gelezen :?:

Jawel .... :roll:

.... denk dat dat ook voor Der Ferry geldt :shock:

Als ze niet willen dat er gelinkt wordt .... kunnen ze die site ook 'dicht' zetten :idea: .... net als het PF :wink:

10 dec 2006 13:41
Profiel WWW Facebook 
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Brrrr.. maar ook vreemd.Het lijkt wel of hij getwijfeld heeft welke weg te nemen.Als je nog probeert een bocht te halen en dat lukt niet lig je er veel verderop af.Dit lijkt wel volgas rechtdoor(zie ook geen remsporen)

10 dec 2006 13:42
Profiel
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht 
2000 gtv schreef:
Brrrr.. maar ook vreemd.Het lijkt wel of hij getwijfeld heeft welke weg te nemen.Als je nog probeert een bocht te halen en dat lukt niet lig je er veel verderop af.Dit lijkt wel volgas rechtdoor(zie ook geen remsporen)

dat is wat ik ook dacht toen ik de foto's zag. Geen enkel remspoor te bekennen. Als je naar de eerste foto kijkt, zou je haast denken dat de bestuurder doelbewust de boom heeft opgezocht.....

De gordel is ook aardig ongeschonden uit het ongeluk gekomen....

Laatst bijgewerkt door MarcoB op 10 dec 2006 13:49, in totaal 1 keer bewerkt.

10 dec 2006 13:44
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Marc' Oh Oh... schreef:
.... dat is wat ik ook dacht toen ik de foto's zag. Geen enkel remspoor te bekennen

.... dacht eerst dat het bv in het donker was gebeurd .... maar het verhaal dat bij de plaatjes hoort geeft 'n andere indruk :arrow:

kilro's regionieuws schreef:
Ees: Porsche-bestuurder komt om bij botsing tegen boom

Even na half drie is de bestuurder van een ruim twintig jaar oude Porsche 944 omgekomen op de Schoolstraat tussen Ees en Westdorp.
De man reed op de Y-kruising van de Schoolstraat en de Eeserstraat met hoge snelheid rechtdoor tegen een boom.
De bestuurder, die waarschijnlijk geen gordel droeg, raakte door de enorme klap bekneld in het volledig in elkaar gedrukte wrak.
Toen brandweerlieden uit Borger en ambulancepersoneel arriveerden, leefde de man nog.
Kort daarop arriveerde ook een Mobiel Medisch Team per traumahelicopter.
Alle inspanningen ten spijt overleed de 42-jarige man uit Veendam korte tijd later. Het geweld van de botsing werd duidelijk geïllustreerd door de vondst van onderdelen van de auto tot op tientallen meters afstand.
Nadat medewerkers van de verkeersongevallenafdeling de situatie vastgelegd hadden, kon berger Keizer het wrak optakelen.
Daarbij kon ook de onderzijde van de wagen nauwkeurig bestudeerd en gefotografeerd worden ter aanvulling van het proces verbaal.
Daarna werd het wegdek schoongespoten - de auto lekte tijdens de berging veel benzine- en keerde de rust terug in Ees.

10 dec 2006 13:46
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Beveren Belgie
Bericht 
Olaf schreef:
Do993tupperware schreef:
.... heb jij die onderste regels op die site ook gelezen :?:

Jawel .... :roll:

.... denk dat dat ook voor Der Ferry geldt :shock:

Als ze niet willen dat er gelinkt wordt .... kunnen ze die site ook 'dicht' zetten :idea: .... net als het PF :wink:

Verwijzen naar een link kan niemand verbieden , foto's daarentegen kunnen wel beschermt zijn :roll:

10 dec 2006 13:51
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
FROST schreef:
ja,dat stond ook al op het forum van 924..Ik vind het best wel erg. < maar duidelijk weer een geval van VEEL te hard rijden :(

Dat is niet echt zeker denk ik.
Als je de staat van de weg ziet (klinkers)en denkt aan de tjd van het jaar (mos , regen) hoef ik hier niemand te vertellen dat deze situatie zééér glad kan zijn.
Deschade is idd groot , maar deze kan ook gehaald worden door nog steeds minder dan de daar toegestane snelheid te rijden.
Dan nog denkende dat het niet op een rechtdoor stuk was maar in een bocht is het bij mij reden genoeg om niet dadelijk te gaan schreeuwen dat er weer te snel zal zijn gereden. , maar och , dat is meestalwel het eerste wat mensen roepen (die meestal nog niets zelf meegemaakt hebben) als er een ongeval gebeurd is

Afbeelding

-en als ze niet willen dat foto's verder gelinkt worden moeten ze ze maar beveiligen net als andere sites dit doen-

Laatste update 22/10/2013

10 dec 2006 13:56
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Maserati QP 4.7S
0591
Bericht 
Erg triest om deze dingen te lezen. Het is bij mij in de buurt en ken het weggetje maar al te goed. Dus pas op met voorbarige conclusies van " zal wel te hard gereden hebben ". Zoals Koen ook al aanhaalde, klinkertjes die nat zijn, veel bladeren. En niet te vergeten, overstekend wild. Het is een natuurgebied en er zijn veel reeen/herten.

Dat er een Duitse traumaheli aan te pas moest komen :?: :roll:

10 dec 2006 14:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
Het is "gewoon" de heli van het UMCG (Groningen), rayon Noord Nederland.

10 dec 2006 14:52
Profiel WWW
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Henk965 schreef:
Dus pas op met voorbarige conclusies van " zal wel te hard gereden hebben ".

Helemaal mee eens!
De EuroNCAP test met een frontale aanrijding bij 64 km/pu en als je dan ziet hoe deze autos er dan uit zien :shock: !
Zolang het onderzoek niet is afgerond blijft het speculeren: weer, wegdek, snelheid, blackout, mankement aan de auto.......... of een combinatie van :?:

Wat er ook uit komt, dit blijft een in en in triest verhaal voor de nabestaanden!

10 dec 2006 15:04
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Maserati QP 4.7S
0591
Bericht 
plh schreef:
Het is "gewoon" de heli van het UMCG (Groningen), rayon Noord Nederland.

Zie het nu ook dat er UMCG in kleinere letters op staat.

Dan zal deze Ned. heli ook wel dienst doen in Duitsland :cheesy:
Waarom anders ADAC erop.

10 dec 2006 15:05
Profiel
964.c4
assendelft
Bericht 
Rob Herfst schreef:

Wat er ook uit komt, dit blijft een in en in triest verhaal voor de nabestaanden!

idd,

10 dec 2006 15:15
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
Incidenteel gebeurt dat ook wel in de regio Emden, Leer. Zal wel worden "gesponsord" door de ADAC :?:

10 dec 2006 15:18
Profiel WWW
Sint-Niklaas (B)
Bericht Porsche gecarjackt op E40 na ongeval
maar gelukkig al terug gevonden

08 jan 2007 19:53
Profiel
PorscheForum Rakker
A4 B5 Avant 1.9 TDI, Urquattro, 964 Carrera 2 (van mijn vader)
Mechelen, België
Bericht 
Gelukkig, hangt er natuurlijk vanaf in welke toestand ie terug gevonden wordt. Een Audiforumlid zijn RS4 B5 was een paar maanden terug gestolen. Weekje later terug gevonden. Conclusie: het 2.7 V6 biturbo blok was enkel nog goed voor een retourtje staalgieterij. Correct warm rijden is iets waarmee die gasten idd geen rekening houden. Gelukkig heeft de verzekering het nieuwe blok plus inbouw gedekt.

09 jan 2007 5:14
Profiel Facebook 
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
De Telegraaf schreef:
Zwitserland opent jacht op TomTom [Thu, 25 Jan 2007 15:51:18]

Wintersporters die binnenkort naar Zwitserland gaan, lopen de kans dat hun navigatieapparatuur wordt ingenomen. Door aanscherping van de regels is het gebruik van autonavigatiesystemen die waarschuwen voor flitspalen en snelheidcontroles streng verboden. Wie wordt betrapt krijgt een torenhoge boete van maximaal 1863 euro en is het apparaat kwijt. Er zijn al tientallen apparaten in beslag genomen.

Waren radardetectoren in Zwitserland al sinds 1986 verboden, sinds begin dit jaar is ook het bezit en verkoop van autonavigatieapparatuur met flitsinformatie strafbaar. De maatregel geldt ook voor buitenlandse automobilisten.

Aldus de Telegraaf ....

Naast TomTom heeft ook de nieuwste generatie van de populaire Garmin de mogelijkheid om flitspalen op te slaan. De essentie zal waarschijnlijk wel liggen in het kunnen waarschuwen bij het naderen van bepaalde lokaties. Maar dan zou je vrouw die naast je in de auto zit met een wegenkaart met daarop de flitspalen gemarkeerd ook strafbaar zijn. 1863 euro boete en je vrouw kwijt...
:twisted:

04 feb 2007 0:22
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
Olaf schreef:
Maar dan zou je vrouw die naast je in de auto zit met een wegenkaart met daarop de flitspalen gemarkeerd ook strafbaar zijn. 1863 euro boete en je vrouw kwijt...
:twisted:

Als je haar vrijwillig afstaat, zouden ze dan van de boete willen afzien? :mrgreen:

04 feb 2007 0:27
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Deze vond ik wel leuk.

Ook al is de burgemeester nog zo snel...

BRUSSEL - De burgemeester van Pépinster, een Belgische plaats oostelijk van Luik, dacht dat hij er wel mee weg zou komen. Hij was vorig jaar april geflitst met een snelheid van 100 kilometer per uur waar 50 was toegestaan, maar verklaarde later dat zijn moeder op dat moment achter het stuur zat.

Philippe Godin dacht zo zijn portemonnee en aanzien te redden. Totdat justitie de waarheid achterhaalde: de moeder van de burgemeester is inmiddels 94, loopt met krukken en verbleef op de dag van de snelheidsovertreding in een rustoord.

telegraaf van vandaag.

oja een soortgelijk verhaal heb ik al is van een zeer bekende man van hier gehoord.........jawel ook zijn schoonmoeder naar het parket van Brussel laten gaan, en dat ging nog wel om een Ducati ofso
:lol: :lol: :lol: :lol:

08 feb 2007 17:14
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
En hij kreeg dan (naar mijn ervaring) een zeer milde straf

Citaat:
Godin moet nu een boete van 550 euro betalen en verliest vijftien dagen zijn rijbewijs.

Het zal zeker niet om het geld te doen zijn geweest , want dat had die moeder ook mogen betalen.
Enkel wilde hij zijn rijbewijs + de 5 jaren dat dit in je register blijft staan zichzelf besparen.
Dit "truukje" wordt hier (en elders) wel meer toegepast. Vandaar dat ze in Duitsland op de kop flitsen. Dan kan je niet meer ontkennen dat JIJ achter het stuurb gezeten hebt.

08 feb 2007 19:34
Profiel WWW Facebook 
Groningen
Bericht 
Ik rijd altijd met een bivakmuts op. Dusse....

:wink:

Laatst bijgewerkt door Jort op 09 feb 2007 17:03, in totaal 1 keer bewerkt.

08 feb 2007 19:57
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :thumleft:

Kleine anekdote . Toen hier de overvallen gedaan werden door de CCC en steeds met een Golf GTI waren de politiediensten erg op hun hoede. Zo werd er in die periode ook een Golf GTI klemgereden door een hoop politiewagens en combi's en kregen ze het bevel uit te stappen met een hele hoop uzi's op hen gericht.
Beiden hadden ook met muts en sjaal hun gelaat bedekt ........... daar de verwarming in de wagen stuk was en het toen erg vroor :cheesy:

08 feb 2007 23:13
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 418 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende