Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Re: Afrondend...
Voordat ik aan je verzoek voldoe, wil ik je het volgende meegeven. Ik ben een liefhebber met 2 linkerhanden. Heb ooit de achterruitenwisser zonder problemen gewisseld en was daarbij trots op mezelf. Ik volg draadjes als deze en vergelijkbare met veel interesse en respect. Daar ik echter inhoudelijk van de materie weinig kaas gegeten heb, zal ik niet snel posten. Dat vind ik nl. oprecht vervuiling van een technisch topic. Ik zou het persoonlijk jammer vinden als je dergelijke topics zou stoppen. Vind het nl. interessant om te zien. Leer er (langzaam weliswaar) een hoop van!
Krijg je. Ik wacht alleen nog even 24 uur omdat ik denk dat er nog veel mensen zijn die dit topic weldegelijk volgen maar door jouw 'professionaliteit' bang zijn 'domme vragen te stellen' en derhalve gewoon meelezen.
Morgenavond krijg je je slotje
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 feb 2007 22:51 |
|
|
cabrio wim
|
Daarom schreef ik ook, en misschien een beetje cru, maar niet zo bedoeld.
Maar ik zou het erg vinden als hij ermee stopt. Als ik nu vanavond zie wat er eigenlijk maar aan techniek voorbij komt, en daar gaat het toch voornamelijk om.
Mensen met hun problemen helpen, zoeken, telefoneren enz,
Dat is nu net zo leuk hier, en ondanks dat ik zelf veel sleutel, kan ik ook nog steeds leren.
Dus elven............doorgaan A.U.B.
Zal morgen eens iets posten, met foto's, waar weer velen een st#ve van krijgen.
|
10 feb 2007 23:03 |
|
|
horn
PF #57
|
Je houdt het wel netjes hè? Nee, zonder gekheid, ben benieuwd.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 feb 2007 23:14 |
|
|
Meneer aard
924 `77Wijchen
|
Ik volg je draadjes altijd, dit soort technische topics. Je kunt het meer omschrijven als stille genieter.
Sleutelen aan motoren vind ik ook erg gaaf, de techniek die daar achter ligt en verder.
Ga zo door!
|
11 feb 2007 0:03 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Ik ben niet bang om vragen te stellen hoor, heb alleen geen vragen ivm technisch onbenul zijn, net als Horn.
Dat wil niet zeggen dat ik dit soort draadjes niet met grote interesse volg.
Keep them coming.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
11 feb 2007 0:09 |
|
|
hoek0201
|
..ook ik volg dit topic met veel belangstelling, ik zie trouwens op dit moment op de hoofdpagina 39 replies en 1121 maal bekeken da's denk ik niet slecht!!!
Zou het persoonlijk jammer vinden als het topic gesloten zou worden.
Met vriendelijke groet,
Gerko Hoek
1978 SC
|
11 feb 2007 10:49 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
ik lees altijd mee
|
11 feb 2007 11:04 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Hier ook een "stille genieter."
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
11 feb 2007 11:21 |
|
|
marcelSC
|
zeker niet sluiten, ik heb hetzelfde blok en zou het graag nadoen als ik mijn SC verder omhoog kon krijgen en een bloksteun zou hebben....helaas.
Vooral dat poetswerk ziet er schitterend uit!
De techniek begrijp ik wel, maar mijn motorfietsblokken til ik er zo uit, dit is andere koek.
|
11 feb 2007 11:43 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Lees het ook allemaal en met belangstelling en ook nog met begrip
En nu je graag reactie's ziet, heb me even verdiept in draadeind/tapeind.
Van Dale zegt: tapeind = metalen stift met draad aan beide uiteinden.
Dan blijft voor draadeind - woord niet in VD - staaf met vol draad lijkt mij; ook wel zo makkelijk te onthouden
Belangrijkste is natuurlijk het feit dat je verstand hebt hoe ze te (de)monteren, en niet hoe ze exact heten
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
11 feb 2007 12:10 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
GEEN slotje,maar meer foto's en technische verhalen AUB.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
11 feb 2007 12:28 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Ook mijn reden!
Lees de technische topics wel altijd uit pure interesse!
Een welkome afwisseling op de geMAUK hier en een verrijking van het PF!
Maar als je wilt dat we je volgende technische topic eens flink gaan vervuilen......., no prob
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
11 feb 2007 14:03 |
|
|
MR.GUZZI.
911 3.2 "89 coupe, 3.2 Cabrio "87 + 964 Jubilee "93 !Friesland
|
Zeer vakundig en zeer intresant om te lezen(volgen) vooral doorgaan ,ben zelf ook een sleutelaar,maar hier is iemand profesioneel bezig ,met een zeer leesbaar verslag ,we zeiden vroeger ;een 10,een griffel en een zoen van de juffrouw!!!!!!!!!!!!!
_________________________________________ live, is what you made of it ! ! !
|
11 feb 2007 15:40 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
altijd leuk om mee te lezen
keep up the good work
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
11 feb 2007 15:51 |
|
|
horn
PF #57
|
Wel Elven, mijn gevoel heeft me duidelijk niet bedrogen, toch? Goed dat ik nog even een daggie gewacht heb met het slotje toch?
|
11 feb 2007 17:11 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Ik kan maar een ding zeggen: Groot respect dat je dit allemaal zelf kan, ik moet er toch echt voor naar Steenwijk!
Dank voor de pics had nog nooit een K-tronic van binnen gezien! heb er zelf ook zo eentje opzitten (Of zeg ik nu iets heel doms? )
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
11 feb 2007 17:16 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
11 feb 2007 17:18 |
|
|
cabrio wim
|
En nog eens drie hoeratjes voor Elven....
|
11 feb 2007 19:08 |
|
|
Renntech
Diverse Porsche'sSteenwijk
|
Of zoals Porsche ze noemt: Stiftschrauben
_________________________________________ http://www.renntech.nl
|
11 feb 2007 19:39 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
het is een heel leuk topic heb het meerdere keren bekeken, mooie en duidelijke foto's lekker veel uitleg,
ik zou het wel leuk vinden al er op het forum een plek komt voor alle DIY topics met alle foto's en uitleg maar zonder de reacties van andere.
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
11 feb 2007 19:58 |
|
|
horn
PF #57
|
zoals hugo walker pleegt te roepen: komt dat slooooooot... :cheesy:
|
11 feb 2007 20:07 |
|
|