Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 23:30

Antwoord op onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
uitzending Top Gear 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Ondanks de wat bijzondere aflevering, toch wel erg genoten :lol:

Volgende week alles weer normaal (een Reliant Robin als space shuttle verkleden en lanceren).

Laatst bijgewerkt door Rob986 op 12 feb 2007 10:15, in totaal 1 keer bewerkt.

11 feb 2007 23:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Eindhoven
Bericht 
ik heb echt dubbel gelegen van het lachen. Voor mij was het weer een super aflevering.

11 feb 2007 23:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Ik vond het ook wel lachen, maar het had idd erg weinig met een autoprogramma van doen.
Gelukkig mag ik de 19e weer naar het "Land of the Brave etc." :lol:

11 feb 2007 23:22
Profiel WWW
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Harley schreef:
Gelukkig mag ik de 19e weer naar het "Land of the Brave etc." :lol:

Meer "Land for the brave"..... :wink:
Als je maar geen compromiterende teksten op je (huur-)auto zet zal het wel meevallen, toch?

11 feb 2007 23:23
Profiel WWW
ex RS4
Bericht 
Ja hoor, nog nooit problemen gehad.
1 keer door een Officer aangehouden met de auto, dat was wel spannend, met zo´n highwaypatrol auto aan de kant van de weg.
Ik sloeg ergens af waar dat niet mocht en dat had hij gezien. Maar toen ik hem uitlegde dat ik een Foreigner was en de weg kwijt, mocht ik weer verder. Prestatiecontracten hebben ze daar niet. :wink:

11 feb 2007 23:32
Profiel WWW
Melbourne
Bericht 
Ik zat met een Engelse en Franse collega eens in een huurauto, onderweg terug van Montreal naar Boston. Mijn bijrijder had wat van z'n blikje bier geknoeid en de ander had z'n blikje uit het raam gegooid.... net voor ik (de enige die echt nuchter was, en niet toevallig) in m'n spiegels zag dat er een zwaailicht achter me zat. :?

Ik wist dat je daar dan de auto rechts stil hoort te zetten, raampje open hoort te draaien en beide handen op het stuur dient te leggen.

De agent (met kogelvrij vest :shock: ) komt naast de auto staan en vraagt waarom ik denk dat ze me aan de kant zette.
Ik denk: "zeg maar niks over dat blikje" dus ik zeg: " I guess I was speeding...?"

Waarop ie boos zegt dat ik inderdaad 80 reed waar je 65 mocht.
Maar toen rook ie de alcoholdampen en begon 't...
Hij vroeg of ik gedronken had, en omdat ie m'n ontkenning niet geloofde moest ik een test doen. Ook dat was niet overtuigend (ik was erg nerveus) dus moest ik een ademtest doen.
Daarna vroeg ie om m'n rijbewijs en waar we vandaan kwamen. "Nederland" of "Netherlands" kende ie niet en omdat het waarschijnlijk te veel werk was mochten we doorrijden.

Dat laatste (gestopt voor te hard rijden en een agent die Nederland niet kent) heb ik nog een keer gehad in Colorado. Thank God for the oblivious.

11 feb 2007 23:42
Profiel WWW
vianen
Bericht 
Vond het ook wel leuk die Britse humor,weet iig dat ik niet zo graag naar de states ga, nu is dat toch al niet mijn favoriete volk, maar nu nog veel minder :evil: :lol: :wink:

11 feb 2007 23:51
Profiel
ex RS4
Bericht 
patrick911 schreef:
Dat laatste (gestopt voor te hard rijden en een agent die Nederland niet kent) heb ik nog een keer gehad in Colorado. Thank God for the oblivious.

Dat herken ik wel ja. Toen ik mijn rijbewijs overhandigde zei hij "what´s this ?". Blijkbaar nog nooit een ander rijbewijs dan het Amerikaanse gezien. :lol:

@Bert - zo erg zijn ze nou ook weer niet. Tenminste, de meeste.

11 feb 2007 23:58
Profiel WWW
Melbourne
Bericht 
Harley schreef:
(...)zo erg zijn ze nou ook weer niet. Tenminste, de meeste.

Nou, vergis je niet. Ik was geschokt toen ik een van "Borat goes USA" afleveringen zag. Daar was ie in zo'n typisch Alabama redneck-bar en vroeg ie of ie mocht zingen. Toen begon ie een liedje over hoe slecht het openbaar vervoer was in kazachstan, over dat er zoveel werkelozen zijn en armoede is in Kazachstan en dat dat allemaal de schuld was van de jood. Refrein was iets in de trant van "kill the jew" en een hoop van die gasten klapten en zongen mee :shock: :roll: :(

Er was werkelijk niemand in die zaal die daar aanstoot aan nam. :?
Dat vond ik toch wel redelijk schokkend.

Nou zijn mijn ervaringen met voornamelijk de oostkust heel erg positief, maar dat er in het binnenland gasten zijn die totaal niet sporen of openstaan voor anderen zie ik wel vaker.

Of zoals Clarkson het zei:
"I seriously suspect some of these inhabitants have mated with vegetables" :lol: :lol: :lol:

12 feb 2007 2:06
Profiel WWW
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Is inderdaad humor, maar ik had de intentie van naar een autoprogramma te kijken. Hoe grappig het ook was, het was niet het programma dat je mag verwachten als je naar een autoprogramma zou kijken.

Als Top-Gear dit doet vind iedereen het blijkbaar goed, als een ander autoprogramma het zou doen worden ze uitgespuuwd.

Als ik naar de bioscoop ga en ze kondigen aan dat het een comedy is, zou ik ook niet gelukkig zijn als het nadien een thriller zou zijn, hoe goed dat deze film dan ook moge wezen.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

12 feb 2007 9:04
Profiel WWW
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Die koe op zijn dak vond ik(ook al was het natuurlijk weer in scene gezet) geweldig.Ik kwam niet meer bij :lol:

12 feb 2007 9:21
Profiel
Melbourne
Bericht 
ppp 356 schreef:
(...)het was niet het programma dat je mag verwachten als je naar een autoprogramma zou kijken.

Paul, dat is toch al heen hele tijd zo. :roll:
Wat heeft het 'star in a reasonably priced car", de 'cool wall' en de wedstrijdjes 'auto vs boot', 'auto vs vliegtuig' en 'auto vs openbaar vervoer' nog met een informatief autoprogramma van doen??

Het is entertainment, gebaseerd rond om auto's, maar met minimale info om een eventuele aanschaf op te kunnen baseren, want als er al eens iets informatiefs bij zit, is het zo gekleurd als de engelse vlag :wink:

Voordeel is wel dat het onafhankelijk is en we niet met Kia's en Hyundai's worden lastiggevallen. 8)

12 feb 2007 10:11
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
ppp 356 schreef:
ik had de intentie van naar een autoprogramma te kijken.

Heb je natuurlijk gelijk in, maar Top Gear is al lang geen "autoprogramma" meer, zoals we dat nog van vroeger kennen. Dat was je toch al eerder opgevallen :)

12 feb 2007 10:22
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Dat wel, maar een ganse uizendeing over alles behalve wagen :roll: :roll:
Kan ik beter naar Vlaanderen vakantieland kijken :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

12 feb 2007 10:45
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
ppp 356 schreef:
Kan ik beter naar Vlaanderen vakantieland kijken :wink:

Zijn wel veel aantrekkelijker dames die dat presenteren :)

12 feb 2007 10:47
Profiel
Westervoort
Bericht 
ppp 356 schreef:

Precies. Dat amusement een steeds grotere rolspeelt oké...maar vind het zo wel ver genoeg van Fifth Gear af komen te staan...ondanks dat ik nog altijd kijk naar TG geef ik eigenlijk de voorkeur aan Tiff Needell en Vicky BH

12 feb 2007 11:14
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Geloven of niet, ik heb gisteren de klank van de TV afgezet, een muziekje en een boek, in de hoop dat er toch nog iets ging komen.
Van mij mogen ze zo nog 1 aflevering maken en dan doe ik zelfs de moeite niet meer om de televisie op te zetten.

12 feb 2007 12:12
Profiel WWW
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Wat was me dat voor een saaie bedoening gisteren !!!

Ze zijn er voor de eerste keer in geslaagd om me in slaap te wiegen. Ik heb het einde van de uitzending niet gehaald. Ben pas wakker geworden om 00:30u :oops: :cry:

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

12 feb 2007 13:27
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]
Twenthe
Bericht 
Ik vond het geweldig!

12 feb 2007 15:39
Profiel
PorscheForum Rakker
944 Turbo 1985 951, 911 GT3 MK1 2000
almere
Bericht 
Voor degene die liever een nieuwe Porsche zien bij Top-Gear jullie worden op je wenken bediend komende zondag

Van de bbc-site
Citaat:
Strap yourselves in ladies and gentlemen, because this week's Top Gear is even more power-crazed than usual.

Jeremy goes seriously schnell as he takes the latest 720bhp creation, from mentalist German manufacturer Brabus for a spin on the test track.

We give Porsche's latest 911 Turbo flagship a full shake down, and see whether the everyday supercar has become a bit, well, everyday.

And Richard and James embark on Top Gear's biggest ever challenge, as they try to turn a Reliant Robin into a space shuttle. Trust us, you really, really don't want to miss this.

Plus comedy actor Simon Pegg will be joining us in the studio and doing his bit on the test track in our reasonably priced car.

Sunday 18, 8pm BBC Two

13 feb 2007 12:31
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
..dat klinkt beter...

13 feb 2007 17:54
Profiel
Melbourne
Bericht 
Inderdaad. Ik kan haast niet wachten tot die Reliant Robin het luchtruim kiest... :mrgreen: :lol:

13 feb 2007 18:02
Profiel WWW
Bericht 
Ik heb de uitzending van Top Gear helaas gemist.

Casema had zijn kanalen gewijzigd waardoor mijn DVD-recorder een verkeerde programma had opgenomen.
Heeft iemand hier een copy van of een goede link?

13 feb 2007 18:44
Westervoort
Bericht 
Morgenavond 20.00 uur Erland, BBC II

:salut:

13 feb 2007 19:27
Profiel
Bericht 
Hi Jurgen,

Min dank is groot!

Ik kom eind feb. tijdens de vakantie nog even bij je langs, zoals beloofd!

13 feb 2007 19:41
Antwoord op onderwerp   [ 136 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende