Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 12:38

Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
de politie"Berlingo"brigade--respect? Nu even niet 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
--- ex 928 / 1979 ---
Ter Apel
Bericht de politie"Berlingo"brigade--respect? Nu even niet
:evil: :evil:

Net bij de post: een mooie enveloppe van het CJIB. Oh, zal de boete van de lege A37 wel zijn waar ik laatst op een zaterdagochtend ben geflitst...

Nee dus: een boete voor het "Rijden in strijd met een geslotenverklaring" (eenrichtingsverkeer) op de weg naast mijn werk.

Deze weg maakt deel uit van een stelsel weggetjes bij de Euroborg die alleen eenrichtingswegen zijn. Moet ook wel, anders wordt het zo'n chaos als er voetbalwedstrijden zijn.

Er zijn 2 wegen vanaf de Euroborg en 1 richting de Euroborg en op het gehele terrein is geen beplanting of bebouwing. Je kunt dus echt alles overzien.

Ik, netjes als ik ben, neem altijd de juiste route want oom agent rijdt er heel veel rond omdat het ook nog eens "zone verboden te parkeren" is waar bijna iedereen intrapt (Komende van de A7 valt dat bordje namelijk niet echt op, en wie verwacht dat op een terrein in aanbouw?)

Eén keer heb ik gezondigd :oops:
Op de enige weg richting de Euroborg was men bezig met werkzaamheden en om het iedereen maar makkelijk te maken besloot ik het lege weggetje ernaast gebruiken.

Was dat die dag? Ik weet het echt niet meer. Ik heb geen politie gezien terwijl ik normaal haviksogen hiervoor heb, maar ik heb nu wel een mooie prent thuis liggen voor € 75,-

Gezien de constaterende unit "Districtsondersteuning Groningen/Haren" kan het natuurlijk zo zijn dat een van de overijverige werknemers van de "Berlingo"-brigade hier een kans heeft geroken en netjes alle kentekens heeft opgeschreven.

Tja....wat moet je daar nu op zeggen.
Ik laat het even bezinken en dan zal ik eens een briefje sturen naar Justitie. Misschien neem ik in het vervolg wel een camera mee naar het werk.
In principe heb ik de hele dag uitzicht op de "plaats delict" en zou ik mooi foto's kunnen nemen van oom agent of de "Berlingo Brigade" wanneer ze zelf tegen het verkeer inrijden.

Zo...dat moest ik even kwijt...

Is er trouwens ook een speciaal "ik moet even mijn Ei-kwijt"-forumonderdeel

16 feb 2007 15:16
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht Re: de politie"Berlingo"brigade--respect? Nu even
Enorme helden idd. Hier nog een voorbeeldje waar mijn broek van afzakt. :roll:

BerendB schreef:
Zo...dat moest ik even kwijt...

Is er trouwens ook een speciaal "ik moet even mijn Ei-kwijt"-forumonderdeel

Je zou dit topic kunnen gebruiken... :wink:

16 feb 2007 15:27
Profiel WWW
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
jippie boete man!

Pas maar op, PaSCal houdt geloof ik niet zo van die klaagtopics. :twisted: :wink:

Mooi linkje naar GeenStijl, had het daar al gelezen, wat een schitterend toontje ook weer van GS! ('kordaat optreden voorkomt erger' en 'nog nieuws over de moord op de winkelier erkan?') 8) En je broek zakt daar inderdaad toch vanaf. :?

Vind trouwens een klaagtopic helemaal geen slecht idee. Dan zit alle rotzooi tenminste in 1 topic, ipv elke keer nieuwe topics! :D

Update: Bekeuring schijnt inmiddels verscheurd te zijn van de croissant-etende-psychopaat: :wink:

Croissant-meisje vrij-uit
Attentie attentie. Hier spreekt de politie. Wilt u ophouden met bellen, mailen en het versturen van dreigfaxen. Wij zijn namelijk een lerende organisatie. Dat betekent dat we de intelligentie hebben van een fruitvlieg, maar door onze fouten steeds slimmer worden. En dus hebben we besloten de bekeuring te verscheuren van het meisje dat het in haar hoofd haalde om in de metro een croissant te nuttigen. Datzelfde geldt overigens voor de passagier die zijn lege patatbakje netjes wilde weggooien in de prullenbak. Nogmaals. "Wij zijn een lerende organisatie en hebben geconcludeerd dat we voor dit soort dingen geen boetes horen uit te schrijven.” Lees: we zijn ons de tiefus geschrokken van alle commotie. Tot zover de dienstmededelingen en de maatschappij, dat zijn wij!

Zie http://www.geenstijl.nl

16 feb 2007 15:35
Profiel
Groningen
Bericht 
Slecht idee. Voor al dat gejank heb je studentikoze sites als GS of de verschillende nieuwsfora al, dunkt me.

16 feb 2007 15:41
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Dan is dit een mooie start voor een klaagtopic. :lol:

16 feb 2007 15:42
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
--- ex 928 / 1979 ---
Ter Apel
Bericht 
Even afwachten of het er meer mee eens zijn en dan maar de titel aanpassen in bijvoorbeeld: "Klaagmuur" of "..even mij ei kwijt.."

Suggesties?? Roept u maar!

16 feb 2007 16:31
Profiel WWW Facebook 
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht Re: de politie"Berlingo"brigade--respect? Nu even
BerendB schreef:
Eén keer heb ik gezondigd :oops:

BerendB, die daarna schreef:
Was dat die dag? Ik weet het echt niet meer.

:? :wink:

16 feb 2007 17:03
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Och , dat is nog niets :roll:
Gisterenavond reed ik niets vermoedend naar huis toen ik werd aangehouden door de politie.
De dienstdoende agent sommeerde mij de auto uit te komen omdat hij vermoedde dat ik in kennelijke staat was.
Ik verzekerde hem dat ik niets gedronken had maar kon hem blijkbaar niet overtuigen.
Hij zou me wel even een test afnemen.
U rijdt in het donker en er komen u twee lichten tegemoet,
wat denkt u dat het is?" "Een auto." zei ik verbaasd over zo'n onnozele vraag.
Ja, ja, allicht, maar wat voor een? "Een Renault, een Peugeot of een citroen?" vroeg hij.
Geen idee." zei ik. "Zie je wel, straalbezopen!" constateerde hij.
Ik verzekerde hem dat ik echt niets gedronken had. "Nou vooruit, nog een testje dan." zei hij.
U rijdt in het donker en er komt u een licht tegemoet, wat denkt u dat het is?" "
Een motor. was mijn antwoord"
Ja, ja, een motor, logisch. "Maar wat voor motor, een Kawasaki, een Honda of een Yamaha?" wilde hij weten. Wederom moest ik het antwoord schuldig blijven. "Toch behoorlijk in de olie dus" was zijn conclusie.
Ik was onderhand behoorlijk pissig over dit onnozele gedoe en besloot in de tegenaanval te gaan.
Een wedervraag." zei ik, "Er staat een vrouw op de stoeprand, hoge hakken hevig opgemaakt, netkousen, minirok en een decollete tot bijna op de navel. Wat is dit volgens jou?" "Een straathoertje." zei hij onmiddellijk. "Ja, ja," antwoordde ik "dat is zo helder als wat, maar welke? Je vrouw je dochter of je moeder?!"

En nu ben ik mijn rijbewijs toch kwijt en ik had echt geen druppel alcohol gehad!! :cry:

:twisted: :wink: :lol: :lol: :lol:

Laatste update 22/10/2013

16 feb 2007 18:28
Profiel WWW Facebook 
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

16 feb 2007 18:43
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
996 GT3 Mk1
Het Oosten
Bericht 
Haha!!...Super!! :lol:

16 feb 2007 18:44
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
zal hem eens uitproberen als ik weer eens wordt aangehouden :D :!: :wink: SUPERRRRRRRRR

16 feb 2007 19:44
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
911-lover schreef:
Och , dat is nog niets :roll:
etc etc

Daar hebben wij toch een ander topic voor? :twisted: :wink:

16 feb 2007 20:11
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ik vond het hier beter passen als daar.
Het was erg on-topic
Dan wordt het niet weer zo'n droog klaagtopic :twisted: :wink:
En ik ben zeker dat wie het begon te lezen en de smileys niet zag er eerst aan het intrappen was :cheesy:

Laatste update 22/10/2013

17 feb 2007 0:11
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 13 berichten ]