Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 20:34

Antwoord op onderwerp  [ 259 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Ik word een beetje moe van die Verstappen.. 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht Ik word een beetje moe van die Verstappen..
http://www.planet.nl/planet/show/id=691 ... /sc=595090http://www.planet.nl/planet/show/id=69156/contentid=814568/sc=595090
Ik zou gewoon maar eens een keer ergens gaan rijden als ik hem was en dan maar zien.

21 feb 2007 13:35
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht Re: Ik word een beetje moe van die Verstappen..
Verstappen schreef:
Zeker als je bedenkt dat ik niet wéér al mijn fans zo lang in onzekerheid wil laten om vervolgens één minuut voor twaalf ze moeten teleurstellen.

Tja..........

21 feb 2007 13:55
Profiel WWW
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Verstappen schreef:
Zeker als je bedenkt dat ik niet wéér al mijn fans zo lang in onzekerheid wil laten om vervolgens één minuut voor twaalf ze moeten teleurstellen.

Het is ook wat om ze allebei teleur te moeten stellen...

21 feb 2007 15:41
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Devils son schreef:
Het is ook wat om ze allebei teleur te moeten stellen...

Ben jij die andere dan? :shock:

21 feb 2007 15:49
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
944 Turbo 1985 951, 911 GT3 MK1 2000
almere
Bericht 
Was het niet verstappen die in een colum in de telegraaf in November had gemeld "als ik niet rijd bij de champ cars in Assen betaal ik mijn fans het kaartje terug" :?:

21 feb 2007 16:19
Profiel Facebook 
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht 
Inderdaad klopt, zie onderstaande quote, maar hij stelt wel "want als het inderdaad de Champ Car World Series wordt" :roll:

Citaat:
Dus zet bij 2 september 2007 vast een uitroepteken in je agenda, want als het inderdaad de Champ Car World Series wordt, zal ik op die dag eindelijk weer in Nederland racen. En met de fans die een kaartje kopen, spreek ik het volgende af: als ik in Assen niet aan de start verschijn, betaal ik hen het geld voor het kaartje uit mijn eigen zak terug.

HIER het volledige artikel uit de Telegraaf.

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

21 feb 2007 16:38
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Gewoon grote vriend Huub eruit en alles voorlopig zelf regelen.Hij heeft toch de hele dag niets te doen.

21 feb 2007 17:03
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
WdePundert schreef:
Ben jij die andere dan? :shock:

Neuh...

21 feb 2007 17:37
Profiel
Bericht 
2000 gtv schreef:
Gewoon grote vriend Huub eruit

Kennelijk ziet iedereen dat behalve Verstappen...

21 feb 2007 17:38
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ach, ze passen wel bij elkaar. jut & jul. van mij mag hij wegblijven.

21 feb 2007 22:30
Profiel
vianen
Bericht 
2000 gtv schreef:
Gewoon grote vriend Huub eruit en alles voorlopig zelf regelen.Hij heeft toch de hele dag niets te doen.

Laat ze alle twee maar opzouten :!:

22 feb 2007 1:06
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
En Jos rijdt dit seizoen ook geen Champcars... Hij vindt dat gepiel aan die kartjes voor zijn zoon Max veels te leuk. En ik hoorde ook een gerucht dat Sophie (zn vrouw) bij hem weg is, dus Joske heeft het helemaal voor mekaar :wink:

22 feb 2007 21:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 996 GT3 mkII
Omgeving Delft
Bericht 
BJ964 schreef:
En ik hoorde ook een gerucht dat Sophie (zn vrouw) bij hem weg is, dus Joske heeft het helemaal voor mekaar :wink:

Ze wilde zeker niet meer betalen voor de liefde (netjes gezegd) van Joske

22 feb 2007 21:12
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C2; 944 racer
Bericht 
Het is makkelijk om iemand te vergruizen! Doch weten we alle gegevens om een goed oordeel te vellen? Kwaliteiten had/heeft hij zeker, geld ( =sponsorgeld) in zekere mate. Zou dat laatste niet altijd het pijnpunt zijn in die onderhandelingen? Ik zou er ook moedeloos van worden als teams je zien zitten, doch wachten op bevestiging in de hoop iemand geschikter te vinden. Met geschikter niet iemand met meer kunde, maar met meer geld. Telkens dat wachten dat tot in het uiterste gerekt word, wetende dat er veel rijders in 'hogere" klasses proberen te raken, dit niet halen en dan door die teams ( waar Jos op het bevestigend antwoord het wachten is) worden binnengehaald. Dat altijd uit de boot vallen ondanks voldoende talent, maar onvoldoende sponsorgeld wreekt zich...
Ben nu zelf ook maar wat het bedenken, alleszins lijkt het me iets te makkelijk om dergelijk persoon tot gehakt te herleiden.

Verdorie toch, dat dit uit de mond van een belg moet komen :D

22 feb 2007 21:55
Profiel
Bericht 
gantor schreef:
Dat altijd uit de boot vallen ondanks voldoende talent, maar onvoldoende sponsorgeld wreekt zich...

Met alle respect, maar hij heeft m.i. er nooit blijk van gegeven het talent te hebben om meer dan incidenteel mee te strijden voor een GP-winst. En er zijn momenten geweest dat het niet meer om sponsorgeld, maar om salaris ging.

22 feb 2007 22:14
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C2; 944 racer
Bericht 
Debuteren als 19-jarige in de autosport. Een stoeltje bemachtingen bij een team in de Formule Opel Lotus. Benelux-kampioen en daardoor naar Formule 3 en deze in eerste seizoen winnen. Dit leidt op zijn beurt weer tot tests bij F1-teams ( Arrows en McLaren). In '94 naar Benetton en daar als invaller 10 WK-punten verzamelen. De rest wat volgt zijn eigenlijk allemaal zaken waar geld hem de das om deed. Nog een hoogtepunt met de Arrows in 2000 ( 8ste en 5de worden in F1). In 2006 dan de A1GP waar betalingen te laat gebeuren, daardoor een bankgarantie word geeist, deze niet gegeven en ook hier einde verhaal.

Verstappen heeft wel iets laten zien en ook zijn manager heeft contacten gelgd met de goede teams, maar deze 2 voorwaarden mochten niet voldoende blijken.

Ergens pijnlijk ( mocht ik Nederlander zijn) om te zien dat nu Spyker komt, ING komt en de tijd van Verstappen zo goed als achter de rug is. Maar goed, met Albers, Doornbos en Bleekemolen meer dan voldoende namen om iets te doen...
Wie hebben wij als belgen eigenlijk?

22 feb 2007 22:31
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Jos vindt het spijtig dat het zo moet lopen, zegt hij.
"Het is jammer voor iedereen.
Ik verbeeld me niks, maar ik weet zeker dat Assen in no time uitverkocht zou zijn als ik daar had gereden.
We weten allemaal nog wel hoe snel dat in Zandvoort ging, vorig jaar, met de A1GP.

Ook qua kijkcijfers heb ik me nooit hoeven schamen.
Iedereen kan hier van profiteren, de organisatie van Assen, de Champ Car organisatie en de fans.
Het zou een fantastische win-win situatie kunnen worden.
Alle betrokken partijen beseffen dat ook en ze doen allemaal hun best, dus in neem niemand iets kwalijk.
Maar blijkbaar is het erg moeilijk om als coureur nog ergens onderdak te vinden als je gewoon voor je werk betaald wilt worden.
Als je dan vervolgens maandenlang in het ongewisse wordt gelaten is de teleurstelling erg groot en dan zie ik er geen heil meer in.
Zeker als je bedenkt dat ik niet wéér al mijn de fans zo lang in onzekerheid moet laten om vervolgens om één minuut voor twaalf ze te moeten teleurstellen.
Zij hebben dat zeker niet verdiend."

bron: http://www.verstappen.nl/nieuws/6596.html

gantor schreef:
Wie hebben wij als belgen eigenlijk?

Afbeelding :wink:

22 feb 2007 22:44
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
996 C2; 944 racer
Bericht 
Je mag nooit je marketingwaarde doen verminderen. Dus je wat belangrijker maken is nooit slecht.
Wist jullie trouwens dat ik door met een 944 racer gaan mee te doen, Zandvoort zal doen vollopen met belgen? Laat maar komen die sponsors :D :D :D

Tuurlijk onze Thierry, maar dat is al historie...

Buiten Jeffrey Van Hooydonk schiet me niets te binnen. Heeft al een lange weg afgelegd, maar moet ook nog een heel stuk om de zo begeerde F1-zitjes te bemachtigen.

22 feb 2007 22:48
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
gantor schreef:
Tuurlijk onze Thierry, maar dat is al historie...

Hetzelfde geldt voor Jos...... :wink:

22 feb 2007 22:57
Profiel WWW
foxtrot / oscar
Bericht 
Verstappen wordt toch na 1 race uitgekakt door die Amerikanen
't gaat daar iets commercieler dan wat Joske in de F1 heeft laten zien
in een interview hoef je daar niet met een sjagerijnig gezicht te gaan staan zeiken over je auto
worden sponsors niet blij van en is je contract per direct beëindigd :mrgreen:

22 feb 2007 23:59
Profiel WWW
vianen
Bericht 
Kunnen we dit topic niet gewoon sluiten :?:

Net zoals die loopbaan van JV :!:

Het gaat toch nergens meer over, hij denkt dat ie goed is, nou laat hem lekker in die waan.
Als of elk team op JV zit te wachten :!: :twisted: doe me een lol zeg :wink:

23 feb 2007 0:49
Profiel
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Jos wie :?:

Oooh Verslappen :twisted:

23 feb 2007 10:18
Profiel
PorscheForum Rakker
'03 996 4S/ '86 Toyota Supra (race)
Amsterdam
Bericht 
Begenadigd rijder die Verstappen, heb hem vaak zien rijden in de karts toen ik junioren reed en hij nationaal 100 & formule A - supertalent, vooral op natte banen. Verder mooie successen in F3, F1 en A1.

Jammer dat we dat soort dingen pas over een jaar of 10 à 20 weer gaan inzien en hem in het rijtje Van Lennep, Bleekemolen, Godin de Beaufort plaatsen...

23 feb 2007 13:12
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
Jay911 schreef:
Godin de Beaufort...

ik kan me vergissen, maar volgens mij werd Karel destijds door zijn collega courreurs als "rijdende chicane" bestempeld :mrgreen:

23 feb 2007 16:46
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Bericht 
volgens mij is verstappen zelf ook een beetje moe...

23 feb 2007 16:50
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 259 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende