Weet iemand waar ik ergens op het net een schema van de ontsteking van een 911S 3.0liter kan vinden??
Bij voorbaat dank
19 feb 2007 23:06
Renntech
Diverse Porsche's
Steenwijk
Waarschijnlijk nergens, want deze uitvoering bestaat niet
En als die wel bestond zou ik het zelf niet weten, maar er zijn er hier wel een paar die jou een link kunnen geven naar een site met elektrische schema's.
dit zijn de site's maar idd de 911S 3.0 niet te vinden....mischien een sc?
Op het moment zijn de site's ff uit de lucht (12-FEB-07 - DUE TO HOSTING PROBLEMS THIS SECTION IS CURRENTLY INACTIVE. More updates soon!)maar hier kun je wel het nodige vinden:
En als je iets specifieker bent kan dat ook nog wel op een andere wijze geregeld worden
mvgr.
Roi
_________________________________________ Alles is relatief....maar o wat had ik mijn Porsche lief.
19 feb 2007 23:29
Reint van wijk
911 Carrera Coupe 3.0 (1975)
Hoogezand (Groningen)
3.0 Carrera
Ben newby maar super hier kan ik even mee verder
Mijn dank is groot.
20 feb 2007 0:01
Roi
niet meer....
Reint,
Als het je te lang duurt voor de site's weer actief zijn moet je maar even aangeven welke je moet/wilt hebben. Zetten we dat op een cdrommetje PB'tje
mvgr.
Roi
_________________________________________ Alles is relatief....maar o wat had ik mijn Porsche lief.
20 feb 2007 23:21
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Ik heb ze hier eventueel ook allemaal liggen.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
21 feb 2007 23:01
Reint van wijk
911 Carrera Coupe 3.0 (1975)
Hoogezand (Groningen)
Gelukt de zaak te downloaden.
bedoeling is wat kabelbomen vervangen i.v.m de hardheid van de bedrading in de motorruimte wel zo handig een schema bij de hand te hebben
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum