Auteur |
Bericht |
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Ik word een beetje moe van die Verstappen..
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
21 feb 2007 13:35 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Re: Ik word een beetje moe van die Verstappen..
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
21 feb 2007 13:55 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Re: Ik word een beetje moe van die Verstappen..
Het is ook wat om ze allebei teleur te moeten stellen...
|
21 feb 2007 15:41 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Re: Ik word een beetje moe van die Verstappen..
Ben jij die andere dan?
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
21 feb 2007 15:49 |
|
|
mark951
944 Turbo 1985 951,
911 GT3 MK1 2000almere
|
Was het niet verstappen die in een colum in de telegraaf in November had gemeld "als ik niet rijd bij de champ cars in Assen betaal ik mijn fans het kaartje terug"
|
21 feb 2007 16:19 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Inderdaad klopt, zie onderstaande quote, maar hij stelt wel " want als het inderdaad de Champ Car World Series wordt"
HIER het volledige artikel uit de Telegraaf.
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
21 feb 2007 16:38 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Gewoon grote vriend Huub eruit en alles voorlopig zelf regelen.Hij heeft toch de hele dag niets te doen.
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
21 feb 2007 17:03 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Re: Ik word een beetje moe van die Verstappen..
|
21 feb 2007 17:37 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Kennelijk ziet iedereen dat behalve Verstappen...
|
21 feb 2007 17:38 |
|
|
horn
PF #57
|
ach, ze passen wel bij elkaar. jut & jul. van mij mag hij wegblijven.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 feb 2007 22:30 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Laat ze alle twee maar opzouten
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
22 feb 2007 1:06 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
En Jos rijdt dit seizoen ook geen Champcars... Hij vindt dat gepiel aan die kartjes voor zijn zoon Max veels te leuk. En ik hoorde ook een gerucht dat Sophie (zn vrouw) bij hem weg is, dus Joske heeft het helemaal voor mekaar
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
22 feb 2007 21:03 |
|
|
Solid4S
Porsche 996 GT3 mkIIOmgeving Delft
|
Ze wilde zeker niet meer betalen voor de liefde (netjes gezegd) van Joske
|
22 feb 2007 21:12 |
|
|
gantor
996 C2; 944 racer
|
Het is makkelijk om iemand te vergruizen! Doch weten we alle gegevens om een goed oordeel te vellen? Kwaliteiten had/heeft hij zeker, geld ( =sponsorgeld) in zekere mate. Zou dat laatste niet altijd het pijnpunt zijn in die onderhandelingen? Ik zou er ook moedeloos van worden als teams je zien zitten, doch wachten op bevestiging in de hoop iemand geschikter te vinden. Met geschikter niet iemand met meer kunde, maar met meer geld. Telkens dat wachten dat tot in het uiterste gerekt word, wetende dat er veel rijders in 'hogere" klasses proberen te raken, dit niet halen en dan door die teams ( waar Jos op het bevestigend antwoord het wachten is) worden binnengehaald. Dat altijd uit de boot vallen ondanks voldoende talent, maar onvoldoende sponsorgeld wreekt zich...
Ben nu zelf ook maar wat het bedenken, alleszins lijkt het me iets te makkelijk om dergelijk persoon tot gehakt te herleiden.
Verdorie toch, dat dit uit de mond van een belg moet komen
|
22 feb 2007 21:55 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Met alle respect, maar hij heeft m.i. er nooit blijk van gegeven het talent te hebben om meer dan incidenteel mee te strijden voor een GP-winst. En er zijn momenten geweest dat het niet meer om sponsorgeld, maar om salaris ging.
|
22 feb 2007 22:14 |
|
|
gantor
996 C2; 944 racer
|
Debuteren als 19-jarige in de autosport. Een stoeltje bemachtingen bij een team in de Formule Opel Lotus. Benelux-kampioen en daardoor naar Formule 3 en deze in eerste seizoen winnen. Dit leidt op zijn beurt weer tot tests bij F1-teams ( Arrows en McLaren). In '94 naar Benetton en daar als invaller 10 WK-punten verzamelen. De rest wat volgt zijn eigenlijk allemaal zaken waar geld hem de das om deed. Nog een hoogtepunt met de Arrows in 2000 ( 8ste en 5de worden in F1). In 2006 dan de A1GP waar betalingen te laat gebeuren, daardoor een bankgarantie word geeist, deze niet gegeven en ook hier einde verhaal.
Verstappen heeft wel iets laten zien en ook zijn manager heeft contacten gelgd met de goede teams, maar deze 2 voorwaarden mochten niet voldoende blijken.
Ergens pijnlijk ( mocht ik Nederlander zijn) om te zien dat nu Spyker komt, ING komt en de tijd van Verstappen zo goed als achter de rug is. Maar goed, met Albers, Doornbos en Bleekemolen meer dan voldoende namen om iets te doen...
Wie hebben wij als belgen eigenlijk?
|
22 feb 2007 22:31 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Jos vindt het spijtig dat het zo moet lopen, zegt hij.
"Het is jammer voor iedereen.
Ik verbeeld me niks, maar ik weet zeker dat Assen in no time uitverkocht zou zijn als ik daar had gereden.
We weten allemaal nog wel hoe snel dat in Zandvoort ging, vorig jaar, met de A1GP.
Ook qua kijkcijfers heb ik me nooit hoeven schamen.
Iedereen kan hier van profiteren, de organisatie van Assen, de Champ Car organisatie en de fans.
Het zou een fantastische win-win situatie kunnen worden.
Alle betrokken partijen beseffen dat ook en ze doen allemaal hun best, dus in neem niemand iets kwalijk.
Maar blijkbaar is het erg moeilijk om als coureur nog ergens onderdak te vinden als je gewoon voor je werk betaald wilt worden.
Als je dan vervolgens maandenlang in het ongewisse wordt gelaten is de teleurstelling erg groot en dan zie ik er geen heil meer in.
Zeker als je bedenkt dat ik niet wéér al mijn de fans zo lang in onzekerheid moet laten om vervolgens om één minuut voor twaalf ze te moeten teleurstellen.
Zij hebben dat zeker niet verdiend."
bron: http://www.verstappen.nl/nieuws/6596.html
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
22 feb 2007 22:44 |
|
|
gantor
996 C2; 944 racer
|
Je mag nooit je marketingwaarde doen verminderen. Dus je wat belangrijker maken is nooit slecht.
Wist jullie trouwens dat ik door met een 944 racer gaan mee te doen, Zandvoort zal doen vollopen met belgen? Laat maar komen die sponsors
Tuurlijk onze Thierry, maar dat is al historie...
Buiten Jeffrey Van Hooydonk schiet me niets te binnen. Heeft al een lange weg afgelegd, maar moet ook nog een heel stuk om de zo begeerde F1-zitjes te bemachtigen.
|
22 feb 2007 22:48 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Hetzelfde geldt voor Jos......
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
22 feb 2007 22:57 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Verstappen wordt toch na 1 race uitgekakt door die Amerikanen
't gaat daar iets commercieler dan wat Joske in de F1 heeft laten zien
in een interview hoef je daar niet met een sjagerijnig gezicht te gaan staan zeiken over je auto
worden sponsors niet blij van en is je contract per direct beëindigd
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
22 feb 2007 23:59 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Kunnen we dit topic niet gewoon sluiten
Net zoals die loopbaan van JV
Het gaat toch nergens meer over, hij denkt dat ie goed is, nou laat hem lekker in die waan.
Als of elk team op JV zit te wachten doe me een lol zeg
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
23 feb 2007 0:49 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Jos wie
Oooh Verslappen
|
23 feb 2007 10:18 |
|
|
Jay911
'03 996 4S/ '86 Toyota Supra (race)Amsterdam
|
Begenadigd rijder die Verstappen, heb hem vaak zien rijden in de karts toen ik junioren reed en hij nationaal 100 & formule A - supertalent, vooral op natte banen. Verder mooie successen in F3, F1 en A1.
Jammer dat we dat soort dingen pas over een jaar of 10 à 20 weer gaan inzien en hem in het rijtje Van Lennep, Bleekemolen, Godin de Beaufort plaatsen...
_________________________________________ Mooiste bloem? Het klaverblad
|
23 feb 2007 13:12 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
ik kan me vergissen, maar volgens mij werd Karel destijds door zijn collega courreurs als "rijdende chicane" bestempeld
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
23 feb 2007 16:46 |
|
|
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
volgens mij is verstappen zelf ook een beetje moe...
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
23 feb 2007 16:50 |
|
|