Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 16:58

Antwoord op onderwerp  [ 89 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
nog zo'n dromer..... (Update midden pagina 2) 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht nog zo'n dromer..... (Update midden pagina 2)
Hallo allemaal,

Ik lees deze site nu al enige maanden bijna dagelijks daar mijn droombolide een 911 3.2 targa is. Momenteel moet ik het nog doen met een nieuw Leonnetje 140pk tdi van de baas, rijd wel maar klinkt natuurlijk niet.........
De afgelopen tijd ben ik mij mede dankzij jullie hier meer en meer gaan verdiepen en inlezen en ben momenteel mijn vrouw van de noodzaak tot aanschaf van een Porsche aan het overtuigen. :oops:

Ik vrees dat ik nog wel even mee bezig ben, maar wanneer ik haar helemaal gek gezeurt heb stemt ze wel toe. :twisted:

tot die tijd blijf ik lekker het forum lezen en jalours kwijlen bij al het moois wat met grote regelmaat voorbij komt. :wink:

Ik hoop dat jullie allen zo snel mogelijk een mooie wagen in mijn album vinden.....

In iedergeval bedankt voor alle tips die ik hier en daar heb opgepikt. SUPER!!!

Martijn

Laatst bijgewerkt door dreamer op 05 dec 2010 1:08, in totaal 1 keer bewerkt.

05 feb 2007 15:51
Profiel
Bericht 
Sweet dreams. :wink:

05 feb 2007 16:04
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht Re: nog zo'n dromer.....
dreamer schreef:
...ben momenteel mijn vrouw van de noodzaak tot aanschaf van een Porsche aan het overtuigen. :oops:

Ik vrees dat ik nog wel even mee bezig ben, maar wanneer ik haar helemaal gek gezeurt heb stemt ze wel toe. :twisted:

Is ook een manier... :wink:

05 feb 2007 16:13
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ex 911 Targa
Dordrecht
Bericht 
Welkom :!: Ennuh... leuk zo'n targa joh! :thumright:

05 feb 2007 16:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht aanschaf
Lekker blijven zeuren en goed verwennen natuurlijk

05 feb 2007 16:33
Profiel
3.2 Carrera '87er J-serie
dreamer schreef:
...ben momenteel mijn vrouw van de noodzaak tot aanschaf van een Porsche aan het overtuigen. :oops:
Ik vrees dat ik nog wel even mee bezig ben, ...

Dus jij weet niet te overtuigen! Want jouw vrouw zal best niet dom zijn en aan Porsches ligt het ook al niet. :D :wink:
Succes!

05 feb 2007 16:38
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ook van deze kant van harte welkom geheten , en het is aan jou om je dromen waar te maken.

Laatste update 22/10/2013

05 feb 2007 16:53
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Mijn methode was zowel bij de eerste als tweede Porsche gewoon kopen en de discussie achteraf voeren :lol: :wink:

05 feb 2007 17:11
Profiel
Bericht 
Gerhard schreef:
Mijn methode was zowel bij de eerste als tweede Porsche gewoon kopen en de discussie achteraf voeren :lol: :wink:

En voor die derde sta je onder curatele? :D

05 feb 2007 17:26
Profiel
PorscheForum Rakker
911 3.2/1987
Gorinchem
Bericht 
Welkom,

3.2 goeie keuze, ik zou hem alleen niet als dagelijkse auto gebruiken.

05 feb 2007 17:40
Profiel
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Nicolò schreef:
Gerhard schreef:

En voor die derde sta je onder curatele? :D

Nee, maar zij wel. De Porsches zijn zo duur dat er te weinig geld overblijft om te shoppen :lol: :wink:

05 feb 2007 17:44
Profiel
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Hartelijk dank voor jullie welkom!

Als dagelijkse auto zal ik hem niet rijden, wordt de baas (Oostenrijkse geldwolf) te duur. Voor dagelijks verkeer gewoon mijn Leonnetje.

Citaat:
Nicolò schreef:
Citaat:
Gerhard schreef:
Mijn methode was zowel bij de eerste als tweede Porsche gewoon kopen en de discussie achteraf voeren

En voor die derde sta je onder curatele?

Teken ik voor........(Bij derde natuurlijk.)

05 feb 2007 18:02
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Welkom hier en een 3.2 is absoluut een mooie keuze.
Je moet je vrouw gewoon eens meenemen met een ritje als je wat verder bent met de keuze. Met een beetje geluk is ze zo om.

06 feb 2007 15:02
Profiel WWW
Bericht 
maurice schreef:
Je moet je vrouw gewoon eens meenemen met een ritje als je wat verder bent met de keuze. Met een beetje geluk is ze zo om.

@Maurice:
Hij heeft nog geen Porsche, misschien moeten wij dan zijn vrouw een keer meenemen voor een ritje?

06 feb 2007 15:41
Profiel
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Maurice schreef:
Citaat:

:idea: Zal ik ook zeker doen, goede tip! Hopelijk help ik haar zo over de drempel. (Ze vindt hoofdzakelijk de investering erg hoog en stopt liever 20K in onze hut) De kik moet haar dan maar overhalen......

06 feb 2007 15:43
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Totdat er niet meer genoeg over is voor de aanschaf van de P zeker :twisted: :wink: :lol:

Gewoon kopen die handel . Als zij van het winkelen thuis komen hebben ze ook een heleboel bij waarvan je niets wist en er geen charme-offensief vooraf is gegaan.
En ach een weekje beeld zonder klank kan ook heerlijk zijn :twisted:

Laatste update 22/10/2013

06 feb 2007 16:08
Profiel WWW Facebook 
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Sjoerd3.2 schreef:
Welkom,

3.2 goeie keuze, ik zou hem alleen niet als dagelijkse auto gebruiken.

Hier kan ik me in alle opzichten bij aan sluiten. :wink:

06 feb 2007 18:43
Profiel WWW
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
gast schreef:
911-lover schreef:
Totdat er niet meer genoeg over is voor de aanschaf van de P zeker :twisted: :wink: :lol:

Gewoon kopen die handel . Als zij van het winkelen thuis komen hebben ze ook een heleboel bij waarvan je niets wist en er geen charme-offensief vooraf is gegaan.
En ach een weekje beeld zonder klank kan ook heerlijk zijn :twisted:

als het bij een weekje blijft wel ja...... Ik zou het er bij mijn vrouw niet op gokken iig :? :shock: :roll: :wink: (en een weekendje Scheveningen kost de koop ook niet hoor.)

Gelukkig is mijn eigen lady ook autogek dus dat probleem heb ik niet gehad 2 maandjes geleden. Ze tuft er ondertussen zelf ook al in en is langzaam aan P minded aan het worden. Wat een lucky basterd ben ik toch he :D :D

@gast De mijne is hellaas geen autogek, maar dat charme offensief loopt al. Heb vorige week voor het eerst sinds een jaar of 8 bloemen gekocht. Mevrouw dacht direct dat ik iets verschrikkelijks moest opbiechten!! (O ja voor jullie het vragen, had ik niet.....)

@911-lover als er geen weekendje meer gedokt kan worden vrees ik dat er nooit een Porsche inzit. (maar een weekendje zit zeker nog wel in de knip)

Wederom allen dank voor jullie leuke commentaren en adviezen, voel me zeer welkom :D

06 feb 2007 20:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Papendrecht
Bericht 
hallo porschemannen,

Soms moet je gewoon geduld hebben met je vrouw. Als je er maar lang genoeg over praat raakt ze er wel aan gewend en komt de klap niet zo hard aan als de porsche er ineens is.
Ik wordt namelijk ook al aardig gek gezeurd en voorbereid op de komst van de porsche. Ook ik ken inmiddels alle sites, showrooms etc. van porsche's. Ik geloof dat ik er zo langzamerhand liever een in de gatage heb staan dan dat ik het gekwijl voor de pc zie. Dus een tip kwijl veel voor de pc en laat alle porsche's zien die jij bijzonder vind dan denk ik dat je vrouw net als ik wel zal zwichten.
Ach een porsche (misschien toch wel stoer om in te rijden) is toch misschien ook wel mooi.
De vrouw van een porschedreamer. :roll: :roll:

23 feb 2007 11:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Papendrecht
Bericht 
Newt schreef:
hallo porschemannen,

Soms moet je gewoon geduld hebben met je vrouw. Als je er maar lang genoeg over praat raakt ze er wel aan gewend en komt de klap niet zo hard aan als de porsche er ineens is.
Ik wordt namelijk ook al aardig gek gezeurd en voorbereid op de komst van de porsche. Ook ik ken inmiddels alle sites, showrooms etc. van porsche's. Ik geloof dat ik er zo langzamerhand liever een in de gatage heb staan dan dat ik het gekwijl voor de pc zie. Dus een tip kwijl veel voor de pc en laat alle porsche's zien die jij bijzonder vind dan denk ik dat je vrouw net als ik wel zal zwichten.
Ach een porsche (misschien toch wel stoer om in te rijden) is toch misschien ook wel mooi.
De vrouw van een porschedreamer. :roll: :roll:

OK, weer een tip van de mannelijke Newt, laat nooit je pc ingelogd op het p-forum onbeheerd achter.....voor je het weet gaat moeder de vrouw aan de posting.... :?

Aan de andere kant ook wel weer een leuke manier om je vrouw verder voor te bereiden.
PS. is er ook voor de vrouwen van P-owners een afdeling en meet & greet op de nederlandse porsche club...... :lol:

23 feb 2007 12:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Papendrecht
Bericht 
:oops:

Ja dat is inderdaad een probleem als je je pc aan laat staan. Maar ja eigenlijk wel grappig. Zitten nu beide op de pc te werken ieder aan een andere kant. hihi
Ik wil best de mona site van porsche worden hoor...

Vraag het aan porscha ofzo...

23 feb 2007 12:41
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
haha, waarom niet gewoon aan een Porsche Boxster beginnen dan? Ze zeggen toch altijd dat dat zo'n typische Vrouwenauto is? :lol:

23 feb 2007 12:54
Profiel Facebook 
Krimpen aan den IJssel
Bericht Nog zo'n dromer.... (Update vanaf onderaan pagina 2)
Vraag het aan Porscha :lol: Kan een enorme hit worden.

Ik maak mijn vrouw al maanden gek, ze begint mij te begrijpen dat die ruimte in de garage (voldoende voor twee auto's) vol moet voor mijn gemoedsrust. :twisted: Ze vindt momenteel de 914 wel mooi, wellicht dat ik deze binnen een afzienbare tijd kan/meer mag aanschaffen. Ik weet alleen niet of ik hier wel in pas. :?:

FROST schreef:
haha, waarom niet gewoon aan een Porsche Boxster beginnen dan? Ze zeggen toch altijd dat dat zo'n typische Vrouwenauto is? :lol:

Helaas, een boxter heb ik reeds gepast bij Porsche centrum gelderland, stak met mijn hoofd nogal uit en zat met mijn knieën tegen het stuur :cry: . Het is natuurlijk niet de bedoeling om alleen een auto voor de directrice te kopen :wink:

Hoe dan ook, het blijft geweldig al deze ideen en commentaren!! Dank in veelvoud!
Martijn

Laatst bijgewerkt door dreamer op 04 dec 2010 17:07, in totaal 1 keer bewerkt.

23 feb 2007 14:52
Profiel
Amsterdam
dreamer schreef:
Hallo allemaal,
tot die tijd blijf ik lekker het forum lezen en jalours kwijlen bij al het moois wat met grote regelmaat voorbij komt. :wink:
Martijn

Hoe 'koop' je je vrouw om, ja.... :roll:
En als je dan je Porsche eenmaal hebt, zijn de echtelijke problemen nog lang niet voorbij.....
....zij, die al een uur op je ligt te wachten, omdat jij zonodig nog op het Forum zit.... :wink: )
Veel suc6,

23 feb 2007 16:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
Bericht 
Citaat:
....zij, die al een uur op je ligt te wachten, omdat jij zonodig nog op het Forum zit.... )

Nou als ik dit zo lees zal dat ook regelmatig andersom zijn :twisted:

Citaat:
Helaas, een boxter heb ik reeds gepast

Misch. maar eens een boxster proberen dan maar. :wink:

23 feb 2007 17:46
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 89 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende