ps,mijn 'reservewiel" is alweer van 1975, past een "nieuwere" van de 993 ook op en in de auto??? Rubber ziet er nog goed uit,maar heb graag zekerheid
Wie heeft er een reservewiel van een 993 en zo ja,past die op m'n 75er??
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
15 feb 2007 14:06
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman S
Aalsmeer
André 3.0 schreef:
Wacht even met het slotje
André 3.0 schreef:
ps,mijn 'reservewiel" is alweer van 1975, past een "nieuwere" van de 993 ook op en in de auto??? Rubber ziet er nog goed uit,maar heb graag zekerheid
Wie heeft er een reservewiel van een 993 en zo ja,past die op m'n 75er??
ik heb wel een reservewiel van een 968, is nagenoeg hetzelfde als een 993 wieltje, maar of hij past......
wat is jouw ET waarde van je velgen?
19 feb 2007 1:36
Jerremy
993 2S
Lelystad
Ik heb hem vorige week kunnen gebruiken.
heb mijn auto drie weken en reed lek op de A6 bij wegwerkzaamheden.
Rechter achterwiel was lek.
Vriend van mij en ik stonden dus langs de A6 het wiel te verwisselen.
Zlefs dat deden we met een smile.
Mooi dat reservewieltje!!
Compressor erop en pompen maar.
Vouwt mooi uit.
Wiel eraf (licht dat ie is!!)
In de hoes op de achterbank en dat rooie ding erop, hahahaha!
Snel naar Antoinne in Almere (top gasten!) Twee nieuwe Bridgestone S03 achter gekocht..
Bandje weer leeg laten lopen en het vouwde ook weer mooi in elkaar, echt super.
Hup alles in de auto en rijden maar....
20 feb 2007 12:24
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
In mijn 996 staat hij "gewoon"opgepompt in het kofferruim , neem aan dat dat bij dit type zo hoort
Wat voor ruimtewinst boek je eigenlijk met een platte band + pomp tenopzichte met een opgepompte band zonder pomp
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
23 feb 2007 21:30
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
jeroenoop schreef:
Wat voor ruimtewinst boek je eigenlijk met een platte band + pomp tenopzichte met een opgepompte band zonder pomp
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum