Auteur |
Bericht |
Toon
|
3.2 of 964?
Altijd een goede 964 boven een 3.2.
Koop een goede van het meest recente model dat je kan kopen voor het geld dat je beschikbaar hebt. Behalve dan een 996 (zie ander topic)
|
28 feb 2007 18:07 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Maar een goede 964 boven een goede 3.2
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
28 feb 2007 18:08 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Das een kwestie van smaak
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
28 feb 2007 19:16 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
|
28 feb 2007 19:43 |
|
|
MR.GUZZI.
911 3.2 "89 coupe, 3.2 Cabrio "87 + 964 Jubilee "93 !Friesland
|
_________________________________________ live, is what you made of it ! ! !
|
28 feb 2007 21:54 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Is een paar plastic VW bumpers op een bestaande carrosserie schroeven DESIGN?
Of bedoelde je mss toch het tegenovergestelde?
Laatst bijgewerkt door Bert op 28 feb 2007 22:04, in totaal 1 keer bewerkt.
|
28 feb 2007 22:03 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
|
28 feb 2007 22:04 |
|
|
MR.GUZZI.
911 3.2 "89 coupe, 3.2 Cabrio "87 + 964 Jubilee "93 !Friesland
|
Iderdaad Red carbiolet,het tegenovergestelde,ik vind zelf PERSOONLIJK de 964 niet mooi, technisch wel weer een stap verder,maar wat ontwerp een stap terug,,oei,oei,nou zijn de rapen gaar!!!!!!!!!!!!
_________________________________________ live, is what you made of it ! ! !
|
28 feb 2007 23:47 |
|
|
cabrio wim
|
nee hoor, die bumbers horen op een botsauto.
|
28 feb 2007 23:52 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Persoonlijk vindt ik de 964 één van de mooiste P.'s, glad modern uiterlijk maar toch nog de "staande" koplampen. Voor mij heeft hij echter geen toegevoegde waarde t.o.v. mijn 3.2 en dat is dan ook meteen de reden waarom ik er persoonlijk nooit een zou kopen.
|
01 maart 2007 0:26 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
Tja, praat natuurlijk uit eigen ervaring van mij eigen 3.2. heb deze overweging ook gemaakt. Ik vind de 964 mooier, echter voor een goede 964 van na 1991( zou mijn voorkeur zijn gezien de motormodificatie) ben je al gauw tussen de 22.500 en de 25.000 kwijt. ( uitzonderingen daargelaten) Laat je zeker niet lijden door de vraagprijzen van de 964 op marktplaats, want dat is in mijn ogen niet realistisch en zul je vaak met extra kosten komen te zitten bij een onderhoudsbeurt of AKK. Een goede 3.2 is tussen de 16500 en de 20.000 € te krijgen en ga dan voor het type vanaf 1987 met G50 bak. Ik kocht die van mij voor 16.000 € altijd keurig dealeronderhouden met hystorie, maar na alle kleine dingen en een grote beurt, was ik toch nog in totaal 18.000 kwijt aan deze auto, die nu wel ( bijna) perfect is. maar inderdaad, is budget voorhanden en gebruik je hem dagelijks een goede 964, voor af en toe en als hobby een 3.2
|
01 maart 2007 9:38 |
|
|
Roi
niet meer....
|
shit...ik moet mijn 964 verkopen.......
_________________________________________ Alles is relatief....maar o wat had ik mijn Porsche lief.
|
01 maart 2007 13:51 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
subjectief de 3.2, je krijgt wat meer het ongefilterde "gt3-achtige"gevoel en wat mij betreft zonder problemen dagelijks in te zetten
_________________________________________ Got coffee?
|
01 maart 2007 14:12 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
klopt, is ook mijn mening 3.2 !!!! (met sportonderstel en lekkere uitlaat helemaal...)
|
01 maart 2007 15:58 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
Voor zowel de 3.2 als 3.6 vind ik een sportonderstel en een cupuitlaat een must. Beide vind ik in standaarduitvoering (zeker voor) te hoog staan en te veel overhangen in bochten of bij accelereren of remmen.
Verder hij ik me hier koest want ik ben zwaar in de minderheid. Zelfs Roi denkt aan verkoop
|
01 maart 2007 21:48 |
|
|
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
Ach Ruud, dan schroef je op de jouwe toch gewoon een setje van die "ouderwetse" bumpers, dan hoor je er toch ook een beetje bij
_________________________________________ NPC 0577
|
01 maart 2007 22:32 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
@:Guido
|
01 maart 2007 22:36 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Dan is je P. toe aan enige terzake kundige behandeling Jan
Mijn P. had - HAD - het al vanaf 200 km/h, maar na uitweging alles TOP
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
01 maart 2007 22:46 |
|
|
Toon
|
@Paul: bij wie heb jij 'm laten uitwegen? Zit eraan te denken om dat ook eens te laten doen. Niet dat mijn P handling problemen heeft maar misschien zit er nog verbetering in ...
|
02 maart 2007 9:16 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
@Toon, ik mijn P bij Prins Autotechniek laten uitwegen en uitlijnen. Ze zaten vroegah in Den Haag en sinds een paar maanden in de van Hallstraat in Wassenaar. Hebben goede kennis van zaken daar.
|
02 maart 2007 11:11 |
|
|
Toon
|
@Eric P:
|
02 maart 2007 14:21 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
En ik bij hetzelfde adres, toen nog in de Lekstraat of zo.
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
03 maart 2007 10:25 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
03 maart 2007 11:22 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Ik zou ook gaan voor een 3.2
Niet dat een 964 lelijk is maar vind hem wat gevangen zitten tussen 2 mythische generaties, 3.2 en 993...
Tenzij we natuurlijk over een RS spreken...
|
03 maart 2007 12:25 |
|
|
horn
PF #57
|
nou nou... werkzaam in de reclame?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 maart 2007 12:26 |
|
|