Ontvang bij de post reclame over bovenstaande verzekering. Op het forum is al veel gezegd over de kwaliteit van de verzekring en is net als bij alle verzekeringen. Wat ik mij nu afvraag heeft het zin om om bij deze verzekeringmij een offerte op te vragen.
Mijn Boxster 2,5, mei 1999 voorzien van alarm klasse III incl. centrificaat is nu verzekererd via de collectief bij de werkgever en ondergebracht bij Reaal ( Alleen Cabriokap niet verzekerd), eigen risico € 600,00 tenzij schade laten repareren bij schadegarant aangesloten bedrijf, geen beperking op km, ruitbreuk eigen risco € 150,00. Mijn huidige premie is bruto € 2716,00 ( netto € 581,83 met 80% noclaim).
Is er iemand op het forum die zijn Boxster (ongeveer zelfde bouwjaar) bij multisafe heeft verzekerd en zoja wat is dan je premie
03 maart 2007 14:56
Henk
PF # 136
De premie is eenvoudig uit te rekenen op de site van multisafe.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum