Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 19:25

Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
off topic msn (wat mij betreft) 
Auteur Bericht
Bericht off topic msn (wat mij betreft)
(mod by horn - topic even gesplitst. deze persoonlijke noot komt uit het 944 technische vraag topic van ronaldp. onderstaand gedeelte droeg niet bij aan de oplossing van ronaldp's probleem, vandaar even gesplitst. :salut: )

Renntech schreef:
vann alle hierboven geschreven goed bedoelde adviezen want volgens mij weet geen van de hier geposte mensen wat voor een soort injectiesysteem een 944 heeft.Erwin

Nee, dat weet alleen ONZE TECHNIEKER, wat zit er dan in ERWIN. :twisted:

03 maart 2007 21:21
PorscheForum Junkie
Diverse Porsche's
Steenwijk
Bericht 
:shock:

03 maart 2007 21:27
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Ben je gechokeerd, ik ook sinds vorige week, je weet wel wat ik bedoel.

03 maart 2007 21:31
PorscheForum Junkie
Diverse Porsche's
Steenwijk
Bericht 
Nee, weet eigenlijk niet wat je bedoeldt .........

03 maart 2007 21:43
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Als je geheugen zo kort is, laten ons het dan maar zo houden, het is tenslotte weekend, en proberen problemen van forummers op te lossen / helpen.
We zijn tenslotte niet allemaal met een encyclopedie in ons hoofd geboren :wink:

03 maart 2007 21:51
PorscheForum Junkie
Diverse Porsche's
Steenwijk
Bericht 
Ik kan het eerlijk gezegd niet helemaal volgen, maar verklap dan alsjeblieft wel even wat jij nu bedoelde.

03 maart 2007 21:57
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Heb je 25 febr. een PB gestuurd en daar enkele vragen in gesteld van hoe en waarom, maar blijkbaar vond je Het niet nodig om iets terug te antwoorden of iets van ander bericht te laten horen, heb ik geen problemen mee, maar als je dan zo ook nog even antwoord, zoals boven geschreven, toen kreeg ik zoiets van oke, HERE IS GOD HE NOWS IT.... wij zij maar het voetvolk om de pagina te vullen en onzin te schrijven.

03 maart 2007 22:10
PorscheForum Super Junkie
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
beste wim,
zover ik weet doet erwin dit allemaal pro deo, ik heb in ieder geval nog nooit een rekening van hem gehad als hij op een vraag van me antwoordde via het forum...
...beetje consideratie misschien

03 maart 2007 22:14
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Marco het zou toch echt te gek zijn als je op een forum zit, antwoorden geeft en er nog geld voor vraagt ook, het gaat mij gewoon om het geschrevene hier in het topic.

03 maart 2007 22:18
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Know that "nows" is written as "knows" ... :wink:

03 maart 2007 22:43
Profiel
PorscheForum Junkie
Diverse Porsche's
Steenwijk
Bericht 
Owh, bedoel je dat. :shock:

Ik heb net gekeken , en idd. je hebt zondag avond een pb-tje gestuurd met een zuurbad vraag die ik toen wel snel even las maar niet meteen beantwoorde.
De vraag was simpel maar om een goed antwoord te geven had ik even tijd nodig en ik weet nog dat ik die zondag dacht dat de volgende dag te willen doen vanuit mijn bedrijf.
Ik ben het naderhand gewoon helemaal vergeten. Ondertussen zie ik dat er al weer 23 pb-tjes boven staan met technische vragen. Daarnaast nog de rechtstreekse mail's met vragen en per dag diverse telefoontjes van mensen die mij belllen met vragen omdat ze mij via het forum kennen.
Soms vergeet ik er dus wel eens één, excuus. :oops:

En nu van de reactie eerder in dit topic.
Ik lees vooral de technische topic's. Zéér regelmatig zie ik goed bedoelde adviezen die de topic starter alleen maar op het verkeerde been zetten.
Zelden verbeter ik dat omdat ik niet wil overkomen als een betweter.

Nu ik dit topic las viel het mij op dat geen van de antwoorden direct sloegen op de storing.
Nine-eleven schreef bijvoorbeel 'Deze regelaar regelt namelijk de (tegen)druk boven de plunjer, gedurende het warmdraaiproces van jouw motor ...'

En daarop gaat ronaldp reageren door te vragen waar de regelaar zit. :shock:

Zo wordt het alleen maar moeilijker voor ronaldp om de storing op te lossen, er worden adviezen gegeven waarin injectiesystemen van andere 911 en 924 modellen aan bod komen , maar het gaat hier om een 944.
Zonder dat de betrokkenen, naar mijn idee, zelf in de gaten hadden alles door elkaar te adviseren.
Ik weet een beetje hoe het systeem werkt en reageerde daarom voordat er iemand misschien ging adviseren om het vlotterniveau eens lager af te stellen oid. :mrgreen:

Ik had dus een :lol: achter mijn eerste regel in mijn eerste reactie moeten zetten, want zo bedoelde ik de eerste zin wel. Mensen die me kennen weten dat ik het niet anders bedoeld heb. :D

Laatst bijgewerkt door Renntech op 03 maart 2007 23:01, in totaal 1 keer bewerkt.

03 maart 2007 22:52
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Het ging mij om het injectie systeem dat op een 944 zit, en daarop antwoorde ik, en verwees naar het andere draadje om eens te lezen, wist ook wel dat het over een 924 ging en dat een andere motor is als een 944.
Maar goed, zand erover.
Ik zal dit tekentje :wink: er dan wel bij denken als je in het vervolg nog een antwoord geeft, en het een beetje raar overkomt.
En het antwoord, hoeft niet meer.
Heb mijn info, en beslissing al genomen. (Zuurbad)

03 maart 2007 23:17
PorscheForum Rakker
911 2.2E targa
Goirle, NB
Bericht 
gelukkig weer een misverstand de wereld uitgeholpen.
Want wat moeten we toch zonder de afdeling techniek op dit forum :P :wink:

04 maart 2007 16:54
Profiel Facebook 
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Jazeker, we moeten Erwin in ere laten. :wink:

04 maart 2007 18:47
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
wijze woorden. en onderlinge geschillen, teleurstellingen en ontevredenheid moeten we lekker onderling oplossen. :idea:

04 maart 2007 22:04
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 15 berichten ]