Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 7:36

Antwoord op onderwerp  [ 137 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
993 Targa Aangeboden 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht 
Heb er zelf wel van geleerd dat je bij het kopen van een gebruikte Porsche erg goed moet oppassen. Ik zou 'm zelf altijd bij een officiele dealer of bij Theo Jansen kopen. Heb die Targa nu al twee keer op een negatieve manier voorbij zien komen op dit forum. En in de toekomst misschien nog meer...

Zou graag met Steijn in contact komen om te achterhalen of hij de auto daadwerkelijk van "mijn" koper (Rob G.) gekocht heeft.

ps. tekst op mijn website is aangepast om dit soort misverstanden in de toekomst te voorkomen.

10 maart 2007 11:38
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Raul Pesch schreef:
Ik zou 'm zelf altijd bij .....

Slaap zacht Raul 8)

Je kan Steijn eventueel 'n PB'tje sturen :idea:

Trek het je niet zo aan wat mensen van je site vinden - ik neem aan dat er 'n bepaalde mate van exhibitionisme achter schuilt :wink:

10 maart 2007 12:17
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Westervoort
Bericht 
Raul Pesch schreef:
ps. tekst op mijn website is aangepast om dit soort misverstanden in de toekomst te voorkomen.

Netjes.

10 maart 2007 12:19
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Jurgen schreef:
Netjes.

Verstandig. 8)

10 maart 2007 13:32
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Raul Pesch schreef:
Ik zou 'm zelf altijd bij een officiele dealer of bij Theo Jansen kopen.

Diezelfde officiele dealer die niet gezien heeft dat jouw ex-targa een schadegebakkie was... :shock:
Overigens niets ten nadele van PCG, ik kan me nl. voorstellen dat het gewoon niet zichtbaar is. Ik wil alleen aangeven dat 'kopen bij de officiele dealer of bij TJ' geenzins een garantie voor een 'veilige' aankoop is. Zo zijn er meer verhalen van ex-schade auto's die als schadevrije koop-van-het-jaar bij gerenommeerde adressen te koop worden aangeboden.

AKK verkleint de kans, maar de kans op een miskoop blijft. Altijd. En dan nog is de mate van miskoop voornamelijk financieel.

Als jouw ex-auto mij door een gerenommeerde partij bij een AKK zou worden aanbevolen en ik zou het zelf ook niet merken in het rijgedrag of vreemd roestgedrag, zou ik zonder angst in die auto rond blijven tuffen. Tot ik hem zou moeten verkopen... :evil: :cry:

10 maart 2007 15:51
Profiel
Bericht 
Raul Pesch schreef:

Zou graag met Steijn in contact komen om te achterhalen of hij de auto daadwerkelijk van "mijn" koper (Rob G.) gekocht heeft.

Auto is de AKK en APK gepasseerd :arrow:

Ben benieuwd door wie de auto professioneel is opgeknapt: Rob G of PCG :?:

10 maart 2007 20:13
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht 
Heb afgelopen dagen regelmatig dit topic bekeken. Ben erg benieuwd hoe het verder zal verlopen. Nooit leuk om achteraf vanalles te horen over je eigen auto. Toch vind ik het erg vreemd dat ineens dhr Pesh hier op het forum opduikt :roll:
Uiteraard te hopen dat dhr Steijn snel een liefhebber vindt voor zijn targa :wink:

11 maart 2007 9:10
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
wat is er nou vreemd aan dat Pesch hier op duikt, zou ik ook doen als er van alles over mij geschreven en gesuggereerd zou worden.

11 maart 2007 9:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Beveren Belgie
Bericht 
horn schreef:
Hoewel Tokkie niet direct in me opkomt, komt 'exhibitionisme' dat wel... maar wellicht ben ik een ouwe l*l van voor het hyves-hang-gewoon-al-je-was-buiten tijdperk...

Wanneer zijn de webcams online :?: :lol: :roll:

11 maart 2007 11:36
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Marcel schreef:
wat is er nou vreemd aan dat Pesch hier op duikt ....

Blijkbaar weet hij dan toch waar er over hem 'gehannes' wordt :idea: :wink:

11 maart 2007 11:39
Profiel WWW Facebook 
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht 
@ Marcel => Tja, of hij moet ingelicht zijn, dan is het wel weer logisch :idea:

11 maart 2007 11:40
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Master Ken schreef:
Toch vind ik het erg vreemd dat ineens dhr Pesh hier op het forum opduikt :roll:
Raul Pesch schreef:
Daarna is er overigens ook al eens een ander topic geweest op Porscheforum omdat dezelfde auto voor 30.000 euro (als ik me niet vergis) te koop aangeboden werd op Autotrader. De schade was toen 'gerepareerd' met uitzondering van een kleine scheur in de achterbumper die ze er -om de een of andere reden- in hadden laten zitten.

:idea: :bang:

..... en het is niet de eerste keer dat de familie Pesch hier reageert. 8)

11 maart 2007 12:09
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Ik heb een eigen website. Als ik een bericht krijgt op mijn gastenboek of ik weet aan wie ik de auto verkocht heb EN je ziet het aantal hits dat vanaf "Porscheforum" komt ineen keer explosief stijgen (http://extremetracking.com/open;ref1?tag=raulpesc) dan lijkt het me logisch dat je zelf een kijkje neemt wat daarvoor de reden is...
Het lijkt wel of jullie voor het eerst te maken hebben met het fenomeen internet :lol:

Laatst bijgewerkt door Raul Pesch op 11 maart 2007 13:15, in totaal 1 keer bewerkt.

11 maart 2007 13:11
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Goed en logisch antwoord :thumleft: :wink:
-Koen die ook statistiekjes nakijkt en daardoor soms als achterdochtig wordt omschreven-

Laatste update 22/10/2013

11 maart 2007 13:14
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Bericht 
EriC4C schreef:
Master Ken schreef:
Toch vind ik het erg vreemd dat ineens dhr Pesh hier op het forum opduikt :roll:
Raul Pesch schreef:
Daarna is er overigens ook al eens een ander topic geweest op Porscheforum omdat dezelfde auto voor 30.000 euro (als ik me niet vergis) te koop aangeboden werd op Autotrader. De schade was toen 'gerepareerd' met uitzondering van een kleine scheur in de achterbumper die ze er -om de een of andere reden- in hadden laten zitten.

:idea: :bang:

..... en het is niet de eerste keer dat de familie Pesch hier reageert. 8)

Als die wagen toen gerepareerd verkocht is geweest voor 30000 euro,
waarom wordt hij dan nu voor 41500 aangeboden ? Kleine prijsstijging
van 33% in 2 jaar tijd. Zelfs immobilien haalt dit rendement niet :lol:

11 maart 2007 13:32
Profiel
Bericht 
Master Ken schreef:
Heb afgelopen dagen regelmatig dit topic bekeken. Ben erg benieuwd hoe het verder zal verlopen. Nooit leuk om achteraf vanalles te horen over je eigen auto. Toch vind ik het erg vreemd dat ineens dhr Pesh hier op het forum opduikt :roll:
Uiteraard te hopen dat dhr Steijn snel een liefhebber vindt voor zijn targa :wink:

Ik vind het normaal dat Raoul Pesch hier opduikt en reageert nadat er van alles over hem en zijn Pe(s)ch Porsche wordt gesuggereerd. Zou ik ook doen.

Hem valt in feite niets te verwijten; immers het ongeval was niet door hem maar door ene Rob G., de koper van zijn Porsche. :idea:

Rob G. misschien iemand van hier :lol:

Maar het blijft voor Steijn flink klote dat hij achteraf met dit gegeven wordt geconfronteerd. Ook al is zijn auto tip-top opgeknapt, het gros van de kopers laat zo'n wagen helaas liever links liggen en dat is knap balen. :evil:

Steijn, ik hoop desondanks dat je een goede koper weet te vinden, waarbij je rekening moet houden met waardevermindering (mensen speuren nu eenmaal internet af) Zo niet dan hou je naast de F360 Modena / Spyder(?) de Targa. :P

11 maart 2007 13:51
Bericht 
het gros van de kopers laat zo'n wagen helaas liever links liggen en dat is knap balen.

Waarom, :?: ik denk wat Steyn hier geschreven heeft over zijn auto en de AKK bij PCG, dat deze auto gewoon perfect gerepareerd is, ik denk dat er wel andere Porsches zijn.

11 maart 2007 14:05
PorscheForum Rookie
993 targa
Amsterdam
Bericht 
Na een kort verblijf in het buitenland lees ik weer een behoorlijk aantal reacties op mijn topic....

Dank Raul dat je gereageerd hebt! Dit gaat mij in ieder geval een stukje verder helpen in mijn zoektocht naar het ware verleden van de auto.

Neen, ik heb de auto niet gekocht van degene waar jij (Raul) m aan verkocht hebt.

Ik neem deze week contact met je op.

En ga verder deze week op zoek naar de nog missende puzzelstukken.

Uiteraard zal ik jullie verslag hiervan doen....

Steijn

12 maart 2007 1:37
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
En daar is hij weer...

06 sep 2007 20:25
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Ziet er toch wel weer netjes uit op de foto :wink:

06 sep 2007 20:39
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF # 136
Bericht 
Absoluut!

06 sep 2007 21:15
Profiel
PorscheForum Rakker
E X - P O R S C H E 964 C4
Twente
Bericht 
Olaf schreef:
Ziet er toch wel weer netjes uit op de foto :wink:

HenkC2C schreef:
Absoluut!

Afbeelding

:?: :?: :?: Welke foto :?: :mrgreen:

06 sep 2007 22:54
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Oele schreef:
:?: :?: :?: Welke foto :?: :mrgreen:

Ach, ik neem wel vaker 'n bakje popcorn :wink:

06 sep 2007 23:00
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Steijn schreef:
Na een kort verblijf in het buitenland lees ik weer een behoorlijk aantal reacties op mijn topic....

Dank Raul dat je gereageerd hebt! Dit gaat mij in ieder geval een stukje verder helpen in mijn zoektocht naar het ware verleden van de auto.

Neen, ik heb de auto niet gekocht van degene waar jij (Raul) m aan verkocht hebt.

Ik neem deze week contact met je op.

En ga verder deze week op zoek naar de nog missende puzzelstukken.

Uiteraard zal ik jullie verslag hiervan doen....

Steijn

En Steijn - ik zie dat je oude auto nu bij Hans Bos staat ....

Neem aan dat je nu alle info en de missende puzzelstukken hebt en dat je verslag kan doen ?

07 sep 2007 11:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ben inderdaad ook erg benieuwd! :idea:

07 sep 2007 11:27
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 137 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende