Auteur |
Bericht |
Raul Pesch
|
Heb er zelf wel van geleerd dat je bij het kopen van een gebruikte Porsche erg goed moet oppassen. Ik zou 'm zelf altijd bij een officiele dealer of bij Theo Jansen kopen. Heb die Targa nu al twee keer op een negatieve manier voorbij zien komen op dit forum. En in de toekomst misschien nog meer...
Zou graag met Steijn in contact komen om te achterhalen of hij de auto daadwerkelijk van "mijn" koper (Rob G.) gekocht heeft.
ps. tekst op mijn website is aangepast om dit soort misverstanden in de toekomst te voorkomen.
|
10 maart 2007 11:38 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Slaap zacht Raul
Je kan Steijn eventueel 'n PB'tje sturen
Trek het je niet zo aan wat mensen van je site vinden - ik neem aan dat er 'n bepaalde mate van exhibitionisme achter schuilt
|
10 maart 2007 12:17 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
|
10 maart 2007 12:19 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Verstandig.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
10 maart 2007 13:32 |
|
|
horn
PF #57
|
Diezelfde officiele dealer die niet gezien heeft dat jouw ex-targa een schadegebakkie was...
Overigens niets ten nadele van PCG, ik kan me nl. voorstellen dat het gewoon niet zichtbaar is. Ik wil alleen aangeven dat 'kopen bij de officiele dealer of bij TJ' geenzins een garantie voor een 'veilige' aankoop is. Zo zijn er meer verhalen van ex-schade auto's die als schadevrije koop-van-het-jaar bij gerenommeerde adressen te koop worden aangeboden.
AKK verkleint de kans, maar de kans op een miskoop blijft. Altijd. En dan nog is de mate van miskoop voornamelijk financieel.
Als jouw ex-auto mij door een gerenommeerde partij bij een AKK zou worden aanbevolen en ik zou het zelf ook niet merken in het rijgedrag of vreemd roestgedrag, zou ik zonder angst in die auto rond blijven tuffen. Tot ik hem zou moeten verkopen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 maart 2007 15:51 |
|
|
ECT
|
Auto is de AKK en APK gepasseerd
Ben benieuwd door wie de auto professioneel is opgeknapt: Rob G of PCG
|
10 maart 2007 20:13 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Heb afgelopen dagen regelmatig dit topic bekeken. Ben erg benieuwd hoe het verder zal verlopen. Nooit leuk om achteraf vanalles te horen over je eigen auto. Toch vind ik het erg vreemd dat ineens dhr Pesh hier op het forum opduikt
Uiteraard te hopen dat dhr Steijn snel een liefhebber vindt voor zijn targa
|
11 maart 2007 9:10 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
wat is er nou vreemd aan dat Pesch hier op duikt, zou ik ook doen als er van alles over mij geschreven en gesuggereerd zou worden.
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
11 maart 2007 9:52 |
|
|
Der Ferry
Beveren Belgie
|
_________________________________________ Boys will be boys ...only the toys get bigger !
|
11 maart 2007 11:36 |
|
|
Olaf
|
Blijkbaar weet hij dan toch waar er over hem 'gehannes' wordt
|
11 maart 2007 11:39 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
@ Marcel => Tja, of hij moet ingelicht zijn, dan is het wel weer logisch
|
11 maart 2007 11:40 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
11 maart 2007 12:09 |
|
|
Raul Pesch
|
Ik heb een eigen website. Als ik een bericht krijgt op mijn gastenboek of ik weet aan wie ik de auto verkocht heb EN je ziet het aantal hits dat vanaf "Porscheforum" komt ineen keer explosief stijgen ( http://extremetracking.com/open;ref1?tag=raulpesc) dan lijkt het me logisch dat je zelf een kijkje neemt wat daarvoor de reden is...
Het lijkt wel of jullie voor het eerst te maken hebben met het fenomeen internet
Laatst bijgewerkt door Raul Pesch op 11 maart 2007 13:15, in totaal 1 keer bewerkt.
|
11 maart 2007 13:11 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Goed en logisch antwoord
-Koen die ook statistiekjes nakijkt en daardoor soms als achterdochtig wordt omschreven-
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
11 maart 2007 13:14 |
|
|
nocredits
|
Als die wagen toen gerepareerd verkocht is geweest voor 30000 euro,
waarom wordt hij dan nu voor 41500 aangeboden ? Kleine prijsstijging
van 33% in 2 jaar tijd. Zelfs immobilien haalt dit rendement niet
|
11 maart 2007 13:32 |
|
|
ECT
|
Ik vind het normaal dat Raoul Pesch hier opduikt en reageert nadat er van alles over hem en zijn Pe(s)ch Porsche wordt gesuggereerd. Zou ik ook doen.
Hem valt in feite niets te verwijten; immers het ongeval was niet door hem maar door ene Rob G., de koper van zijn Porsche.
Rob G. misschien iemand van hier
Maar het blijft voor Steijn flink klote dat hij achteraf met dit gegeven wordt geconfronteerd. Ook al is zijn auto tip-top opgeknapt, het gros van de kopers laat zo'n wagen helaas liever links liggen en dat is knap balen.
Steijn, ik hoop desondanks dat je een goede koper weet te vinden, waarbij je rekening moet houden met waardevermindering (mensen speuren nu eenmaal internet af) Zo niet dan hou je naast de F360 Modena / Spyder(?) de Targa.
|
11 maart 2007 13:51 |
|
|
cabrio wim
|
het gros van de kopers laat zo'n wagen helaas liever links liggen en dat is knap balen.
Waarom, ik denk wat Steyn hier geschreven heeft over zijn auto en de AKK bij PCG, dat deze auto gewoon perfect gerepareerd is, ik denk dat er wel andere Porsches zijn.
|
11 maart 2007 14:05 |
|
|
Steijn
993 targaAmsterdam
|
Na een kort verblijf in het buitenland lees ik weer een behoorlijk aantal reacties op mijn topic....
Dank Raul dat je gereageerd hebt! Dit gaat mij in ieder geval een stukje verder helpen in mijn zoektocht naar het ware verleden van de auto.
Neen, ik heb de auto niet gekocht van degene waar jij (Raul) m aan verkocht hebt.
Ik neem deze week contact met je op.
En ga verder deze week op zoek naar de nog missende puzzelstukken.
Uiteraard zal ik jullie verslag hiervan doen....
Steijn
|
12 maart 2007 1:37 |
|
|
Henk
PF # 136
|
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
06 sep 2007 20:25 |
|
|
Olaf
|
Ziet er toch wel weer netjes uit op de foto
|
06 sep 2007 20:39 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Absoluut!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
06 sep 2007 21:15 |
|
|
Oele
E X - P O R S C H E 964 C4Twente
|
|
06 sep 2007 22:54 |
|
|
Olaf
|
Ach, ik neem wel vaker 'n bakje popcorn
|
06 sep 2007 23:00 |
|
|
Toon
|
En Steijn - ik zie dat je oude auto nu bij Hans Bos staat ....
Neem aan dat je nu alle info en de missende puzzelstukken hebt en dat je verslag kan doen ?
|
07 sep 2007 11:15 |
|
|
Mick
|
Ben inderdaad ook erg benieuwd!
_________________________________________ Geniet van wat je hebt en wees blij voor wat een ander heeft!
|
07 sep 2007 11:27 |
|
|