Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 20:24

Antwoord op onderwerp  [ 113 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Met welke supercar heb jij al (mee)gereden? 
Auteur Bericht
Bericht 
Gereden in:
1. Ferrari 360 Spyder (supercar??? - nogal ordi) , 612 Scaglietti.
2. Aston Martin V8 - wagen was erg krap werd er een beetje claustrofobisch van. Afwerking interieur stukken minder dan de DB9. Mijn favoriet blijft daarom de AM DB9.

3. Dodge Viper cabriolet - zomer 2006 in Bel Air, California. Mijn favoriete route van Bel Air de PHC op richting Santa Monica & Malibu vervolgens terug downtown LA Interstate 10 richting San Bernardino Valley- Las Vegas en thv. Barstow Big Boy Fast food restaurant Mojave Desert terug richting Bel Air.
Prachtige route , 4 uur rijgenot. Nadeel van deze wagen: plastic interieur en zwakke wegligging in bochten.

13 maart 2007 15:04
PorscheForum Super Junkie
Groningen
Bericht 
ECT schreef:
Gereden in:
1. Ferrari 360 Spyder (supercar??? - nogal ordi)

or·di·nair (bn.)
1 onbeschaafd, vulgair => goedkoop :scratch:
2 gewoon, alledaags :scratch:

:wink:

13 maart 2007 15:23
Profiel
Bericht 
Jort schreef:
ECT schreef:
Gereden in:
1. Ferrari 360 Spyder (supercar??? - nogal ordi)

or·di·nair (bn.)
1 onbeschaafd, vulgair => goedkoop :scratch:
2 gewoon, alledaags :scratch:

:wink:

Ordi in mijn ogen = onbeschaafd + vulgair ... een proletenbak. Hoeft niet goedkoop uit te zien :lol:

13 maart 2007 15:31
Groningen
Bericht 
Dan zou ik graag als vulgair en onbeschaafd door het leven gaan... :wink:

Hoe was de ruimte achterin de 612? Ruim genoeg voor 4 échte volwassenen? Hij lijkt behoorlijk ruimer dan de 456GT.

13 maart 2007 15:44
Profiel
Bericht 
Jort schreef:
Dan zou ik graag als vulgair en onbeschaafd door het leven gaan... :wink:

Hoe was de ruimte achterin de 612? Ruim genoeg voor 4 échte volwassenen? Hij lijkt behoorlijk ruimer dan de 456GT.

Achterin moet je van het formaat Italiaantje zijn: tenger en klein dus, vanwege de daklijn. Niet geschikt voor Hollanders, eerder geschikt voor kinderen of je viervoeter. Voorin zit je lekker ruim. Heerlijke stoelen, prachtig bekleed. Rijd echt machtig, enorme power, zoeft / glijdt over de weg maar lang niet zo gehorig als bij een Porsche! Het is een echte Gran Turismo.

13 maart 2007 17:55
PorscheForum Junkie
Brabant - Westland
Bericht 
In Canada meegereden ( en mocht zelf rijden maar dat is er niet meer van gekomen, komende vakantie weer kans ) in een F430.
Deze was wel getuned tot 690 pk. Was errug raar.

Hij zei:" Are you ready?" plankgas ... alles werd wazig je hoorde alleen maar super hard de uitlaat, en voor je het weet was je aan de andere kant van de straat en had je even de 200 aangetikt :shock:.

Je kent wel van die verhaal dan je dan gewoon strepen ziet van snelheid.. die zag je alleen maar.

Als ik komende zomer terug ga mag ik meerijden in de Enzo en de Saleen S7, en vast nog wel wat andere supercars.

Leander

Ex: 924 Turbo Targa '80
Ex: 986 Boxster S '01

Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.

13 maart 2007 18:44
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
ECT schreef:
Het is een echte Gran Turismo.

Dat zijn idd superbakken

AfbeeldingAfbeelding

Laatste update 22/10/2013

13 maart 2007 18:53
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Bericht 
Ferrari 550, maar ook mijn eigen alfa romeo 2600 sprinten m'n giulietta sprint :wink: . Zo stoer in de 60's

13 maart 2007 22:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Even denken het is inmiddels een aardig lijstje.

Over porsche's kan ik kort zijn, nog nooit gereden of meegereden :shock:

Zelf gereden:

Ferrari 355 GTS (3 verschillende)
Ferrari 348
Spyker C8 Spyder (slechts een klein stukje om hem weg te zetten :cry: )

Meegereden:

Ferrari F512M
Ferrari 328 GTS (2 verschillende)
Spyker C8 Laviolette (kort stukje)
Ascari KZ1R (kort stukje)
Superformance GT40 (moderne Ford GT40 replica) met 7.0 liter V8 (550 pk). Een bizarre wagen, erg luid, erg laag en een enorme adrenaline pomper.

16 maart 2007 21:36
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
Wie heeft er ervaring met een Ferrari 550Maranello en kan zijn bevindingen hier posten of mij even een pb'tje sturen?

Dit zou ik namelijk waarderen ! :)

16 maart 2007 21:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Geel
Bericht 
Yep, vooruit dan maar. Ik heb aardig wat gereden met de 550 Maranello, en vond het geweldig, maar dan vooral om het motorgeluid. Niet echt een super sportieve wagen. Heb daarnaast ook nog gereden met een F40 (van Keulen naar Landgraaf, binnendoor) en dat was andere koek. Ook nog met een 355 op de nuburgring overigens. Het is prachtig mooi spul, klinkt geweldig maar kan puur kwalitatief niet tippen aan Porsche. Het is gewoon niet prettig 7000 toeren te draaien met het gevoel dat ie zo uit elkaar spat....

17 maart 2007 20:57
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Jan schreef:
Het is gewoon niet prettig 7000 toeren te draaien met het gevoel dat ie zo uit elkaar spat....

:lol: :lol: :lol:

Laatste update 22/10/2013

18 maart 2007 5:49
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
Jan schreef:
Yep, vooruit dan maar. Ik heb aardig wat gereden met de 550 Maranello, en vond het geweldig, maar dan vooral om het motorgeluid. Niet echt een super sportieve wagen. Heb daarnaast ook nog gereden met een F40 (van Keulen naar Landgraaf, binnendoor) en dat was andere koek. Ook nog met een 355 op de nuburgring overigens. Het is prachtig mooi spul, klinkt geweldig maar kan puur kwalitatief niet tippen aan Porsche. Het is gewoon niet prettig 7000 toeren te draaien met het gevoel dat ie zo uit elkaar spat....

Waarom die gedachte Jan ?

18 maart 2007 12:12
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 113 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5