Auteur |
Bericht |
barolo
3.2S010
|
Ben het eens met Mod Horn. Jij mag van mij promoveren tot OpperMod. Ben het niet eens met het ingrijpen van de borstvergrotende discussie. Die stonden bij het hoofstuk Niet Porsche: Discussie overige zaken. In die periode werden allerlei teksten aangepast (ook bij andere onderwerpen), verwijderd, stukken tekst laten staan, die toen helemaal uit hun verband getrokken werden.
Ik heb Pbtjes verstuurd en een onbevredigend antwoord/uitleg gekregen en er een naar gevoel aan overgehouden. Tijdens Leanders Lenterit waren er meerdere P liefhebbers die zich uitspraken over het storende ingrijpen. Als de grens overschreden wordt, dan dient er ingegrepen te worden. De discussie gaat over waar ligt die grens en hoe vaak moet er ingegrepen worden.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
18 maart 2007 11:58 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Na ruim 5000 berichten, heb ik me nog nooit gestoord aan het ingrijpen van eender welke mod, maar al heel vaak aan berichten van ons forummers.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
18 maart 2007 12:15 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
paul ook zonder quote ben ik het helemaal met je eens
_________________________________________ Got coffee?
|
18 maart 2007 14:09 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Hmmm, ik wil hier wel even op reageren, gezien ik degene was die het topic gesloten heb, en waar jij een onbevredigend antwoord van hebt gekregen.
"Ervaring leert" dat dit soort topic vaak uitmondt in een opeenstapeling van platte opmerkingen, plaatjes, en wat nog meer kan. Aangezien dat voor MIJ iets is, wat niet op dit Porsche forum hoort, heb ik het topic gesloten, in de hoop dat mensen dit zouden beseffen.
Blijkbaar niet iedereen, jammer, maarja, je kunt het nu eenmaal niet iedereen naar hun zin maken.
Dan nog even over het "Discussie Overige Zaken", tja, da's is inderdaad voor niet-porsche gerelateerde zaken. MAAR, laten we niet vergeten dat we hier op een Porsche forum zitten en daar dus niet over ALLES gesproken kan/hoeft te worden.
Dat is mijn mening, en ik zal daar dus ook naar "modereren". Dat is in deze dan ook gelijk het antwoord op de vraag waar de grens ligt en hoe vaak er ingegrepen moet worden. Voor mij ligt die grens op mijn waarde en zal ik ingrijpen op de momenten dat het voor mij over mijn grens gaat. Voor de andere moderators gaat dat exact hetzelfde op, en uiteraard bespreken we dit soort dingen onderling en houden we elkaars grenzen in de gaten.
Nog 1x die dooddoener: "Het is hier geen democratie!" (let op de knipoog, want blijkbaar lezen mensen het soms als "Het is hier een dictatuur", wat volgens mij toch echt iets anders is!)
|
18 maart 2007 14:34 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Een aristocratie dus.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
18 maart 2007 14:41 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Prentjes zeggen meer dan duizend woorden , vandaar leg ik al mijn woorden in dit plaatje.
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
18 maart 2007 17:04 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Inderdaad menen sommige gebruikers hier dat ze wel "70" mogen waar "50" is toegestaan.
Ook hier geldt echter don't do the crime if you can't do the time.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
18 maart 2007 17:16 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Zo kan je het prentje ook verstaan natuurlijk
Het leuke is dat als ieder er zijn/haar interpretatie aan geeft die hij/zij wil horen is iedereen gelukkig
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
18 maart 2007 17:20 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Volgens mij mag je hier 120... 50+70
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
18 maart 2007 17:31 |
|
|
horn
PF #57
|
nogmaals, er is geen forumregel boek waar alles in staat.
wat mij betreft zou in een 'overige zaken' topic best een borstvergrotende opratie besproken mogen worden. zolang het informatief is en niet verzand in het nivo "wow, zo duur? ik ken iemand die voor die centen veel minder grote jopen had" (fictief). dat bedoel ik met verworden tot een plat nivo. het moet wat mij betreft geen petjesforum worden. moet zeggen dat ik best vaak dingen aanpas en/of (deels) verwijder, maar daar in de afgelopen jaren hoogstzelden problemen over heb ontmoet. Niets dat met een pb'tje niet opgeklaard kon worden.
zoals gezegd; zolang het maar beschaafd gebeurt. Beschuldigingen als forumgestapo (en vergelijkbare beschuldigingen) pik ik dus niet. vind ik overigens ook ronduit kwetsend (historisch gezien). Ik zie het meer als een redactioneel onbezoldigd baantje dan als de kans om 'hier de baas te spelen omdat ik thuis onder plak zit' (wat overigens ook waar is... )
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 maart 2007 18:57 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Er moet wat te wensen over blijven natuurlijk
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
18 maart 2007 19:07 |
|
|
ppp 356
|
Die 70 zal je moeten verdienen zeker
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
18 maart 2007 21:23 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Het klinkt misschien weinig respectvol, maar soms krijg ik toch ook de indruk dat het forum "overgemodereerd" wordt, zoals al door iemand gezegd zelfs soms op belerende toon. (bvb via de kleurboeken van Eric)
Ik verspil er persoonlijk geen energie aan om te beginnen vitten, de mods doen wellicht gewoon hun best (soms iets te goed dus), maar in dit topic haal ik het dan toch maar eens aan...
|
18 maart 2007 21:51 |
|
|
Teun
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
|
Al post ik dan niet zo veel maar ik heb die indruk ook al een tijdje. Ik heb het idee dat er hier behoorlijk intelligente mensen op het forum zitten die elkaar waar nodig is wel corrigeren. Loopt het nu echt uit de hand als mensen over borsten schrijven? Preuts hoor. Je krijgt soms een beetje het idee terug te zijn in de schoolbanken.
Net als op TV hoef je niet alles te bekijken.
_________________________________________ 991.2 GT3 (handbak), 964 Carrera 2 en TVR Griffith 5.0
|
18 maart 2007 22:04 |
|
|
Jort
Groningen
|
Lijkt me niet meer dan logisch dat diegenen die de site runnen, bepalen wat in hun ogen wel en niet door de beugel kan.
Ja, als moderator ben je in feite een autoriteit en daar lijken veel mensen tegenwoordig steeds meer moeite mee te hebben.
In dit geval je gewoon aanpassen aan de gastheer (/heren) of je eigen feestje opstarten, denk ik dan.
_________________________________________ Tjolk.
|
18 maart 2007 22:10 |
|
|
ppp 356
|
Jort, we zijn het eens
|
18 maart 2007 22:22 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Ik volg het forum de laatste tijd wat minder op de voet dan voorheen (nog wel elke dag, maar wat globaler), maar wat een discussies zeg! Maar je bent hier toch te gast, niet meer en niet minder.
|
18 maart 2007 22:29 |
|
|
cabrio wim
|
Net als dit dus!!!! Opsporing via GSM mensen zijn van nature nieuwsgierig, en openen een nieuwe post, maar waarom relevant aan sex, als ik daar behoefte aan heb ga ik wel naar de sexshop in Hulst of abonneer me op een sexsite.
|
18 maart 2007 22:33 |
|
|
gantor
996 C2; 944 racer
|
Ik ben nu sinds een jaartje ook aanwezig op het forum...ik reageer weinig, doch volg alles actief mee. De mods deden en doen hun vrijwilligerswerk steeds prima!
Maar het valt me ook idd de laatste tijd op dat het forum meer neigt naar wat bitserige, denigrerende opmerkingen en reacties die zelfs zo geplaatst zijn dat personen 'op het lichaam' gespeeld worden. Dat is iets waar de mods mooi ingrijpen, alleen kan ik me niet van het idee ontdoen dat één mod dikwijls zelf die bitsige toon zet. deze emoticon continu plaatsend na een bewering van een ander kan na verloop van tijd een verontwaardigde reactie geven. Wordt deze dan gevolgd door een vrij 'kort af' antwoord, dan is de trend gezet. Reacties van mods worden altijd zwaarder beoordeeld. Horn als voorbeeld weet dergelijke situaties altijd zeer professioneel op te lossen. Chapeau daarvoor
Idd ben je in zekere zin gast, dus onder die noemer moet je je aan bepaalde regels houden. Anderzijds is het een openbaar forum dat valt of staat met zijn aanwezige leden. Kortom als ieder forumlid de ander met het nodige respect benaderd en behandeld, stellen er zich weinig problemen.
|
18 maart 2007 22:54 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Als ik behoefte heb aan sex wend ik mij tot mijn vriendin...
(ja, ze leest af en toe mee)
|
18 maart 2007 23:05 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Ik kom hier al een tijdje en heb nog nooit te maken gehad met mod-gedrag dat mij niet aanstond, integendeel. Als iemand reacties op mijn postings plaatst als of probeer ik me nader te verklaren. Verder neem ik het allemaal niet zo serieus, PF is not a business, it's a hobby!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
18 maart 2007 23:11 |
|
|
cabrio wim
|
Ik éh..........
|
18 maart 2007 23:14 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
@Jeroen,
Jij slaat de spijker op z'n kop.
Moderatoren doen voortreffelijk hun werk.
|
18 maart 2007 23:16 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Typische Belgische Hulst bezoeker.
|
18 maart 2007 23:18 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ben blij dat de discussie gevoerd wordt. Dat zet mensen weer aan het denken en de waarheid? Die zal wel ergens in het midden liggen.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
19 maart 2007 1:18 |
|
|