Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 4:29

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Reactie(s) op verwijderen quotes 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Nog even een ideetje voor mensen die erg tevreden zijn met het forum en die van het bestaan hiervan niet op de hoogte zijn :wink:

19 maart 2007 1:26
Profiel WWW
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Of voor diegene die niet tevreden zijn Toogpraat een dikke T..... :mrgreen:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

19 maart 2007 8:50
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Bericht 
Zeg Paul... geef eens eerlijk toe: op welke site zit jij nu vaker? :wink:

19 maart 2007 9:45
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Hier :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

19 maart 2007 10:20
Profiel WWW
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Kijk uit he mannen :evil: , anders grijp ik in :lol:

19 maart 2007 10:24
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
horn schreef:
wat mij betreft zou in een 'overige zaken' topic best een borstvergrotende opratie besproken mogen worden. zolang het informatief is en niet verzand in het nivo "wow, zo duur? ik ken iemand die voor die centen veel minder grote jopen had" (fictief). dat bedoel ik met verworden tot een plat nivo.

Zo plat is het niet echt in het topic zoals het hier wordt voorgesteld.
Als straks iemand zegt dat hij 2 nieuwe banden op zijn P heeft gelegd en er 1000€ voor heeft betaald mag er niemand melden dat dit erg veel is daar jij of een bekende een soortgelijke wissel heeft gedaan voor de helft , want dan wordt het plat :roll: :?
Als iemand ergens er een bedrag ophangt is het normaal (of het nu om borstvergrotingen of banden of een horloge gaat) dat een ander die andere ervaringen heeft erop reageert.
Ik zie niet in hoe dit dan automatisch onder de noemer "plat" hoort imho , maar nogmaals wie ben ik

Jeroen C3.0 schreef:
Als iemand reacties op mijn postings plaatst als :roll: of :bang: probeer ik me nader te verklaren. PF is not a business, it's a hobby!

:wink:

Volledig mee eens :thumleft:

Laatste update 22/10/2013

19 maart 2007 13:21
Profiel WWW Facebook 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
John4S schreef:
Ik ga nu niet enorme berichten zitten tikken.

1 ding staat als een paal boven water, dit forum is een enorm succes, waar ligt dit aan ???????...tja mijn idee, vooral aan de super sfeer....en en hoe ontstaat (of bewaak je) dat ?????

Jaja ik ga mezelf zitten quoten :lol: :lol: :lol:

Verder vind ik dit een waardeloze discussie, en zal nog is mijn mening tikken.

1. Porscheforum is voor Porscherakkers/liefhebbers in alle vormen en maten, wel of geen Porsche maakt niet uit, sexe, geaardheid, kleur en godsdienst evemin, puur Porsche liefhebbers.

2. Porscheforum in principe 100% Porschetalk, echter is dit een utopie, in het begin hadden wij (die paar stommelingen Humphrey-Eric-Marcel-Harald-Pascal) niks meer te jippie dus om traffic te houden jippie we over alles en nog wat wat het leven aangenaam maakte, ging idd. ook wel is over mooie vrouwen, damestasjes etc......nou en das toch ook mooi.

3. Porscheforum is een vriendenclub en laten we het ook zo houden, met modder gooien is bij mij onacceptabel, laat iedereen in zijn waarde, of het nu een moderator is of een rookie Of een watergekoelde rijder :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: .

4. Discussies op de man uitspelen doe je maar ergens anders, niet hier.

5. Heb je het hier niet naar je zin dan gewoon op zijn Hollands "opzouten", en niet de boel verzieken.

6. "Vuile was buitenhangen" doe je ook maar ergens anders, het blijft een gezelligheidsclub, geen probleemclub, zoek dan hulp bij Rasta Rostelli ofzo.

7. Moderators zijn ook maar mensen, die belangeloos zich suf zitten te tikken, ben je het met een move niet eens jammer dan, we doen ons werk, we zijn geen vereniging waar je voor betaald en het bestuur verantwoording moet afleggen aan een ALV.

8. Iemand die het te bont maakt, gaat in de ban, is een keer of 4 voor gekomen, in de afgelopen 3,5 jaar (netjes toch).

9. Uiteraard knijpen wij wel is een oogje toe (of we zien het niet) dat wij mannen onder elkaar ook wel is praten over mooie heupen en andere dingen die mannen bezig houden is geen schande, maar het is en blijft een Porsche gerelateerde toestand hier, tja ik maak me ook wel is schuldig aan de mooie dingen van het leven :lol: :lol: :lol:

Conclusie:

Doe normaal, en doe niet zo zwaar, tis een hobbieclubje geen strijdtoneel voor toetsenbord rakkers..............

19 maart 2007 17:56
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Inderdaad, slot erop en sleutel weggooien. :idea:

19 maart 2007 18:40
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
:salut: ..... en als iemand het er niet mee eens is dan lees ik dat vast wel.

19 maart 2007 20:09
Profiel
Bericht 
gesloten, open wat gaan we nu doen............twijfelen :roll: geen vaste keuze :wink:
En waar is Horn z'n bericht gebleven. :shock:

19 maart 2007 20:13
Brecht Antwerpen België
Bericht 
EriC4C schreef:
:salut: ..... en als iemand het er niet mee eens is dan lees ik dat vast wel.

De vraag is enkel waar :mrgreen:

Edit EriC4C: ;)

19 maart 2007 20:14
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
cabrio wim schreef:
gesloten, open wat gaan we nu doen............twijfelen :roll: geen vaste keuze :wink:
En waar is Horn z'n bericht gebleven. :shock:

Horn heeft zijn eigen bericht geveegd. Omdat je het zo vriendelijk vraagt :roll: zal ik het je uitleggen.

Ik postte in dit topic een reactie op Koens post met wat uitleg. Na deze reactie gepost te hebben, zag ik pas dat het topic al gesloten was. Nadeel van moderator rechten is dat ik wel (zonder aanpassingen te hoeven doen) in een afgesloten topic kan posten. Was in dit geval onbewust.

Daar ik het niet netjes vond te reageren in een gesloten topic waar dan geen weerwoord meer op kon komen, heb ik mijn post ge'cut' en per pb aan Koen gestuurd. Helaas zag EriC4C tegelijkertijd wat ik had gedaan en terwijl ik aan het cutpasten was, gooide hij het slotje eraf. Om dezelfde reden die ik hierboven aangaf, nl. dat er anders op een reactie geen weerwoord zou kunnen komen.

Hij stuurde mij een pb dat hij dat had gedaan. Ik vond het onnodig een topic als dit weer op te rakelen als het gesloten was. Derhalve slot erop, reactie per pb en mijn excuses voor de onduidelijkheid.

19 maart 2007 20:19
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3