Jaja ik ga mezelf zitten quoten
Verder vind ik dit een waardeloze discussie, en zal nog is mijn mening tikken.
1. Porscheforum is voor Porscherakkers/liefhebbers in alle vormen en maten, wel of geen Porsche maakt niet uit, sexe, geaardheid, kleur en godsdienst evemin, puur Porsche liefhebbers.
2. Porscheforum in principe 100% Porschetalk, echter is dit een utopie, in het begin hadden wij (die paar stommelingen Humphrey-Eric-Marcel-Harald-Pascal) niks meer te jippie dus om traffic te houden jippie we over alles en nog wat wat het leven aangenaam maakte, ging idd. ook wel is over mooie vrouwen, damestasjes etc......nou en das toch ook mooi.
3. Porscheforum is een vriendenclub en laten we het ook zo houden, met modder gooien is bij mij onacceptabel, laat iedereen in zijn waarde, of het nu een moderator is of een rookie Of een watergekoelde rijder
.
4. Discussies op de man uitspelen doe je maar ergens anders, niet hier.
5. Heb je het hier niet naar je zin dan gewoon op zijn Hollands "opzouten", en niet de boel verzieken.
6. "Vuile was buitenhangen" doe je ook maar ergens anders, het blijft een gezelligheidsclub, geen probleemclub, zoek dan hulp bij Rasta Rostelli ofzo.
7. Moderators zijn ook maar mensen, die belangeloos zich suf zitten te tikken, ben je het met een move niet eens jammer dan, we doen ons werk, we zijn geen vereniging waar je voor betaald en het bestuur verantwoording moet afleggen aan een ALV.
8. Iemand die het te bont maakt, gaat in de ban, is een keer of 4 voor gekomen, in de afgelopen 3,5 jaar (netjes toch).
9. Uiteraard knijpen wij wel is een oogje toe (of we zien het niet) dat wij mannen onder elkaar ook wel is praten over mooie heupen en andere dingen die mannen bezig houden is geen schande, maar het is en blijft een Porsche gerelateerde toestand hier, tja ik maak me ook wel is schuldig aan de mooie dingen van het leven
Conclusie:
Doe normaal, en doe niet zo zwaar, tis een hobbieclubje geen strijdtoneel voor toetsenbord rakkers..............