Neen Pascal, niet met dit soort Posts maar met zulke reacties
Als je alles gelezen hebt inclusief mijn post weet je precies op welke post dit terugvalt.
Diegene met de smileys heb ik ook gezien en juist ingecalculeerd.
En eigenlijk weet je dat net zo goed als elk ander die het leest . (tekst was volledig gequote net boven mijn post)
Daar overbodig quoten niet gewenst is op het forum doe ik dit dus niet en daar een reactie plaatsen zonder alles te lezen ook niet gewenst is , is je post zeker overbodig.
Maar ik had je "onschuldige,schijnheilige" bijsprong hier wel verwacht.
Edit 04.00u
Soms lijkt het hier echt een omgekeerde kleuterklas. De leerlingen zijn volwassenen (met een gemiddelde leeftijd van 39 jaar of was het 49
) en een paar leraren moeten steeds op puberale wijze een paar leerlingen blijven viseren en terecht stellen .Dat dan nog niet éénmalig maar over jaren en telkens opnieuw en opnieuw . Lekker samenspannen en erop los.
Dat hier veel trouwe leden om die reden hier ook grotendeels of geheel weggebleven zijn is ook geen geheim.
En voor dat dat smoesje hier weer komt , neen ik denk niet dat iedereen iets tegen me heeft. Een paar enkelingen die zeer nauwe banden met elkaar hebben daartegen wel. Mensen die de posts en reacties van de laatste weken gelezen hebben en over een beetje gezond verstand beschikken begrijpen goed genoeg wat ik bedoel.
En die andere spreuk van die hoge bomen die ik al jaren hoor ... vergeet niet dat die ook dikke sterke stammen , zeer diepe wortels hebben en zich ook weleens laten horen . Net zozeer dat die zéééér buigzaam zijn en bijna onmogelijk te kraken (kan elke wijze chinees beamen)
Echte moraalridders achter een toetsenbord zijn het , die vanachter de computer de wijze volwassenen willen spelen , maar in de realiteit de moed (lees de ballen) niet hebben om er eens van man tot man over te praten om deze meningsverschillen uit de wereld te helpen of de persoon erachter echt te leren kennen en waarom deze zo is . De moed niet hebben om als een volwassene oog in oog (en er zijn sindsdien genoeg mogelijkheden daartoe geweest en zullen er nog komen) erover te discussieren , maar wegdraaien als ze die persoon zien aankomen of ineens met een ander een gesprek beginnen. Bang dat er moet toegegeven dat er onnodig "gepest" werd en onnodig vooroordelen werden verspreid ?
Sorry , maar dit zegt mij wel genoeg .
Ik ben blij dat hier honderden andere mensen zijn die iemand wel respecteren zoals hij/zij is en wel open kunnen praten.
Moest ik hier niet zoveel contacten gelegd hebben met wel eerlijke en rijpe mensen en ik niet zo gepassioneerd zou zijn van het merk Porsche was ik hier net als sommige anderen wel allang weg ( wat door die paar wel gewenst wordt ) .
Begraaf jullie strijdbijl of ga een echte confrontatie aan maar laat aub deze "achterbakse" spelletjes , want nu duren ze mij echt te lang.
Neen , zover ik weet en aan de mails , reacties en PB's die ik krijg ben ik niet diegene (zoals hier door die paar wordt opgedrongen) die hier de sfeer op het forum verziekt en door de meeste op dit forum gewenst wordt hier weg te blijven (want ook dat heeft één van jullie me al naar de nek geworpen , via PB natuurlijk ) .
Ik deel mijn ervaring , beetje kennis , tijd en meer met iedereen . Ook de Herfstrit doe ik niet voor mijn plezier maar voor de mensen van dit en het Belgische Forum en deze hebben mij als mens achter een forumnaam wel willen en leren kennen. Ja, ook daar valt het op dat er nog NOOIT iemand van die kritikasten hier aan één van de twee edities heeft deelgenomen maar daarnaast en nog opvallender en typerender ook nog nooit één bemoedigend of positief woord over deze rit in die topics heeft geplaatst .
Wel leden bekritiseren , maar niet feliciteren of bemoedigen voor het werk dat deze voor jullie forum doet
In elk geval hartelijk dank voor die fijne menselijkheid. Dat die acties jullie niet aan het hart komen is duidelijk.
Ik kan er in elk geval niet van slapen.
En dan weten dat een forum eigenlijk maar een hobby is en normaal gezien steeds als een aangename afwisseling van de dagelijkse sleur zou moeten zijn .Ontspanning
Dank U