Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 21:49

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Zomeruur 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Bericht 
911-lover schreef:
De topicstart is goed en informatief.
De reacties is iets anders :roll: :wink:

Dank u Koen voor de tip, eigenlijk wist ik van niet anders dat het pas de 31e was.
Dus toch een nuttig topic :thumright:

21 maart 2007 15:58
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
911-lover schreef:

Ideetjes voor nieuwe topics
:arrow: Let op: motorolie moet je niet drinken...
:arrow: Als je een fles cola schudt, moet je hem niet openmaken
:arrow: op 25 december is het weer kerstmis

Ik vind het best dat dit soort topics er zijn hoor, maar of het 'goed en informatief' is :roll: ... Ik heb een krant die zaterdagochtend aangeeft dat zaterdagnacht de klok verzet wordt. :idea:

21 maart 2007 20:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
horn schreef:

:lol: :lol: :lol:
kan an sich een topic aan gewijd worden :wink:

21 maart 2007 21:06
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
Kijk, en wéér een nieuw topicidee :thumleft: :mrgreen:

21 maart 2007 21:18
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
horn schreef:
... Ik heb een krant die zaterdagochtend aangeeft dat zaterdagnacht de klok verzet wordt. :idea:

En anders merk je wel dat de kroeg 'n uurtje eerder sluit :wink:

21 maart 2007 21:33
Profiel WWW Facebook 
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
of je merkt het maandag
dat iedereen je vraagt waarom je een uur te laat op je werk komt 8)

21 maart 2007 21:47
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
... of je bent 'n uur te vroeg omdat je de klok, zowel voor dat je de kroeg in ging als na dat je de kroeg uit kwam, 'n uur hebt verzet :P :wink:

:scratch: .. dit zinloze .. eh ... informa-dinges topic heeft alweer 2 blz :shock:

21 maart 2007 22:07
Profiel WWW Facebook 
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
sorry,
Ik had me ook voorgenomen niet te reageren
ik ga dadelijk maar over naar het topic: 'morgen wordt het weer licht" :lol:

21 maart 2007 22:43
Profiel
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
horn schreef:
911-lover schreef:

:arrow: Let op: motorolie moet je niet drinken...
:arrow: Als je een fles cola schudt, moet je hem niet openmaken
:arrow: op 25 december is het weer kerstmis

Ik vind het best dat dit soort topics er zijn hoor, maar of het 'goed en informatief' is :roll: ... Ik heb een krant die zaterdagochtend aangeeft dat zaterdagnacht de klok verzet wordt. :idea:

Of goed weer wordt het als pasen en kerst op 1 dag vallen :P

21 maart 2007 23:48
Profiel Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Voor sommigen is het ook nooit goed hé. :?
Maarja , kritiek geven op anderen is toch zo makkelijk :cry:
Haal alle onzinnige , nutteloze en niet Porsche gerelateerde zaken van dit forum , samen met de aangemelde leden die hier nooit of meer dan een half jaar niet meer gepost hebben en het is hier een lege dode boel.
En dat de eerste die nog nooit zulke posts geplaatst heeft moge opstaan.
Hoe verz(i)e(i)kt men een goede stemming.

man man man toch :bang:

Laatste update 22/10/2013

22 maart 2007 0:39
Profiel WWW Facebook 
‘64 Kever
Bericht 
911-lover schreef:
Hoe verz(i)e(i)kt men een goede stemming.
man man man toch :bang:

Met dit soort posts? Sorry hoor, maar ik lees hierboven alleen maar leuke en gezellige posts. Allemaal mensen die volgens mij met minimaal een glimlach op hun gezicht zitten te posten bij het lezen van deze posts.... Op een tweetal daargelaten overigens....

22 maart 2007 0:58
Profiel Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Neen Pascal, niet met dit soort Posts maar met zulke reacties :roll: :!:

Als je alles gelezen hebt inclusief mijn post weet je precies op welke post dit terugvalt.
Diegene met de smileys heb ik ook gezien en juist ingecalculeerd.
En eigenlijk weet je dat net zo goed als elk ander die het leest . (tekst was volledig gequote net boven mijn post)
Daar overbodig quoten niet gewenst is op het forum doe ik dit dus niet en daar een reactie plaatsen zonder alles te lezen ook niet gewenst is , is je post zeker overbodig.
Maar ik had je "onschuldige,schijnheilige" bijsprong hier wel verwacht.

Edit 04.00u

Soms lijkt het hier echt een omgekeerde kleuterklas. De leerlingen zijn volwassenen (met een gemiddelde leeftijd van 39 jaar of was het 49 :twisted: ) en een paar leraren moeten steeds op puberale wijze een paar leerlingen blijven viseren en terecht stellen .Dat dan nog niet éénmalig maar over jaren en telkens opnieuw en opnieuw . Lekker samenspannen en erop los.
Dat hier veel trouwe leden om die reden hier ook grotendeels of geheel weggebleven zijn is ook geen geheim.
En voor dat dat smoesje hier weer komt , neen ik denk niet dat iedereen iets tegen me heeft. Een paar enkelingen die zeer nauwe banden met elkaar hebben daartegen wel. Mensen die de posts en reacties van de laatste weken gelezen hebben en over een beetje gezond verstand beschikken begrijpen goed genoeg wat ik bedoel.
En die andere spreuk van die hoge bomen die ik al jaren hoor ... vergeet niet dat die ook dikke sterke stammen , zeer diepe wortels hebben en zich ook weleens laten horen . Net zozeer dat die zéééér buigzaam zijn en bijna onmogelijk te kraken (kan elke wijze chinees beamen)
Echte moraalridders achter een toetsenbord zijn het , die vanachter de computer de wijze volwassenen willen spelen , maar in de realiteit de moed (lees de ballen) niet hebben om er eens van man tot man over te praten om deze meningsverschillen uit de wereld te helpen of de persoon erachter echt te leren kennen en waarom deze zo is . De moed niet hebben om als een volwassene oog in oog (en er zijn sindsdien genoeg mogelijkheden daartoe geweest en zullen er nog komen) erover te discussieren , maar wegdraaien als ze die persoon zien aankomen of ineens met een ander een gesprek beginnen. Bang dat er moet toegegeven dat er onnodig "gepest" werd en onnodig vooroordelen werden verspreid ?
Sorry , maar dit zegt mij wel genoeg .
Ik ben blij dat hier honderden andere mensen zijn die iemand wel respecteren zoals hij/zij is en wel open kunnen praten.
Moest ik hier niet zoveel contacten gelegd hebben met wel eerlijke en rijpe mensen en ik niet zo gepassioneerd zou zijn van het merk Porsche was ik hier net als sommige anderen wel allang weg ( wat door die paar wel gewenst wordt ) .
Begraaf jullie strijdbijl of ga een echte confrontatie aan maar laat aub deze "achterbakse" spelletjes , want nu duren ze mij echt te lang.
Neen , zover ik weet en aan de mails , reacties en PB's die ik krijg ben ik niet diegene (zoals hier door die paar wordt opgedrongen) die hier de sfeer op het forum verziekt en door de meeste op dit forum gewenst wordt hier weg te blijven (want ook dat heeft één van jullie me al naar de nek geworpen , via PB natuurlijk ) .
Ik deel mijn ervaring , beetje kennis , tijd en meer met iedereen . Ook de Herfstrit doe ik niet voor mijn plezier maar voor de mensen van dit en het Belgische Forum en deze hebben mij als mens achter een forumnaam wel willen en leren kennen. Ja, ook daar valt het op dat er nog NOOIT iemand van die kritikasten hier aan één van de twee edities heeft deelgenomen maar daarnaast en nog opvallender en typerender ook nog nooit één bemoedigend of positief woord over deze rit in die topics heeft geplaatst .
Wel leden bekritiseren , maar niet feliciteren of bemoedigen voor het werk dat deze voor jullie forum doet :?:

In elk geval hartelijk dank voor die fijne menselijkheid. Dat die acties jullie niet aan het hart komen is duidelijk.
Ik kan er in elk geval niet van slapen.
En dan weten dat een forum eigenlijk maar een hobby is en normaal gezien steeds als een aangename afwisseling van de dagelijkse sleur zou moeten zijn .Ontspanning :!:

Dank U

Laatste update 22/10/2013

22 maart 2007 1:04
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
ben toch niet altijd zo snel op je tenen getrapt, man!

jij begint een topic over het feit dat de klok een uur verschuift ivm zomertijd.
ik las dat, moest lachen over de overbodigheid, en daar ik dat idd vaker heb op dit forum, ook vaak na het posten van mijn eigen reacties, heb ik mijn schouders opgehaald, geglimlacht en verder gegaan met mijn leven.

toen je even later postte dat dit topic 'goed en informatief' was, moest ik toch reageren. want als je het dan toch over een kleuterklas hebt, wat mij betreft is dit een kleuterklas topic. Zoals eerder gezegd, ik heb er geen bezwaar tegen, maar een reactie kan je verwachten. Of jij dit nou post of dat iemand anders dit post, mijn reactie was hetzelfde geweest.

Jouw probleem is, imho, dat je altijd van mening bent dat iedereen tegen je is. Ik niet. Derhalve ook geen strijdbijl te bekennen. Ik erger me alleen aan het feit dat jij denkt van wel.

een hele post zonder smileys daar iedere letter bedoeld is zoals hij er staat.

22 maart 2007 8:57
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
911-lover schreef:
Ik kan er in elk geval niet van slapen.

Niet kunenn slapen van wat er op een Forum gezegd wordt, Koen, Koen, trek het je niet zo aan, tis maar een forum, alles wat ik hier schrijf, lees of wat er over me geschreven wordt ben ik het moment dat ik het lees al weer vergeten.....
Asl ik niet zou kunnen slapen van een forum dan kwam ik er toch niet meer, mijn nachtrust is me meer waard, waarmee ik niet wil zeggen dat je niet op het forum mag komen....

22 maart 2007 9:17
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Het informatieve aspect is met de eerste post in dit topic al bereikt en de er op volgende discussie :? gaat hier verder dus topic op slot. :salut:

22 maart 2007 12:17
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2