Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 19:42

Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
FF voorstellen: Niels 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht 
barolo schreef:
Misschien een import uit Duitsland. Dan moet jij er nog 3K voor BPM bijtellen ennuh ja het is niet echt de goedkoopste hobby...... :wink:

Ach het mag wel wat kosten maar ik wil niet het hele budget spenderen en bij de eerste de beste storing de Porsche mijn garage indrukken voor de rest van het seizoen :wink: . Ik vond het aanbod in Duitsland niet geweldig schelen qua prijs :cry: De auto waarnaar je verwijst heeft wel een errug lelijk interieur :shock: vandaar waarschijnlijk ook de iets gunstiger prijs :wink: Overigens ga ik volgende week wel bij dat bedrijf kijken aangezien ze ook nog een 968CS hebben staan :D

shaggy schreef:
mag ik vragen wat de 911 kost bij timmerman? staat niet op zijn site :?:

De 911 kost 12.750,- en hij staat ook ergens op mp tussen het aanbod. Vond ik niet gek geprijst!

18 maart 2007 4:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Niels 9?? schreef:
Overigens ga ik volgende week wel bij dat bedrijf kijken aangezien ze ook nog een 968CS hebben staan :D

Vraag even de chassis nummers op zodat we die hier kunnen checken.
Dit daar de meeste 968 als CS worden verkocht , maar het daarom geen CS'en zijn :wink:

Laatste update 22/10/2013

18 maart 2007 5:01
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Bericht 
Het is deze:

http://www.targetweb.nl/shop/article.asp?article=26934

Goede kilometerstand, mooie kleur maar helaas geen airco :cry: Ook vind ik het verhaal een beetje vreemd van een links gestuurde auto met Engelse registratie. Op Ebay kwam ik hem ook al tegen met het verhaal erbij dat ie wel weer uit Duitsland kwam ondanks de Engelse papieren. Weet niet helemaal wat ik hiervan moet denken :wink: Nog bekende punten waarop ik moet letten en is zo'n ding nog enigzins een beetje comfortabel Koen? Of is het gewoon plankhard en echt een hardcore circuitmonster?

Bij dit bedrijf staat ook de eerder genoemde Boxster evenals een TT en een aantal Z3 Coupe's waar mijn vriendin zo onderhand wat warmer voor begint te lopen :?

19 maart 2007 4:38
Profiel
3.2S
010
Bericht 
Ik vind hem er heel mooi uitzien. Geen airco maar wel een schuifdak. Ennuh die 13.000 km, zou dat geen typo zijn? Persoonlijk zou ik er liever eentje met 100K op de teller nemen ipv 13K. ALs je straks voor een TT of Z3 kiest, dan zal je altijd het gevoel houden, heb ik niet de verkeerde gekozen :?: :!: :wink:

19 maart 2007 9:11
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
2.7 Boxster 987.1
Hoogeveen
Bericht 
Welkom Niels, ik ken ze verder niet maar Timmerman zit hier niet ver vandaan misschien binnenkort eens aanwippen om te kijken ben altijd nieuwsgierig en die 911 ziet er inderdaad mooi uit op het plaatje. 8)

Succes verder met je zoektocht en uh dat probleem van je vrouw ken ik, de mijne heeft ongeveer het zelfde die is voor een paar jaar terug van de snelweg geduwd en over de kop in de sloot terecht gekomen dus daar moet je wel een beetje rekening mee houden.:roll:

19 maart 2007 11:14
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Niels 9?? schreef:
Nog bekende punten waarop ik moet letten en is zo'n ding nog enigzins een beetje comfortabel Koen? Of is het gewoon plankhard en echt een hardcore circuitmonster?

In de 911&Porsche world van deze maand (april... :? :wink: ) staat een 'buyers-guide' van de 968. Er staat onder andere bij dat, omdat deze auto zo populair is als circuit/trackday auto, je erg goed op moet letten bij aanschaf op bepaalde punten die erg lijden onder circuitgebruik.

Verder is de CS nooit in Engeland geleverd (maar kregen de daar de speciale UK Sport versie, met meer luxe) maar was (is) ie daar wel erg populair (o.a. voor de trackdays dus).

Meningen verschillen, maar in dat artikel zegt men dat de tegenwoordige M3 steviger geveerd is dan de 968CS, dus dat bikkelhard wat men wel eens zegt valt wel mee....

....maar daar kan Koen je inderdaad vast meer over vertellen.
Succes!

19 maart 2007 11:16
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Het chassisnummer zal wel uitkomst brengen , maar ik heb zo mijn twijfels of het een echte Clubsport is tenzij ze die een massa opties gegeven hebben waardoor mijn vraag dan blijft van "waarom hebben jullie dan niet een gewone genomen" :?:
Kleur , Airbags , schuifdak , achterruitenwisser , electrische ramen , ...
Allemaal dingen die normaal een 968CS niet heeft.
En dan missende dingen die ze normaal wel hebben (wielnaafdopjes , antenne, veel te weinig koelvloeistof in het bakje) :twisted:
Als je echt voor eentje wilt gaan met een hoop opties en Airco moet je echt nieet gaan voor een CS. Ga dan voor een gewone 968 . Daar heb je meer extra's voor minder geld :wink:
Als je een 968CS neemt kijk ook of deze het M030 pakket heeft. Deze ophanging is echt een droom.
Ook of de riemen etc tijdig vervangen zijn geweest (80.000km)
De wagen is stug en tegelijkertijd heb je enorm comfort.
De wagen rijdt echt comfortabeleren toch stugger dan mijn 911 en op het circuit vind ik de M030 ophanging beter dan de Koni's die eerst onder de 951 zaten en gelijkwaardig aan de KW Competition die er nu onder zit.

@Barolo : Er staat echt wel 130.000km in de ad hoor :wink:

Citaat:
Article PORSCHE 968 CLUBSPORT 3.0L 1995 130000KM BLUE

19 maart 2007 11:54
Profiel WWW Facebook 
3.2S
010
Bericht 
911-lover schreef:
@Barolo : Er staat echt wel 130.000km in de ad hoor :wink:
Citaat:
Article PORSCHE 968 CLUBSPORT 3.0L 1995 130000KM BLUE

Scherp gezien. In de header staat het goed en in de begeleidende tekst hebben ze het over 13000 km. 130K is ook een mooie km. stand. :wink:

19 maart 2007 17:17
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Bericht 
barolo schreef:
ALs je straks voor een TT of Z3 kiest, dan zal je altijd het gevoel houden, heb ik niet de verkeerde gekozen :?: :!: :wink:

Als er nu niet meteen eentje komt wil het niet zeggen dat er nooit eentje komt natuurlijk. Ik weet zeker dat het blijft kriebelen en de genoemde auto's zie ik puur als eventueel alternatief maar zeker niet als een vervanger. De TT is bijvoorbeeld mooi maar niks meer dan een Golf GTI in een andere jas :wink: Voor een Z3 geldt min of meer hetzelfde aangezien die op de techniek van de 3-serie leunt.

Bert986 schreef:
Succes verder met je zoektocht en uh dat probleem van je vrouw ken ik, de mijne heeft ongeveer het zelfde die is voor een paar jaar terug van de snelweg geduwd en over de kop in de sloot terecht gekomen dus daar moet je wel een beetje rekening mee houden.:roll:

Het is ook zeker niet zo dat ze me ervan wil weerhouden maar ze voelt zich er vooralsnog niet in thuis. Ook vanuit het onpraktische oogpunt is ze gewoon bang dat ze bijvoorbeeld schade rijdt enz.

911-lover schreef:
Kleur , Airbags , schuifdak , achterruitenwisser , electrische ramen , ...
Allemaal dingen die normaal een 968CS niet heeft.

Als je een 968CS neemt kijk ook of deze het M030 pakket heeft. Deze ophanging is echt een droom.

Ik meen me inderdaad te herinneren dat de CS maar in een paar kleuren (geel, rood en blauw??) geleverd werd en geen van deze kleuren betrof een metalic lak :wink: Nou is een CS niet heilig dus daar hoeft het niet om over te gaan maar het wordt er wel iets minder interessant van 8)

19 maart 2007 20:40
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Ook wit en zwart :wink:

Het kan natuurlijk wel eentje zijn. Vandaar dat het chassisnummer erg belangrijk is.
Porsche is namelijk gekend voor zijn "sonderwunschen" :idea:

20 maart 2007 14:11
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Bericht 
Koen het chassis nummer is WPOZZZ96ZR58153XX. Laatste 2 xx zijn ook cijfers maar om zomaar zonder toestemming chassisnummers op het internet te gooien vind ik ook zowat :wink:

Op zich viel de auto me niet tegen maar hij verkeert zeker niet in "mint condition". Paar lichte deukjes in het dak en motorkap en de rechterkant is een keer gespoten zo leek ons (100% zeker weet ik het niet :wink: ). Verder wel een strakke auto met een net interieur. Onder de kap waren de chassis balken ook strak en zag het er goed uit. Verder waren er mijlen op de km.teller geplakt aangezien de auto op Engels kenteken geregistreerd was. Als het dus wel een echte CS is zou me het niet verbazen dat ie wel eens op het circuit is geweest. Nadeel was dat de voorbumper niet helemaal compleet was met alle knippers en lampjes. Kortom geen gekke wagen maar niet een auto waar ik mee verder ga 8)

22 maart 2007 21:51
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Niels 9?? schreef:
Koen het chassis nummer is WPOZZZ96ZR58153XX. Laatste 2 xx zijn ook cijfers maar om zomaar zonder toestemming chassisnummers op het internet te gooien vind ik ook zowat :wink:

Chassisnummer duidt al aan dat dit zeker geen CS uit 95 (misschien toen pas ingeschreven) is zoals in de Ad.
Het zou wel eentje kunnen zijn uit '94 als je 5 verandert in een S

CS van 1994 van chassinmmer WPOZZZ96ZRS 815001 tot en met 815536

Als de knippers en mistlampen makeren is dit nog niet de erg grote kost.
Een voorbumpertje daarentegen :cry:

23 maart 2007 14:55
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Bericht 
Maar het is dus wel een CS??

De 5 zal ongetwijfeld een S zijn maar ik ben zo iemand die zijn eigen handschrift niet kan lezen :?

24 maart 2007 0:15
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Zo is het :wink:

24 maart 2007 0:19
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2