Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 0:33

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Sfeer en stemming 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht Sfeer en stemming
911-lover schreef:
Soms lijkt het hier echt een omgekeerde kleuterklas. De leerlingen zijn volwassenen (met een gemiddelde leeftijd van 39 jaar of was het 49 :twisted: ) en een paar leraren moeten steeds op puberale wijze een paar leerlingen blijven viseren en terecht stellen .Dat dan nog niet éénmalig maar over jaren en telkens opnieuw en opnieuw . Lekker samenspannen en erop los.
Dat hier veel trouwe leden om die reden hier ook grotendeels of geheel weggebleven zijn is ook geen geheim.
En voor dat dat smoesje hier weer komt , neen ik denk niet dat iedereen iets tegen me heeft. Een paar enkelingen die zeer nauwe banden met elkaar hebben daartegen wel. Mensen die de posts en reacties van de laatste weken gelezen hebben en over een beetje gezond verstand beschikken begrijpen goed genoeg wat ik bedoel.
En die andere spreuk van die hoge bomen die ik al jaren hoor ... vergeet niet dat die ook dikke sterke stammen , zeer diepe wortels hebben en zich ook weleens laten horen . Net zozeer dat die zéééér buigzaam zijn en bijna onmogelijk te kraken (kan elke wijze chinees beamen)
Echte moraalridders achter een toetsenbord zijn het , die vanachter de computer de wijze volwassenen willen spelen , maar in de realiteit de moed (lees de ballen) niet hebben om er eens van man tot man over te praten om deze meningsverschillen uit de wereld te helpen of de persoon erachter echt te leren kennen en waarom deze zo is . De moed niet hebben om als een volwassene oog in oog (en er zijn sindsdien genoeg mogelijkheden daartoe geweest en zullen er nog komen) erover te discussieren , maar wegdraaien als ze die persoon zien aankomen of ineens met een ander een gesprek beginnen. Bang dat er moet toegegeven dat er onnodig "gepest" werd en onnodig vooroordelen werden verspreid ?
Sorry , maar dit zegt mij wel genoeg .
Ik ben blij dat hier honderden andere mensen zijn die iemand wel respecteren zoals hij/zij is en wel open kunnen praten.
Moest ik hier niet zoveel contacten gelegd hebben met wel eerlijke en rijpe mensen en ik niet zo gepassioneerd zou zijn van het merk Porsche was ik hier net als sommige anderen wel allang weg ( wat door die paar wel gewenst wordt ) .
Begraaf jullie strijdbijl of ga een echte confrontatie aan maar laat aub deze "achterbakse" spelletjes , want nu duren ze mij echt te lang.
Neen , zover ik weet en aan de mails , reacties en PB's die ik krijg ben ik niet diegene (zoals hier door die paar wordt opgedrongen) die hier de sfeer op het forum verziekt en door de meeste op dit forum gewenst wordt hier weg te blijven (want ook dat heeft één van jullie me al naar de nek geworpen , via PB natuurlijk ) .
Ik deel mijn ervaring , beetje kennis , tijd en meer met iedereen . Ook de Herfstrit doe ik niet voor mijn plezier maar voor de mensen van dit en het Belgische Forum en deze hebben mij als mens achter een forumnaam wel willen en leren kennen. Ja, ook daar valt het op dat er nog NOOIT iemand van die kritikasten hier aan één van de twee edities heeft deelgenomen maar daarnaast en nog opvallender en typerender ook nog nooit één bemoedigend of positief woord over deze rit in die topics heeft geplaatst .
Wel leden bekritiseren , maar niet feliciteren of bemoedigen voor het werk dat deze voor jullie forum doet :?:

In elk geval hartelijk dank voor die fijne menselijkheid. Dat die acties jullie niet aan het hart komen is duidelijk.
Ik kan er in elk geval niet van slapen.
En dan weten dat een forum eigenlijk maar een hobby is en normaal gezien steeds als een aangename afwisseling van de dagelijkse sleur zou moeten zijn .Ontspanning :!:

Dank U

Deze post uit het zomerweer topic zit mij toch niet lekker. Als het de eerste keer zou zijn geweest zou ik er een pb aan gewaagd hebben. Echter, die worden in mijn ogen verkeerd uitgelegd. Ik heb inmiddels het gevoel dat dit van kwaad tot erger gaat. Ik heb van Koen begrepen dat er achter de schermen een heel gangenstelsel van pb's is van mensen die hem aangeven dat zij het ook vreselijk vinden hoe Koen hier behandeld wordt.
Omdat ik op dit forum terechtgekomen ben voor mijn lol en hier sindsdien om dezelfde reden zit, heb ik geen zin om partij te zijn in politieke achterkamer spelletjes. Ik ben ooit gevraagd om moderator te zijn omdat ik hier vaak was en Shark kennelijk mijn benadering herkende en waardeerde. Zoals vaker gezegd is mijn doelstelling niet om God en/of schoolmeester te spelen, slechts om het forum leesbaar en van een zeker nivo te houden. Dat ik daarin wellicht andere normen aanhou dan een ander hier, kan zomaar zijn. Het zijn nl. mijn eigen normen. Ik ga er nl. vanuit dat die normen ooit deels bijgedragen hebben aan het feit dat ik als moderator werd gevraagd.

Uiteraard kan ik met sommigen hier beter opschieten dan met anderen. Er is echter niemand aan wie ik een hekel heb. Vind ik overigens ook zonde van de energie, een hekel hebben aan iemand. Ik reageer op zaken zoals ik ze zie, soms met een grap, soms met een wat sarcastische reactie, soms boos, soms gewoon serieus. Nogmaals; wat mij betreft zonder aanziens des persoons, op de inhoudelijkheid van de post of het topic.

Als ik Koens bovenstaande post lees, is mijn eerste gedachte dat hij dergelijke zaken te zwaar aanzet en opneemt. Echter, als je veel post, krijg je veel reacties. Ik post ook veel, en krijg ook veel reacties. Ook ik word wel eens gemoderate door andere moderators. Een eventueel daarop volgende pb hou ik persoonlijk en beantwoord ik wel of niet.

Ik heb in het verleden een hoop pb's met koen gewisseld over waarom ik dingen moderate etc etc. Daar Koen in mijn ogen steeds meer reageerde alsof het een persoonliijke kruistocht tegen hem was en ik hem niet kon overtuigen dat dat niet zo is, heb ik besloten om daar op een goed moment mee op te houden. Ik heb geen zin dat een hobby in negatieve zin zo persoonlijk wordt.

Eerder heb ik, via dit forum, een stalker achter mij en mijn gezin aan gekregen. Dit was (understatement of the year) geen prettige ervaring. Vandaar dat ik sindsdien geen zin meer heb ik persoonlijke discussies met mensen die dit forum in mijn ogen té persoonlijk nemen.

Koen, zoals gezegd heb ik niks tegen jou. De wijze echter waarop jij besloten hebt dat ik (en andere moderators) iets persoonlijks tegen jou hebben en de fanatieke opvolging van dit (waan)idee, hebben mij destijds genoodzaakt niet meer op alles in te gaan en ellenlange discussies aan te gaan.
Als ik vind dat je over de lijn gaat, zal ik je post aanpassen of vegen. Net als bij ieder ander.
Als ik vind dat je iets post waar ik in mijn ogen een grappige reactie op kan geven die het topic niet verstoort, maar een (glim)lach zou kunnen brengen op het gezicht van de willekeurige bezoeker, zal ik dat niet laten. Net als bij een post van ieder ander.

Ik denk dat dit forum voor een groot deel zelfregulerend is. Je kan hier niet roepen 'iedereen is gek behalve ik'. Een topic zoals recentelijk ontstaat over de reacties van Eric als moderator heeft een goede werking, zolang dit beschaafd gebeurt. Mensen kunnen hun mening ventileren en Eric kan een weerwoord geven. Tevens kan hij leren van de meningen van anderen en op basis daarvan wellicht besluiten meer op de kritiekpunten te letten.
Niemand is ooit te oud om te leren. Wij ook niet. Maar wat mij betreft heeft het forum een positieve spinoff dat ik een aantal leuke mensen heb leren kennen, via de pc en persoonlijk. Ik zit er niet op te wachten om er via dit forum vetes of ruzie's bij te krijgen. Ik geniet liever van de positieve dingen.

22 maart 2007 9:24
Profiel
PorscheForum Rakker
911 Carrera 3.2 1987 (964 look)
Oegstgeest
Bericht 
Heeren,

Ik bemoei me nooit met dit soort dingen, soms een uitzondering, nu dus.

Ik zie het forum als iets leuks, ik hoop iedereen. Als iets niet leuk meer is, kijk ik niet meer, dat is het mooie van keuzes maken. Voor mij is het meest interresant de technische kant van het forum, maar één ieder zal zijn eigen voorkeur hebben. Waardeer dit en geniet van dit forum: laat het je nachtrust niet gaan voor wat nullen en enen die toevallig een verhaal vormen.

Ik ben er blij mee dat sommige mensen veel werk hiervoor verrichten en af en toe wat aanpassen om het netjes te houden... anders was dit forum al lang weg..

De forum sticker op mijn 911 (en straks de kentekenplaathouder) zal ik met trots op mijn auto laten zitten... om dat het vrijblijvend is!

Werkse allemaal en geniet van je porsche en naar keuze van dit forum.

Hans

22 maart 2007 10:03
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht Horn
Ik wil de mods geen veren in de wel genoemde plek steken, maar ik vind dat jullie de job goed uitvoeren. En ik heb nog nooit een post gezien waar men de conclusie zou hebben dat er een vete zou zijn tegen een persoon. Ik had deze theorie al een keer eerder gehoord maar ik vind dit meer een calimero aktie: "het is niet eerlijk jullie zijn groot en ik ben klein." Ik denk maar dat is een aanname dat dat somige dingen te persoonlijk worden gevat.

Maar goed Horn en de rest natuurlijk; keep up the good job :thumleft: .

22 maart 2007 11:50
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Zat ik eerst nog even te denken om Horn zijn hele post ff te quoten........ :mrgreen: :wink:

Ik heb helemaal niet de indruk dat er hier een slechte sfeer is, juist niet want anders zou dit forum ook niet zo gigantisch groeien!
Er is naast een aardige dosis humor (erg belangrijk!) ook een gezellige sfeer, waardoor ik al een aantal leuke en gezellige mensen heb leren kennen!
Dat is ook juist één van de redenen dat ik hier zo af en toe wel eens kom! :wink:

Ik herken dan ook helemaal niets in Koen zijn verhaal.
Wat misschien soms nog wel eens wordt vergeten, dat wij hier te gast zijn op een mooi forum en er met alle bezoekers/gasten een schitterend feest bouwen, en elkaar daarnaast ook nog wel eens kunnen helpen op technisch gebied.
Als zo'n feest als maar groter groeit, dan zijn er ook een paar regels nodig om het leuk te houden en een paar mensen (moderators) die het een beetje in de gaten houden of men zich in grote lijnen nog wel aan de regeltjes houdt!
Zo niet, ja dan kan je een PB-tje of een veegje verwachten!
En ja, ook ik ontvang wel eens een PB-tje of kan eigen berichten niet meer terug vinden! :sad: :wink:

Als je het feestje niet meer leuk vindt, dan ben je toch ook niet verplicht om te blijven?

@Koen: een oprechte tip, maar probeer misschien niet op alle topics te reageren, commentaar soms eens iets minder persoonlijk aan te trekken, maar vooral ook wat minder over je privéleven/omstandigheden te melden (het is per slot van rekening een Porsche Forum).
Ik weet best een beetje wat er speelt en vindt dat ook erg vervelend voor je(!), maar als het je niet lukt om ergens bij te zijn (meeting o.i.d.) staat er ook in 8 van de 10 gevallen, weer die reden bij.............(is het überhaupt noodzakelijk om te melden dat je niet kan komen......???) :wink:

22 maart 2007 11:58
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Sorry , maar mijn vorige post moest me van mijn hart. Zoals de meeste die me kennen weten slik ik veel tot het teveel wordt en dan moet het eruit.
Ook ik zit hier dolgraag (anders was ik niet hier) en ligt me het forum heel erg aan mijn hart. Anders zou ik die rit niet doen , hier zo veel zitten en zoveel contacten met mensen opgebouwd hebben.
Doch in elk samenzijn met mensen (werk , familie , vereniging en ook hier) zijn er op een gegeven moment punten waar er iets te ver gaat en er een meningsverschil is. Enkel uitpraten helpt in mijn ogen. Een probleem begraven is nooit goed voor die persoon die er mee zit want ooit barst dat. Ik heb zo zes jaar geleefd dus ik weet waar ik over praat.
En neen , ik zou daarom niet weglopen .Ook niet van hier. Zo ben ik niet. Het is hier zoals Hans 3.2 zegt veel te leuk om daarom definitief weg te blijven.

@Horn : Ik ben blij met je reactie . Met deze van jou kan ik me wel vinden en accepteren. Ook ik weet wat stalking is en begrijp je houding dus. Ook ik ben daar nog steeds een slachtoffer van ondanks 2 gerechtsbesluiten in mijn handen tegen deze persoon. Dat dit bij jou gebeurd door iemand van het Forum is helemaal ziek (al is dat elke vorm van stalking) en daardoor begrijp ik nu je houding omtrend een gesprek .
Die hoop PB's met jou in het verleden valt nog mee en waren nog makkelijk op 2 handen te tellen (en dan heb je nog vingers over :wink: ).
Ik ben dus iemand (vanwege een nare ervaring uit het verleden) die graag zijn problemen wil uitpraten , daar bijna alle problemen uit de wereld ontstaan uit misverstanden langs beide zijdes.
Er is ook geen gangenstel of samenzwaring bezig achter de schermen , maar er zijn natuurlijk veel mensen die hier dingen zien en daar ik open reageer mij contacteren omdat ze zelf dat niet zo doen. Niet "dat ik zo vreselijk behandeld wordt" want dat is natuurlijk erg gekleurd neergezet door jou , maar wel over de manier hoe hier sommige dingen gaan.
Datdoet me denken als voor 15 jaar op mijn werk toen ik Sous Chef was in een sterrenzaak. Het keukenersoneel was op een gegeven moment ontevreden en de situatie werd steeds erger. Op een gegeven moment was er een gesprek met de baas. Iedereen stond daar en de hardste roepers achter de rug deden hun mond niet open. Er was maar één iemand die durfde zeggen wat er loos was en welke problemen er zich voordeden , en ja dat was ik.

Ik heb ook nooit een hekel aan iemand (hoogstens heb ik medelijden met iemand) en ben ik iemand die telkens en overal iemand recht in de ogen kan/wil aankijken zonder een slecht gevoel te moeten hebben. Daar heb ik welproblemen mee. Het leven zelf is veel te kort om in die tijd ook nog "vijanden" te moeten hebben. Er is zo al genoeg ellende op de wereld zonder dat we er zelf nog moeten bijmaken.

Dat "meningsverschil" tussen ons is gekomen door een derde war eigenlijk alles om draait maar zich net als in een vorige discussie een hele tijd geleden zich ineens op de achtergrond houdt waardoor het leek/lijkt dat het enkel tegen jou is (omdat ik daar zijn naam niet meldde , maar hemde eer gaf het zelf te doen) . Dat is dus niet en heb ik je destijds ook via PB gemeld. Voor dat "meningsverschil" door die derde hebben we nooit een probleem met elkaar gehad en konden we welmet elkaar gezellig praten .
Dat vind ik dus (ook via PB gemeld aan jou) erg jammer want ik vind/vond je wel een zeer tof mens en zover ik gezien/gemerkt heb zijn wij niet zo erg verschillend.

Laatste update 22/10/2013

22 maart 2007 12:09
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Lees het goed(bedoeld)e advies van Rob, dat ik volledig onderschrijf en wat mij betreft de kern raakt :thumleft: , en vervolgens jouw reactie (nog) eens . :idea:

22 maart 2007 12:20
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
We hebben het hier toch nog steeds over bits & bytes :wink:
Koen ik heb het idee dat je bijna alles leest, maar niet alles echt tot je neemt; zoals ook Eric aangeeft. En ik ben het ook eens dat je niet alles zo serieus moet nemen... het is maar een internetforum; iets waarvan ik nooit wakker zou liggen, wat ze ook over me zeggen of beweren.

22 maart 2007 12:29
Profiel WWW Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Marco schreef:
... wat ze ook over me zeggen of beweren.

Je moest eens weten :twisted: :wink:

22 maart 2007 12:44
Profiel WWW Facebook 
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
Carrera4s schreef:
er zijn er hier nog die uitblinken in het reageren op zowat elk topic :wink:

zijn deze intussen niet met 26 :wink:

kijk Koen, ik ga ervan uit dat met dit topic het misverstand - zo dat er al was - tussen jou en Horn is bijgelegd :cheers:

22 maart 2007 13:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
Toch merk ik ook wel dat de sfeer veranderd. Het zijn altijd dezelfde mensen die bepaalde grapjes maken en ook altijd tegen dezelfde mensen. Kan allemaal goed en leuk bedoeld zijn, maar de zoveelste keer is het grapje er wel vanaf. Er blijven altijd mensen bestaan die je niet liggen, maar probeer wel altijd respect te hebben voor een ander. Ook voor het feit dat zij misschien wel een hele andere kijk op de dingen hebben.

Ik lees steeds minder hier, omdat het zo vol staat met onzin. Zoals inderdaad het topic Zomeruur. Het was een goede opmerking van Koen, maar al die reactie die daarop volgen zijn voor mij onzinnig, dan lees ik de eerste 3 berichten en de rest niet meer. Ieder voor zich uiteraard :!: Zo sla ik ook een heleboel topics over. Ik heb het topic ´goedemorgen Mauk´ niet gelezen, alleen de eerste paar berichten. Dat anderen aan dat topic plezier beleven... :roll:
Maar gelukkig dat we niet allemaal hetzelfde zijn, want dan wordt het leven zo saai :wink:

Ik ben niet iemand die snel een hekel aan iemand zal hebben en ook goed tegen grapjes en opmerkingen kan, maar soms mag het wel iets minder.

Het kan ook zijn omdat wij de auto wegdoen, dat ik het hier niet leuk meer vind..... al die verhalen over mooie wagens en lekker rijden :twisted: :wink: :lol:

22 maart 2007 14:26
Profiel
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht 
Duit in het zakje:

Ik vind de sfeer prima hier :D

Ik erger me zelden aan de reactie van een forummer, in zo'n geval heb ik de bewuste man er in een PB persoonlijk opgewezen. Niet dat dat veel opleverde :cry: maar daarna ben ik maar opgehouden me daar aan te ergeren.

Koen trek het je niet zo persoonlijk aan!
Ik schat in dat het gros van de forummers hier jouw bijdragen best kan waarderen. OK je reageert op bijna alle topics, maar dat stoort mij nooit.
Je bent dolenthousiast om aan een hoop meetings mee te doen, en houdt dat ook zo !

Ik zou het verdomd vervelend vinden als je door reacties hier slapeloze nachten krijgt, want dat is het niet waard.

Wat ik wel gemerkt heb is dat jij af en toe vrij emotioneel reageert op een opmerking richting jouw kant.
Daarom mijn wijze :roll: raad :Mocht je je aan en opmerking op het forum storen, kruip dan niet gelijk achter je toetsenbord, maar laat het dan even rusten.
Je zult merken dat je daarna al snel denkt : Och LAMA :) de kool is de geit niet waard.

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

22 maart 2007 15:05
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
outletvalve schreef:
Daarom mijn wijze :roll: raad :Mocht je je aan en opmerking op het forum storen, kruip dan niet gelijk achter je toetsenbord, maar laat het dan even rusten.
Je zult merken dat je daarna al snel denkt : Och LAMA :) de kool is de geit niet waard.

Heb ik gedaan (zie tijdsverschil tussen post en edit) maar het werd alleen erger in mijn hoofdje waardoor ik moest reageren.
Maar ik begrijp volkomen wat jij en anderen hier schrijven.
Ik zal (proberen) minder (te) reageren (al zal het zeer zwaar zijn als verslaafde :twisted: ) en dat weten "de 26" hier allemaal :wink:
Als alle partijen zich aan hun woord houden en rekening houden met wat er in dit draadje staat is het probleem mijns insziens opgelost en kunnen allen hier weer rustig en vredig met vol plezier genieten van dit schitterende forum.

Laatste update 22/10/2013

22 maart 2007 15:15
Profiel WWW Facebook 
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht 
waarom minder reageren ?

je mag zoveel posten als je wil hier !
Alleen moet je je niet opvreten hier om een (in jouw ogen vervelende) reactie van een persoon, en in ZO'N geval misschien niet meer reageren.

Verder is aangegeven dat men vindt dat je je privé situatie iets te vaak tersprake brengt. Ik zou de opmerkingen daarover wat inperken.

Edit ;

Even het "conflict"nog een keer nagelezen:
Citaat:
Voor sommigen is het ook nooit goed hé.
Maarja , kritiek geven op anderen is toch zo makkelijk
Haal alle onzinnige , nutteloze en niet Porsche gerelateerde zaken van dit forum , samen met de aangemelde leden die hier nooit of meer dan een half jaar niet meer gepost hebben en het is hier een lege dode boel.
En dat de eerste die nog nooit zulke posts geplaatst heeft moge opstaan.
Hoe verz(i)e(i)kt men een goede stemming.

man man man toch

je reageert vrij heftig op een opmerking van Horn, dat had ik zelf -op deze manier- nooit gedaan.
ok, hij heeft kritiek op het openen van je topic over zomertijd. overigens horn, er zijn ook mensen die geen krant hebben:wink: door het schrijven van die laatste 2 zinnen vererger je het conflict onnodig.

Koen, R E L A X voorzover je dat nog niet doet.

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

22 maart 2007 15:24
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Forummers; Houd het hoofd koel en het hart warm :!: 8)

22 maart 2007 21:20
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
He,he eindelijk weer iets leuks om te lezen!
Sinds Het Kroketten drama van FROST was het ook zoooo tam hier! :twisted: :lol:

22 maart 2007 22:05
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Gizmo schreef: ..En ik heb nog nooit een post gezien waar men de conclusie zou hebben dat er een vete zou zijn tegen een persoon.
Sorry maar ik vind niet dat dit klopt!
Ik heb dat helaas een beetje TE vaak meegemaakt :? En misschien trek ik mij ook wel van te veel dingen aan; maar mensen, ik zal EERLIJK zijn, wat Koen zegt is me opgevallen. Ik maak af en toe ook niet posts die erg slim overkomen, maar toch, een KLEIN beetje lol moet kunnen, maar soms wordt het echt FLAUW!

Even over mijn rit trouwens wat ik iedereen hier nog wilde vragen:
Wordt die GEBOYCOT omdat ik kritiek heb geleverd aan Pascal zijn rit verleden jaar?? Meer wil ik niet weten.. Ik vraag alleen eerlijkheid.. :(

edit/ KIJK marknineoneone, DAT bedoel ik nou met FLAUW! :x

22 maart 2007 22:12
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Achter de duinen.
Bericht 
FROST schreef:
edit/ KIJK marknineoneone, DAT bedoel ik nou met FLAUW! :x

Waarmee duidelijk is dat jij de inhoud en bedoeling van deze discussie nog niet helemaal tot je hebt laten doordringen.

22 maart 2007 22:21
Profiel
PorscheForum Rakker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (België)
Bericht 
Wat jou (FROST) toen overkwam vond ik om te k*tsen. Vond ik absoluut niet kunnen hoe men jou aanviel én vooral dat men dat toeliet. Er zijn trouwens veel leden die jou dat via PB en/of mail hebben geschreven.

outletvalve schreef:
waarom minder reageren ?
je mag zoveel posten als je wil hier !

Omdat iemand via PB toch zijn uiterste best doet om dat (minder reageren) aan een andere duidelijk te maken, DAAROM.

Ik heb ondertussen geleerd om mij op dit forum er niet meer aan te storen als er iets onaangenaam over mezelf geschreven word.

22 maart 2007 22:30
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Is dat zo Eric P??? Waarom moeten JULLIE dan altijd OUDE KOEIEN uit de sloot halen?? Bah wat walg ik van dat soort mensen zeg!! Jullie weten precies hoeveel pijn het mij heeft gedaan toen der tijd, en ik zal eens wat zeggen, de enige die het 100% voor me heeft opgenomen was Koen! En Bert, en zelfs Lydia, die overigens ook niet vaak meer hier is i.v.m dat KINDERLIJKE gedoe van jullie! Amen! Zoek het uit :evil:

22 maart 2007 22:30
Profiel Facebook 
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Sommige mensen moeten wat meer afstand nemen van het stukje forumgebeuren. :flower:

22 maart 2007 22:49
Profiel
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
Vind het P-forum leuk en informatief,en een geintje mot kunnen.

Sommige mensen LEVEN op dit forum,neem ook eens afstand.............get a life.

22 maart 2007 22:54
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
Ach Barbera (FROST ) Ik heb je persoonlijk mogen ontmoeten bij de akersloot meeting en ik vind dat je lekker spontaan overkomt. Helemaal niets mis mee.
Koen ken ik vooralsnog aleen van dit forum , en heeft naar mijn mening heeeele goede antwoorden , let wel ik kan door mijn werktijden niet alles lezen , maar b.v Koen staat er als 1 van de eerste bij als iemand NIEUW hier is . HIJ is ALTIJD 1 van de eerste die iemand welkom heet :!:
Verder kan ik Koen niet echt op berichten betrappen die nergens op slaan .(in tegenstelling met mijzelf)
Ik zou zeggen Koen ga zo door , MODS ga zo door.

22 maart 2007 23:04
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
996 C2; 944 racer
Bericht 
Dit is een zeer gevoelig topic...het lijkt me dan ook noodzakelijk om op zeer subtiele wijze te reageren en niet met het bot kapmes er door te gaan. De bedoeling van dit topic lijkt me niet om mensen geheel te gaan slachtofferen.
Sommigen reageren met zeer veel emotie, anderen eerder met het verstand! Zij die op eerste wijze reageren behoeven enigzins respect, doch ook is voorzichtigheid van hun kant geboden. Maar anderen hebben dit al aangehaald!
Ik zou zeggen...laat het geheel goed bezinken en begin allen met een verse lei. Ga met het nodige beleid het forum tegemoet en respecteer en waardeer elke opmerking, al moge die niet in de persoonlijke smaak vallen, maar laat dit topic geen schandpaal worden waar allerlei mensen bekogeld gaan worden met stenen!

22 maart 2007 23:06
Profiel
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
André 3.0 schreef:
Vind het P-forum leuk en informatief,en een geintje mot kunnen.

Sommige mensen LEVEN op dit forum,neem ook eens afstand.............get a life.

Als ze het toch leuk vinden om te forummen ensow :) Daarnaast kun je ook een leven hebben :) Ik zit zelf ook best vaak achter de PC maar dat komt door opleiding en vak ensow :P (ICT) en ben daarnaast bezig met dingen die met ICT te maken hebben op de computer en tussendoor beetje te forummen.

Het is toch gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugt!! En als je merkt van shit ik trek het mezelf iets teveel aan in de zin van overtrokken reactie dan zou ik wel even afstand nemen inderdaad.

Maar kom jonges neem een lekker biertje erbij :) :flower:

22 maart 2007 23:32
Profiel Facebook 
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
kroketten... koeien... :roll:
sorry ik lees niet alles (meer) hier, maar mensen kom op...
er is leven naast het PF :shock:

22 maart 2007 23:38
Profiel WWW Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende