Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 0:33

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Sfeer en stemming 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Moderators, sluiten dit topic, gaat weer nergens over en gaat weer uit de hand lopen....

22 maart 2007 23:43
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
André 3.0 schreef:
Vind het P-forum leuk en informatief,en een geintje mot kunnen.

inderdaad, ik vraag me soms af of jullie ook wel eens op andere auto/moto-fora kijken... doe ik geregeld om goed geïnformeerd te blijven voor wat betreft mijn dagelijks vervoer op 2 en 4 wielen als voor mijn oldtimer-project op 2 wielen. Geloof me vrij, het niveau van het Nederlandse Porscheforum is benijdenswaardig, niet in het minst dankzij de inspanningen van het mod-team. Dat mensen zich hier publiekelijk geviseerd voelen, vind ik heel erg. Maar ik moet toegeven, ik lees hier nu een jaartje mee en heb daar eerlijk gezegd niks van gemerkt. Zoals André 3.0 zegt, geintjes moeten kunnen en ik krijg ook wel eens een stek omdat ik als Porsche-liefhebber niet met zo'n auto rijdt... maar om mijn slaap daar nu voor te laten of hier niet meer langs te komen :roll: De doorsnee posters hier zijn verbaal sterk genoeg om als er eens een tongue-in-cheeck knipoog wordt gegeven, dit op een gevatte manier te beantwoorden

23 maart 2007 0:01
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
FROST schreef:
Even over mijn rit trouwens wat ik iedereen hier nog wilde vragen:
Wordt die GEBOYCOT omdat ik kritiek heb geleverd aan Pascal zijn rit verleden jaar?? Meer wil ik niet weten.. Ik vraag alleen eerlijkheid.. :(

Wat denk je nou? Dat PaSCal aan alle mensen op het forum een PB'tje stuurt om jouw rit te boycotten omdat je de kroketten niet lekker vond? :roll: Ik heb niets gemerkt van een boycot. Ik denk dat je te wantrouwig bent. Het is allemaal niet zo persoonlijk als het in jouw ogen lijkt.

23 maart 2007 5:51
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Heb jij het berichtje niet gehad dan :?: :twisted: :wink: (grapje)

Frost: Misschien een :idea: Ga eens lekker, zoals gisteren, een middag sturen op zandvoort, ben je in ieder geval voor die paar uur het forum even vergeten.

On topic: het valt me overigens op en mag gezegd worden dat de moderators hier op een zorgvuldige en nette manier iets proberen uit te leggen aan een aantal forummers, maar dat het kwartje niet helemaal valt. Niet denk ik omdat ze het niet snappen (nou ja een paar daargelaten) maar meer omdat ze emotioneel te veel betrokken zijn.

23 maart 2007 9:59
Profiel
Bericht 
Marcel schreef:
Moderators, sluiten dit topic, gaat weer nergens over en gaat weer uit de hand lopen....

Ik heb de laatste tijd alleen maar gelezen, maar topic weer sluiten!!!!!!!!
Nee laat iedereen zijn hart maar eens luchten en zijn gal spuwen, zal later alleen maar ten goede komen voor het forum. Bij opgekropte gevoelens blijft dit anders altijd maar terug komen.
Zijn we daarna weer allemaal gerelext.

23 maart 2007 10:05
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Uit een ander topic bijna letterlijk gekopieerd, en sta er nog steeds achter:

1 ding staat als een paal boven water, dit forum is een enorm succes ((ook sociaal gezien de vele vriendschappen die hier zijn gegroeid) waar ligt dit aan ???????...tja mijn idee, vooral aan de super sfeer....en en hoe ontstaat (of bewaak je) dat ?????

Verder vind ik dit een waardeloze discussie, en zal nog is mijn mening tikken.

1. Porscheforum is voor Porscherakkers/liefhebbers in alle vormen en maten, wel of geen Porsche maakt niet uit, sexe, geaardheid, kleur en godsdienst evemin, leeftijd puur Porsche liefhebbers.

2. Porscheforum in principe 100% Porschetalk, echter is dit een utopie, in het begin hadden wij (die paar stommelingen Humphrey-Eric-Marcel-Harald-Pascal) niks meer te jippie dus om traffic te houden jippie we over alles en nog wat wat het leven aangenaam maakte, ging idd. ook wel is over mooie vrouwen, damestasjes etc......nou en das toch ook mooi.

3. Porscheforum is een vriendenclub en laten we het ook zo houden, met modder gooien is bij mij onacceptabel en al helemaal iemand beledigen of zeer ongewenste termen aanspreken (gestapo-NSB-flikker etc. etc.), laat iedereen in zijn waarde, of het nu een moderator is of een rookie Of een watergekoelde rijder :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: (ook de 968 rijders :wink: ).

4. Discussies op de man uitspelen doe je maar ergens anders, niet hier.

5. Heb je het hier niet naar je zin dan gewoon op zijn Hollands "opzouten", en niet de boel verzieken.

6. "Vuile was buitenhangen" doe je ook maar ergens anders, het blijft een gezelligheidsclub, geen probleemclub, zoek dan hulp bij Rasta Rostelli ofzo.

7. Moderators zijn ook maar mensen, die belangeloos zich suf zitten te tikken, ben je het met een move niet eens jammer dan, we doen ons werk, we zijn geen vereniging waar je voor betaald en het bestuur verantwoording moet afleggen aan op ALV.

8. Iemand die het te bont maakt, gaat in de ban, is een keer of 4 voor gekomen, in de afgelopen 3,5 jaar (netjes toch).

9. Uiteraard knijpen wij wel is een oogje toe (of we zien het niet) dat wij mannen onder elkaar ook wel is praten over mooie heupen en andere dingen die mannen bezig houden is geen schande, maar het is en blijft een Porsche gerelateerde toestand hier, tja ik maak me ook wel is schuldig aan de mooie dingen van het leven :lol: :lol: :lol: en bespeur wel is dat ik een lolletje schop, is de aard van het beestje.

Conclusie:

Doe normaal, en doe niet zo zwaar, tis een hobbieclubje geen strijdtoneel voor toetsenbord rakkers..............

John (al PFer sederty de oprichting en al redelijk lang moderator)

23 maart 2007 10:54
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
Hoe vond je die heupen van de serveerster in de schotse bistro vorig jaar? :lol: :lol: (sorry, moest ff zwaar off topic en aangezien hier toch geen dames meer meelezen kan het wel vlgs mij :wink: )

23 maart 2007 11:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann Cabrio
Rotterdam
Bericht 
John, helemaal mee eens.
Als je slapeloze nachten gaat krijgen van een forum waar je notabene zelf voor kiest om aanwezig te zijn gaat het ergens mis met je.
Ben benieuwd hoe dan de reactie is op echt "belangrijke" zaken in het leven.

23 maart 2007 11:05
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
Oh ja...'tuurlijk! Ook helemaal met John eens maar dat begreep ie al wel
vlgs mij.

Kom op FROST, een beetje relativeren he! Ik zit hier maar te dollen en
wil je heus niet kwetsen hoor. Als je me een beetje zou kennen en tussen
de regels door zou kunnen lezen moet je dat kunnen weten. :wink:

Laatst bijgewerkt door marknineoneone op 23 maart 2007 11:52, in totaal 2 keer bewerkt.

23 maart 2007 11:17
Profiel
PorscheForum Rakker
2.7 Boxster 987.1
Hoogeveen
Bericht 
Ik kom dagelijks op verschillende forums zoals een motor forum en op verschillende daytraders forums zowel engels als nederlands (die zijn het ergst) maar man o man (of vrouw) wat loopt dit forum geweldig daar moet je zuinig op zijn, want het kan zo maar, door iets negatiefs de overhand te laten krijgen, over zijn.

Ik heb het eerder meegemaakt een forum dat geweldig liep totdat er, hoe of wat weet ik al niet precies meer, maar het is begonnen met 1 persoon en doordat de mensen zich lieten meevoeren is het hele forum in no time ter ziele gegaan.

Maar het kwam niet door die ene persoon dat het forum kapot ging nee het waren alle mede forumers die het lieten gebeuren en de dingen niet konden laten rusten.

Don't let it happen want je hebt niet bar veel alternatieven voor dit forum, heb respect voor elkaar en laat iedereen in zijn waarde. :wink:

23 maart 2007 11:41
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
marknineoneone schreef:
Hoe vond je die heupen van de serveerster in de schotse bistro vorig jaar? :lol: :lol: (sorry, moest ff zwaar off topic en aangezien hier toch geen dames meer meelezen kan het wel vlgs mij :wink: )

Even snel off topic (mag wel heh Mod's ??), alhoewel topic naam Sfeer.

Vraag nooit maar dan ook nooit aan forummer (MarkNineoneone dus) een lekker restaurant bij hem in de buurt met dito serveersters.

"het werd pikkedonker aan tafel.......wilt u iets bestellen zij een gebouw van een vrouw" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Brede heupen..................waar, had ze maar heupen (oja eten was goed hoor)

:lol: :lol:

Enfin mannen zoiets moet wel is tussendoor kunnen hier, lekker leuk babbelen ipv gezeik over je huwelijk of ruzies etc. etc. daar zijn andere middelen voor.

23 maart 2007 12:58
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

23 maart 2007 13:01
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Even kort reageren op alle posts sinds mijn laatste bezoek.

Er worden een paar dingen iets anders bekeken dan dat ze zijn al heb ik het goed uitgelegd.
Ik ga hier niet alles quoten en in detail aantonen van het hoe en waarom.
Dat heb ik al eens gedaan en dat draadje was zeer vlug weg.
Ik kan enkelzeggen dat dit geen ondoordachte spontane actie was aan de hand van één post die me niet aanstond , maar van een heel gebeuren dat al bijna 2 jaar duurt en nog steeds geleid door dezelfde persoon (die zich btw en zoals ik verwacht en gemeld had zich hier nog steeds niet heeft ingemend zoals ettelijke maanden geleden) die wel zonder dat iedereen het meekrijgt alles behalve vriendelijke of goedgemeende PB's stuurt maar tegenover de openbaarheid een schoon gezicht wil houden.

Ik zal het kort samenvatten. Een grapje moet kunnen , 2 ook en 5 ook . Als dezelfde grapjes van dezelfde perso(o)n(en) tegen dezelfde persoon (die door de poster echt niet meer grappig bedoeld zijn) jaren aanhouden praat men niet meer van grappen maar van pesten . Iedereen kent dit wel van andere situaties (school , werk , ja zelfs familie ,verenigingen , ... ) .Dan kan het iemand na een hele tijd (in mijn geval bijna 2 jaar) te veel worden. En dat ik er dan niet van kan slapen is met mijn ingesteldheid normaal.
Daar ik een emotioneel en behoorlijk sociaal ge-engageerd mens ben gaat mij dat wel aan . Temeer daar dit forum me WEL aan het hart ligt en ik niet wegblijf (lees vlucht) voor deze acties van (een) enkeling(en) .
Wat jullie op het forum lezen is echt het topje, de PB's die ik veelvuldig krijg verduidelijken meer . Als er berichten komen van oa ; je bent hier niet meer gewenst , je moet niet hetzelfde respect verwachten als iemand die hier langer op het forum zit dan jij , de meesten willen dat je hier wegblijft , doe niet zo kinderachtig , ... dan is dit zeer zeker persoonlijk en kwetsend bedoeld.
Dit zorgt natuurlijk voor de reden dat het na bijna 2 jaar teveelwerd.
Ik vraag enkel dat er gestopt wordt met die (nu hard ontkende) viserende reacties pal na een post van mij .
Hier wordt alles ineens banaal voorgesteld en dat de reactie te heftig is, maar geloof me , dat is het niet.
Als hetmet de betreffende perso(o)n(en) niet zo kan geregeld worden (via PB of gesprek) en die acties op het forum en aansluitende PB's moet ik wel openbaar reageren. Welke keuze had ik anders?
Wegblijven :?: Sorry , losers vluchten voor problemen/discussies , ik niet.

En ik herhaal het nog maar eens , dit is een zeer goed en gezellig foorumwaarbij ik al zeer vele mensen heb leren kennen en goede contacten heb kunnen leggen . Echt een forum waar iedereen fier op kan zijn (ook de leden , want uiteindelijkmaken jullie ook een forum. Wat is een Forum met 5 Mods en geen actieve leden :?: )
En juist met de aankaarting van dit probleem wilik dat de rust weer keert en iedereen zich hier goed en gelukkig voelt (ook ik) .

Laatste update 22/10/2013

23 maart 2007 14:02
Profiel WWW Facebook 
foxtrot / oscar
Bericht 
Koen, hou op man...
Wel eens gehoord van de term "too much info" :?:

23 maart 2007 14:59
Profiel WWW
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Beste Koen,

Of iets goed is uitgelegd kan nooit worden bepaald door degene die dat heeft gedaan, maar uitsluitend door degene die het (niet) heeft begrepen. :idea:

Met de opmerking dat een topic snel wordt verwijderd als jij in detail iets aantoont beschuldig je het beheerteam censuur toe te passen als ze iets niet zint. Dat is naar mijn weten nog nooit gebeurd en vind ik daarmee een onterechte en zelfs kwalijke beschuldiging. Als je doelt op het openbaar publiceren van PB's dan zou het kunnen zijn dat wordt besloten om dat te verwijderen, onafhankelijk wie het betreft en nooit omdat het één of meerdere personen ven het beheerteam betreft. Het publiceren van PB's zonder gehele context geeft namelijk altijd een vertekend beeld. Net als bij statistieken kan men de situatie ook (zelfs) met letterlijke quotes heel anders voorstellen dan deze in werkelijkheid is. Dat PB's daarvoor niet noodzakelijk zijn bewijst overigens jouw bovenstaande suggestieve bericht met jouw waarheid. Jammer.

Dat de betreffende persoon, laten we er niet moeilijk over doen: Pascal, zich hier (nog) niet in heeft gemengd is mijns inziens alleen maar heel verstandig. Vuur blus je tenslotte niet met benzine. Integendeel. Dus verwijt hem dat niet, maar respecteer dat.

Hetzelfde geldt voor ergens vertrekken waar je jezelf niet (langer) thuisvoelt. Dat heeft helemaal niets met vluchten of loser te maken, maar met een eigen keuze en verstandig zijn. Voor het geval dat dit verkeerd wordt begrepen eenduidig: ik vraag je hiermee niet om weg te gaan.

Wel verzoek ik je om de persoonlijke vete tegen Pascal hier op het PF te staken. Niet omdat het iemand van het beheerteam betreft, maar onafhankelijk daarvan omdat die vete niets oplost en de sfeer niet ten goede komt. Jullie zullen waarschijnlijk nooit vrienden worden en dat hoeft ook niet. Evenmin als voortdurend hier vechten.

ruud964 schreef:
On topic: het valt me overigens op en mag gezegd worden dat de moderators hier op een zorgvuldige en nette manier iets proberen uit te leggen aan een aantal forummers, maar dat het kwartje niet helemaal valt. Niet denk ik omdat ze het niet snappen (nou ja een paar daargelaten) maar meer omdat ze emotioneel te veel betrokken zijn.

:thumleft: ..... maar alleen de moderators is teveel eer. :wink:

23 maart 2007 15:02
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Na het lezen van bovenstaande, en ondanks de goede tip van Eric, moet ik wel reageren (toch?). Het moge inmiddels duidelijk zijn, dat Koen op mij doelt als zijnde "een derde", "dezelfde persoon", "die enkeling" en welke andere mooie woorden hij ervoor bedenkt. Butien het feit dat ik inderdaad geen zin heb om benzine op het vuur te gooien, heb ik ook nog een leven en werk, dus kan ik niet altijd overal op reageren, dus ik hoop dat dat me in elk geval vergeven wordt.

De teksten in de PB's die tussen Koen en mij heen en weer gaan, zijn over het algemeen volgens mij duidelijk en zeker niet kwetsend. Dat zij wel zo gelezen worden door Koen, daar kan ik volgens mij weinig aan doen. Teksten zoals hierboven heb ik in elk geval, zover ik weet, nooit geschreven! En volgens mij ook niet op een andere manier zodat ze zo geinterpreteerd kunnen worden.
Daar ga ik dus ook niet op in, want wat ik hier ook op ga zeggen, het is toch nooit goed.

Het enige waarbij ik een kanttekening wil plaatsen, is het respect verhaal.

In het verleden heb ik Koen aangesproken (een aantal keren overigens) op zijn veelvuldige postgedrag, en vaak ook de inhoud van deze berichten (zoals hierboven door anderen ook al gezegd, vaak teveel prive, en in mijn ogen te sexueel getint!). Dit heb ik bij meer mensen gedaan en bij de meesten is dit gewoon goed gegaan. Echter Koen was het daar niet mee eens, zowel niet qua inhoud als de hoeveelheid.
Uiteraard kan ik niet oordelen over wat hij vindt, maar wel over wat ik (op dat moment, en nu nog steeds!) vind. Daarbij/daardoor kwam na een tijdje het vermoeden van Koen, dat ik alleen op zijn berichten reageerde en in zijn ogen ook wel heel vaak. Daarbij heb ik de vergelijking gemaakt: "Hoge bomen vangen veel wind".
Dit is door Koen iets anders geinterpreteerd, wellicht dat de uitspraak in Belgie anders is dan in Nederland. Ik heb dit ook uitgelegd, maar het "hoge" wilde er niet meer uit. Mijn bedoeling was simpel, dus ik zal deze nog 1x uitleggen.

Als iemand 100 berichten post, waarvan er 10 iets bevatten wat ik "op het randje" vind, zal ik daarop reageren. Dus als je die 100 posts in (even gemiddeld rekenen) een kleine 7 dagen doet, tja, dan zul je dus veel berichten van me krijgen. Vandaar het "Hoge bomen vangen veel wind".

Verder ga ik hier niet inhoudelijk op reageren, omdat deze woorden elke keer weer anders geinterpreteerd/uitgelegd worden.

Ik hoop dat dit een en ander duidelijk maakt, mocht dat niet zo zijn, dan leg ik dit graag via een PB'tje uit, want ik vind dit soort discussies NIET op dit forum horen!

Owhja, nog even een paar dingen om iets uit te leggen:
1. :@: Frost: Nee joh, ik denk dat iedereen nu moet lachen om jouw kritiek destijds, en dan in een positieve zin. Dus nee, er is zover mij bekend geen boycot op jouw evenement, maar ik ga helaas ook niet komen! :cheesy:
2. Voor wat betreft de fatsoensnormen, ik heb mijzelf een lange tijd geleden het voornemen gedaan dat "bloot" bij "een zichtbare tepel" op moest houden (de "amerikaanse norm" zegmaar). En of dat dan preuts is? Ik denk dat het preutser is om in het dagelijks leven iets niet te vinden kunnen, en in een donker hoekje (lees: dit forum) dat dan maar wel te doen!

23 maart 2007 15:12
Profiel Facebook 
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht 
Pascal,

Duidelijk verhaal, in mijn ogen ook goed dat je dat hier uit de doeken doet :!:

Jammer dat dit conflict tussen jou en Koen ontstaan is.

Ik heb vaker gemerkt dat, omdat je op en forum niet 'face to face' zit te praten, er makkelijk een misverstand kan ontstaan. Mij lijkt dat dat mogelijk ook hier het geval is.

Waar ik bezwaar tegen zou willen maken, is de beschuldiging dat iemand TEveel post. Naar mijn weten wordt zoiets niet verboden in de forumregels, en mag je als moderator slechts censuren op ongewenst taal en plaatjes gebruik.

Ook het bespreken van privé zaken moet volgens mij - zei het het in beperkte mate - hier kunnen.
Het forum heeft inmiddels een behoorlijk "sociale" functie gekregen. Er wordt hier ook gesproken over "Klokkies" en "mauken" is inmiddels een algemeen beschaafd forum woord geworden. :D (misschien binnenkort "kroketten" ook? :wink:)

ik zou je verder willen aanraden om in voorkomend (conflict) geval telefonisch of persoonlijk contact op te nemen met de bewuste forummer, volgens mij werkt dat veel beter om misverstanden te voorkomen.

keep up the good work ! (als moderator) greets Outletvalve

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

23 maart 2007 17:10
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
outletvalve schreef:
Waar ik bezwaar tegen zou willen maken, is de beschuldiging dat iemand TEveel post. Naar mijn weten wordt zoiets niet verboden in de forumregels, en mag je als moderator slechts censuren op ongewenst taal en plaatjes gebruik.

Ook het bespreken van privé zaken moet volgens mij - zei het het in beperkte mate - hier kunnen.

Het kwartje valt blijkbaar niet helemaal. ;)
Er is in principe geen bezwaar tegen héél véél posten of privé-zaken posten, maar in het algemeen geldt wel overdaad schaadt en don't do the crime if you can't do the time oftewel accepteer dan ook de consequenties daarvan = reacties daarop. Zowel positieve als negatieve/kritiek.

23 maart 2007 17:20
Profiel
Bericht 
:wink:
Afbeelding

23 maart 2007 17:22
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Daarbij, als een persoon bijna 20% van de berichten post, heb ik het idee, dat je de rest van de mensen een beetje wegdrukt.

EN natuurlijk heel erg veel aandacht op jezelf vestigt, met alle gevolgen vandien (zoals Eric hierboven al zegt ;) )

Overigens, er staan wel meer andere dingen niet in de "forumregels", maar die vallen volgens mij onder goed fatsoen en dergelijke (waarbij ik even geen voorbeelden kan en wil verzinnen!). Het waren niet voor niets "richtlijnen" en geen regels :cheesy:

23 maart 2007 17:26
Profiel Facebook 
Bericht 
paSCal schreef:
Daarbij, als een persoon bijna 20% van de berichten post, heb ik het idee, dat je de rest van de mensen een beetje wegdrukt.

Sorry, ben ik niet met je eens, ik heb me nooit "weggedrukt gevoeld, en ik vraag me af welke forummer dat WEL zo gevoeld heeft :?:

(Juist doordat er hier (ook door Koen) veel gepost wordt is er altijd wel iets "leesbaars" bij!)

(Ik erger me bijvoorbeeld meer aan alle 'voorstel" topics, die ik totaal overbodig vindt omdat de gemiddelde voorsteller binnen een week weer door de achterdeur verdwijnt.)

Citaat:
EN natuurlijk heel erg veel aandacht op jezelf vestigt, met alle gevolgen vandien

Dit klinkt alsof je bedoelt dat je vindt dat Koen teveel aandacht vraagt voor zichzelf. Ik hoop dat je het zo niet bedoelt.
Maar als je bedoelt "hoge bomen vangen veel wind" dan begrijpen we mekaar.

23 maart 2007 17:42
Profiel
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
paSCal schreef:

EN natuurlijk heel erg veel aandacht op jezelf vestigt, met alle gevolgen vandien (zoals Eric hierboven al zegt ;) )

Overigens, er staan wel meer andere dingen niet in de "forumregels", maar die vallen volgens mij onder goed fatsoen en dergelijke (waarbij ik even geen voorbeelden kan en wil verzinnen!). Het waren niet voor niets "richtlijnen" en geen regels :cheesy:

Ik sluit me aan bij Outletvalve..Zelf zit ik ook op meerdere forums (zowel ICT als auto forums) waar ook geregeld mensen met een shit load aan posts hebben. Daarbij voel ik me helemaal niet wegedrukt door diegene die teveel posten.

Ik vind het juist wel wat hebben, mensen die best wat posten blijft er leven in de brouwerij :)

23 maart 2007 17:49
Profiel Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
hoe kom je aan 20%? volgens de statestieken heb ik samen met een ander 4% en de koploper 5% alle berichten

(als we toch statistieken gaan gebruiken om meningen te staven)

Verder denk ik niet dat ik me maar aan één iemand opdring en meook niet op de voorgrond dring.

Ja , je hebt me voor dik anderhalf jaar ge-PB't dat ik hier te snel te populair werd.
Dat zegt niets over mijn posts maar eerder over mijn persoon.
Ook dat ik te snel in de posters top10 klom werd me voorgehangen.
Ik kan me niet van de mening ontdoen dat het net die 2 punten zijn die de oorzaak van alles zijn daar jij daarmee een probleem hebt.

Ik heb 12jaar lang een club met aanzien gehad die ver over de grenzen zijn respect verworven had. Als voorzitter was ik meer dan blij dat er leden waren die zich bemoeiden met de club en zich vol inzetten. En neen , ik heb ze niet terug gedrongen als ik een gevoel zou gekregen hebben dat ze meerals me deden of populairder werden , integendeel. Daar was ik fier op want dat deed aantonen dat het een organisatie was die draaide en geliefd was.

PS: Dat jij zulke dingen niet naar me geschreven zou hebben klopt niet en dat weet je ook. Ik heb nog alles dat ik kan aantonen dat het wel zo is. Ik heb geleerd het één en ander bij te houden daar je het ooit nog eens nodig zou kunnen hebben om valse beschuldigingen te ontkrachten.

Laatste update 22/10/2013

Laatst bijgewerkt door 911-lover op 23 maart 2007 18:42, in totaal 1 keer bewerkt.

23 maart 2007 17:52
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
Koen en PaSCal, jullie beider boodschappen zijn duidelijk :!:
voor beiden is iets voor te zeggen, idd krijg je door de betrokkenheid van Koen op het forum weleens commentaar, van medeforummers en van moderators :!:
post je veel, dan val je op en is de kans groot dat daarop gereageerd wordt, zo werken die dingen.
en PaSCal doet op zijn manier de dingen zoals hij ze ziet, net als de andere moderators.
het is net het echte leven.........

wat ik wil zeggen:
regel het onderling en blijf ons beiden verblijden met jullie quotes, reacties, plaatjes, opmerkingen etc.

een chinees zei ooit (of 'ie wijs was weet ik niet):
actie = reactie dus be prepared (dat geldt voor beiden) :wink:

trouwens, wel goed dat dit eens ter sprake komt, voorkomt voor in de toekomst hopelijk een hoop irritaties.

23 maart 2007 18:05
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
Juiste interpretatie van de statistieken leert dat jij, Koen, hier veruit de meeste berichten post. Echter doet dat er in feite niet toe, want het is niet zozeer het aantal berichten maar de inhoud ervan die uiteindelijk voor deze discussie :? zorgt. Laten we dus de statistieken beter buiten beschouwing.

Ook opmerkingen kunnen vaak op meerdere manieren worden geïnterpreteerd. Voor een juiste/positieve interpretatie moet je elkaar ook willen begrijpen en/of het zo willen lezen. Dat stadium zijn jullie, Koen en Pascal, volgens mijn inschatting helaas al lang gepasseerd. Verdere openlijke discussie tussen jullie hier lijkt me dan ook bij voorbaat zinloos en, belangrijker, niets positiefs toevoegen aan (de sfeer op het) PF. Dus :?:

23 maart 2007 18:51
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende