|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
Porsches en monovolumes verdwijnen...
Auteur |
Bericht |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Aanvullend is er de nieuwe regeling ivm de dieselwagens.
Er mogen nog enkel dieselwagens verkocht worden (ook tweedehands)met roetfilter.
Heeft je diesel dit niet en wil je deze verkopen zal je de wagen eerst van een roetfilter moeten voorzien , anders mag je deze niet meer verkopen.
Ben ik blij dat ik verleden jaar mijn diesel verkocht heb en terug met een benzine rijd
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
23 maart 2007 14:17 |
|
|
ArminG
928 S4 '91
|
Serieus? Je maakt toch een grapje?
Aftermarket-inbouw is in diverse types technisch niet eens (zinnig) mogelijk!?
Of maak je een grapje?
|
23 maart 2007 14:21 |
|
|
911-lover
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Echt geen grapje .
Het was gisteren ophet nieuws en voor 1april zijn ze nog te vroeg
In zover je de regeringsbesluiten van België eigenlijk bijna allemaal als één grote grap mag noemen
|
23 maart 2007 14:28 |
|
|
ArminG
928 S4 '91
|
Zal wel loslopen. Nederland wilde roetfilters op nieuwe auto's verplicht stellen, maar werd vorig jaar door de EU terugefloten. Dus lijtk me raar als Belgie het wel mag.
Retro-fit verplichten is ook in strijd met EU regels want dan zou een voertuig dat in het ene EU land toegelaten is, niet worden toegelaten in een ander EU land.
|
23 maart 2007 14:35 |
|
|
911-lover
|
België is een land appart en hier gebeurd heel veel dat je nergens anders in Europa tegenkomt.
Eén Europa kennen ze enkel van de Euro en dat is het.
|
23 maart 2007 14:37 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
De regeling mbt roetfilters zoals Koen deze beschrijft is idd binnen de EU niet toegestaan. Een eventuele procedure zul je dus zonder meer winnen en ook grote kans dat de EU binnenkort België op de vingers tikt.
|
23 maart 2007 14:48 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Het probleem dat auto's vervuilend zijn is op zich op dit moment niet zo schokkend. En vliegtuigen zijn inderdaad ook al een heel stuk schoner per km/persoon dan een auto.
Wat heel beangstigend is is de enorm hard groeiende economie van Azie. Als alleen in China al dezelfe penetratie van autos komt als bij ons in het (wilde) westen dan bezit alleen China al meer autos in de toekomst dan er nu totaal op aarde zijn.
Toen ik twee jaar geleden in Hong Kong zat voor mijn werk las ik een mooi artikel waarin de reislust van de moderne Chinees werd verteld. Binnen één jaar was het aantal binnenlandse vluchten met een factor 400 gegroeid.
ook op dit moment zie je in Chinese tijdschriften campagnes staan om investeerders te overtuigen van het nut om in vleigvelden te investeren.
Juist die enorme groei is noodlottig voor het milieu en dat is ook waar men zeer huiverig voor is.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
24 maart 2007 1:36 |
|
|