Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 0:41

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Sfeer en stemming 
Auteur Bericht
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Oke ik ook weer is.

Mannen (en dames),

In dit topic is iedereen van het PF team bijzonder actief, jullie krijgen vast nu eindelijk het idee dat wij er nog steeds zijn, maar vooral achter de schermen.

Echter nu gaan wij (als team) de kant op dat wij ons alleen maar moeten bezig houden met het reilen en zeilen van dit forum.........jongens de taak wordt hierdoor steeds ondankbaarder.

Wij zijn allemaal mannen van het eerste uur, en willen eigenlijk niks liever dan lekker mee babbelen in de Porsche onderwerpen, daar ligt ons hart, niet in het eeuwig en altijd maar weer PB en emails tikken en altijd maar weer verantwoording af leggen aan weer een nieuwe groep lui.

Zouden wij (de meeste meer dan ik) per uur betaald krijgen om dit forum, waar jullie plezier aan hebben en wij zeker in het begin, in goede banen te houden, dan weet ik zeker dat er een paar van het team ieder half jaar bij Pon op de stoep staan :lol: .

Ga je dadelijk een situatie krijgen waarin er mensen van het team opstappen.........nee dan heb je het echt goed voor elkaar.

Ik wil er over op houden.............dat gedonder ala Koen etc. moet ophouden, Koen weet precies waar de schoen wringt, vorig jaar heb ik hem al is op een zaterdagochtend zeer lang aan de telefoon gehad met een dergelijke kwestie.

Mijn mening is wel dat sommige mensen vanachter hun toetsenbord een ander persoon zijn dan in het echte leven, Koen is daar een groot voorbeeld van.

Ik ken Koen presoonlijk, en hij is (op zijn Vlaams) "unne goeie Kloot" op zijn Hollands, gewoon een goeie kerel met een hart van goud, vanachter zijn toetsenbord heeft ie niet mijn voorkeur.

Voor veel mensen is er tegenwoordig http://www.secondlife.nl/ , de oplossing.

Mijn idee.

Porscheforum is beslist geen http://www.secondlife.nl/

Ik begin het zat te worden, als het forum voor 20% uit dit soort discussies gaat bestaan, dan zal ik in een teamvergadering is gaan voorleggen om in te grijpen, mannen en dan wordt het er niet leuker op, maar wel meer Porsche.

Wat zou Ferdinand hier nou van hebben gevonden als ie nog onder ons was, zou ie ook de "vuile was buiten hangen", of zou ie lekker in zijn kantoor nieuwe ideeen zitten uitbroeden.

24 maart 2007 8:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
outletvalve schreef:
Nou, misschien gaat het toch nog de goede kant op met deze topic ( al leek het daar even niet op :roll: ).
Ik hoop dat Pascal de handschoen opraapt die Koen heeft neergelegd en dat de heren samen een pint drinken en de zaak uitpraten.

Jurgen,
Ik begrijp jouw bedoelingen, maar ergens bekruipt me het gevoel dat er een lichte dreiging ligt in je post en die begrijp ik niet.
Ik heb n.l. nog geen één forummer gehoord die geklaagd heeft over Koen's postgedrag.
Ik begrijp dat jullie het hier niet willen laten uitgroeien tot een dames-thee-en-brei-clubje ( sorry meelezende dames :lol: ) maar zover is het hier - in mijn ogen- nog lang niet gekomen.

P.S. Alle nare ervaringen in het leven hebben één lichtpuntje,
je kunt er van leren dezelfde fout niet nog eens te maken.
(Hein Pragt)

Nou, ik stoor me er wel eens aan, en zoals gast opmerkte,ik lees er ook overheen.
Ik ken Koen, vind het een sympathiek persoon, maar denk dat zijn grootste probleem is dat hij te sociaal is.
Wie goed doet, goed ontmoet gaat helaas niet altijd op.
Iedereen weet wat er speelt, let it be,
het forum is in mijn ogen zelfregulerend, bevalt het je niet, jammer, zijn genoeg andere fora waar je het misschien wel beter bevalt.
Was ik moderator geweest had ik dit topic allang gesloten, zijn toch wel leukere onderwerpen te b :wink: edenken.
Zo, en nu een kop koffie

24 maart 2007 10:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann Cabrio
Rotterdam
Bericht 
"Echte" Mannen hadden elkaar al lang even gebeld en het uitgesproken.
Dan hadden we het hier inmiddels weer over Porsche kunnen hebben.
Please, pak de telefoon en sluit dit topic :!:

24 maart 2007 10:18
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
RS-R schreef:
Nou, ik stoor me er wel eens aan, en zoals gast opmerkte,ik lees er ook overheen.

En zo zijn er meerdere, doch wordt het, denk uit respect voor Koen, niet direct geplaatst.

@Porscheware: Of je hebt de voorgaande berichten niet goed gelezen, of je snapt het niet.

24 maart 2007 10:28
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Ruud,
spijker op z'n kop. :!:

24 maart 2007 10:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Amen

24 maart 2007 10:33
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ruud964 schreef:
En zo zijn er meerdere, doch wordt het, denk uit respect voor Koen, niet direct geplaatst.

Dat is één van de sterke punten van dit forum. Elkaar over het algemeen in zijn/haar waarde laten en met respect met elkaar omgaan. Wat ons hier nu al een paar dagen bezighoudt valt op veel andere forums onder de noemer 'het sop is de kool niet waard'.

24 maart 2007 10:33
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
wat een Hollands topic is dit eigenlijk, het lijkt wel een grote ondernemingsraad of medezeggenschapsraad hier :?
ik ben een simpel mens, je hebt hier gebruikers en mods. de gebruikers posten de berichten en de mods vegen en/of corrigeren in de sfeer van het forum. ben je het daar niet mee eens, dan zoek je een ander forum of ga je meelezen in plaats van posten...
ik zal het wel weer veel te simpel zien, maar zo denk ik erover

24 maart 2007 10:44
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
wat mij betreft is er geen mooiere afsluiting denkbaar.

slot erop en terug naar waar het eigenlijk gaat :arrow: die sportwagens (en KJN :wink: ) uit Zuffenhausen... 8)

24 maart 2007 10:47
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4