Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 0:37

Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
RS - RS6 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
@paSCal :arrow: je bent al de 2de die refereert aan een ander topic van mij.
je schreef
Citaat:
Pascal - in elk geval niet de snelste, maar voor mij wel de mooiste 911 van het forum :wink:

Ik zag anders een paar dagen geleden een hele mooie ,is ook door iemand anders gespot ( zie wie was waren het ) maar heb jou alleen nog maar gezien met de 944.
Maar jij begrijpt WEL wat ik bedoel , met zo"n Audie mag dan wel sneller zijn , maar in dit geval zo'n 964 RS is een tikje mooier. :!:

26 maart 2007 21:46
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
jeroenoop schreef:
Maar jij begrijpt WEL wat ik bedoel , met zo'n Audie mag dan wel sneller zijn , maar in dit geval zo'n 964 RS is een tikje mooier. :!:

Nou, ligt eraan op wat voor moment... Zo'n RS6 is wel geweldig en ik zou zeker geen nee zeggen om hem te rijden ;)...

Een 964-RS is voor mij (aan de buitenkant zeker!) "gewoon" een 964, dus dan is een RS6 exclusiever nietwaar...

MAAR, ik begrijp zeker wat je bedoelt, en begrijp je ook helemaal hoor ;)

(overigens, ik kom bijna dagelijks een S8, nieuw model, tegen... Daar kijk ik echt langer naar, dan naar een 964-RS :cheesy: )

26 maart 2007 21:58
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
996 GT3 Mk1
Het Oosten
Bericht 
Citaat:
Vergelijkingen tussen moderne diesels en oude Porsches gaan altijd mank, omdat het schakelen in zo'n oude Porsche nu eenmaal wat langer duurt en dan is die moderne diesel ALLANG weg ....

Die acceleratie op een land stuk snelweg is toch helemaal niet waar het om gaat.. :roll: . De bochten!.. daar gaat het om!. :D . Wanneer jij met je 3.2 een bocht uitkomt zie je nog net in de spiegels die "Leon met de rooie i" over de heg verdwijnen.. :lol: :lol: .. dat is veel leuker en daar kunnen ze niet meekomen (De RS4 en 6 dan wel, maar die zijn ook veel nieuwer.. hebben 4 wielen aangedreven.. etc, etc.).

26 maart 2007 22:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
V-8 schreef:
Je leeft maar 1 keer :) en in een RS6 heb ik ze nog nooit gezien !

PAS OP ! Een klant van mij (met een S4) is van de weg geplukt door twee werknemers van Koos Spee, deze heren reden wel degelijk in een RS6 (avant) ! Ze willen nog weleens tijdelijk een snelle auto huren voor een bepaald "project". . .

26 maart 2007 22:09
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997 GT3RS, 964RS, 911R, 934 (project ?), 73RS (op zoek)
Den Haag
Bericht 
voluit gaan zie je makkelijk - als de uitlaten pluimen bij het schakelen naar de volgende versnelling (in dit geval van 3 naar 4) kun je daar wel vanuit gaan.

Ik heb v6 s4/rs4 en v8 s4 gehad dus weet wel wat die karren kunnen. Afgezien van mijn P verleden zijn het nog altijd geweldige wagens. Het ging hier niet om de 'grootste' en ik geloof dat ik mijn post de 'aangename verrassing' duidelijk heb aangegeven.

Ik had ook 4,5 sec naar 100 in mijn hoofd en zoals gezegd wel verwacht dat de turbo's me weg zouden trekken. Wellicht gewoon een slechte chauffeur ...

27 maart 2007 18:56
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
V-8 schreef:
Het ging hier niet om de 'grootste' en ik geloof dat ik mijn post de 'aangename verrassing' duidelijk heb aangegeven.

was zo ook zeker niet bedoeld. zat dit net zo verbaasd te lezen... dacht echt dat je meters losgereden zou moeten worden.

28 maart 2007 0:09
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2