Auteur |
Bericht |
SPEEDMAN
|
nog een 987 boxster erbij ! :)
Kleur: Meteor grijs
(seal grijs is niet meer verkrijgbaar spijtig genoeg, want die kleur vind ik nog iets mooier dan dit grijs)
Zetels: Lederen sportzetels
kap: zwart
leder: zwart
Opties :
* Metaalkleur
* 211 pk versie
* verwarmde zetels
* 18" Boxster S velgen (de echte mooie 19" vond ik iets te duur)
* Sportstuur 3 spaken in leder
* Snelheidsregelaar (cruise-c)
* Windstop
* Volautomatische airco (met deze optie te nemen kan ik er later navigatie laten op installeren)
* VTS
* Sportzetels in leder
* uitlaatstukken in verchroomd staal (boxster S uitlaat)
Planned Mods:
-sportuitlaat van porsche, later geïnstalleerd (misschien neem ik dit er nog bij als optie)
- spoorverbreders
- navigatiemodule (kan ook later geïnstalleerd worden)
Laatst bijgewerkt door SPEEDMAN op 02 apr 2007 0:57, in totaal 1 keer bewerkt.
|
28 maart 2007 15:18 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Van harte geluk gewenst
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
28 maart 2007 16:05 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
congrats...en weer 1..
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
28 maart 2007 17:02 |
|
|
pp993
996 c 4Limburg
|
mooie combinatie,veel plezier met je P .
|
28 maart 2007 18:06 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Re: nog een 987 boxster erbij ! :)
Kan iemand me uitleggen wat dit is en wat voor nut het heeft?
Mooie auto trwns
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
28 maart 2007 18:57 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Belgische wagens boven 155kW moeten 5000€ aan BIV betalen bovenop de aanschaf van de wagen.
Wagens die er net onder zitten maar de helft (dus 2500€)
Hier een lijstje nog in oude Belgische Franken (dus delen door 40)
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
28 maart 2007 19:07 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Tja... is weer eens wat anders dan de hollandse BPM
Thnx, weer wat geleerd
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
28 maart 2007 19:15 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Welkom SPEEDMAN
Hier ook weer wat geleerd
Zag vandaag dit stuur in een boxster , WOUW .
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
28 maart 2007 20:15 |
|
|
tv
cayman / vroeger 993 targaBelgië
|
hoe gaat die pk omzetting in zijn werk, enkel een software-update? Ik heb een cayman met 211pk en zie die extra pk's ook wel zitten
|
28 maart 2007 23:37 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Dit kan gewoon terug gebeuren bij Porsche doch opgepast.
Er zit een dikke adder onder het gras.
Lees volgende reactie die op het PF.BE werd geschreven
Dus als je het terug laat verhogen kan je het beter elders laten doen om de supplementaire BIV niet te moeten betalen doch blijft het risico dat ze het bij Porsche zien bij een uitlezing waardoor je problemen met de garantie kan krijgen
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
28 maart 2007 23:44 |
|
|
barolo
3.2S010
|
In nL kan jij het voor 500 Euro laten uitvoeren voor 10% meer vermogen.
Chip tuning
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
29 maart 2007 0:06 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
10% op 211 is 232 en niet de volle 245 die eigenlijk ook gewoon electronisch begrend zijn.
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
29 maart 2007 0:13 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Welkom Snelheidsman
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
29 maart 2007 19:30 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Welkom hier en dat is zeker een hele fraaie auto
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
29 maart 2007 20:25 |
|
|
SPEEDMAN
|
wat zou ik nu doen, sportuitlaat of 19 inchers als optie?
|
29 maart 2007 23:39 |
|
|
jampie
Boxster S Spyder 550Turnhout Belgie
|
|
29 maart 2007 23:57 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Als ik het goed begrepen heb: in BE wordt de omzetting/upgrading van 211 naar 245 dus doorgegeven aan BIV.
Lijkt me het volgende nogal voor de hand liggen: mochten onze zuiderburen deze operatie willen laten doen, gewoon in NL laten uitvoeren dus
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
30 maart 2007 0:30 |
|
|
WB
Boxster '98; daarvoor 911 3.0 en 3.2
|
Ik zou zeker voor de sportuitlaat gaan. Verschil tussen de "18 en "19 zal niet immens zijn denk ik, maar het verschil in geluid tussen een standaard en sportuitlaat wel, en das toch kicken......
Noot:Het verschil tussen de standaarduitlaat en de sportuitlaat van het porsche-tequipment bij de 986 vind ik nu ook niet overweldigend, ik weet wel niet hoe dat bij de 987 is. Zelf heb ik de pijp tussen linker luchtinlaat en luchtfilter verwijderd (klein verschil), een sportluchtfilter geplaatst (wat groter verschil) en een sportuitlaat van Cargraphic gemonteerd en dat verschil is wel immens....
|
30 maart 2007 9:01 |
|
|
SPEEDMAN
|
ben je dan je garantie niet kwijt ?
|
30 maart 2007 10:13 |
|
|
WB
Boxster '98; daarvoor 911 3.0 en 3.2
|
Ja, dat denk ik wel,maar mijn boxster is van 1998, is geen garantie meer op. Heb nog geen problemen ondervonden sinds de wijzigingen, integendeel, geeft een minder gemiddeld verbruik aan......
Zie je een mogelijkheid om een 987 met en een zonder sportuitlaat eerst te kunnen horen, vb bij de porsche dealer? Kweet niet, maar geluid is bij mij toch ook wel erg belangrijk...
|
30 maart 2007 10:41 |
|
|
SPEEDMAN
|
ik denk dat ik ga nemen zonder en later kan ik altijd laten bij-installeren.
|
30 maart 2007 12:16 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Gefeliciteerd met deze aanwinst.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
02 apr 2007 20:48 |
|
|
Joannes
Boxster 2.5Vaals
|
Mooie auto ! Gefeliciteerd hoor !
|
13 apr 2007 19:32 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Had vorig jaar een gesprek met Philippe Casse, Public Relations Manager van D’Ieteren (invoerder van Porsche in België). En die zei me dat dit idd simpelweg een chip is die het vermogen tot 211 pk beperkt. Maar de beperking wordt al in Duitsland doorgevoerd, worden zo (met 211 pk) België ingevoerd. Indien je terug 245 pk wilt zal dit idd terug via Porsche moeten gaan, en deze zijn dan wel verplicht dit door te geven aan de BIV. Is trouwens vorig jaar een hele heisa rond geweest met BMW-dealers (die bv 320d's met 163 pk als 150 pk verkochten). Ze zullen er alvast niet goed van geweest zijn denk'k...
+ na "tuning" kan je ook in problemen met je verzekering komen, dit zou je ook aan hen moeten doorgeven. Na een ongeval zouden ze zich zo wel eens tegen jou keren (als ze het ontdekken natuurlijk).
|
15 apr 2007 10:34 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Dat moeten ze dan nog eerst bewijzen dat het toegepast is.
Daar wordt zo snel mee rondgeslagen (Urban Legend) maar ik weet uit ervaring dat het niet zo snel verloopt (neen zelfs niet bij een dodelijk ongeval).
Enkel als er iets abnormaals gebeurd is wat onmogelijk kon met het normale vermogen van de wagen KAN (moet niet) er na-onderzoek komen.
En dan praten we echt niet over enkele PK-tjes verschil
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
16 apr 2007 0:46 |
|
|