Auteur |
Bericht |
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Re: NIEUWE POLL FRIESE 11 STEDEN TOCHT (Incl. Zondag optie)
Met dank aan Google
Klinkt wel authentiek he?:
" Porske Ôccâsions Âangeboadn Âls ji in Pôrske wilt ferkopen of je ibt er één te koap syn stoan, loat it hyr tân wete. It lyfst met in poar moay foto's naturliek."
By the way. Ik kan alle data; lijkt mij een leuke tocht!
|
29 maart 2007 23:51 |
|
|
Jan 986
Zuid Holland
|
|
30 maart 2007 12:52 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Hoe lang nog, dat hangt een beetje van de huizenmarkt hier in de buurt af. Maar als het tegenzit ergens in de zomer misschien wel
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
30 maart 2007 15:55 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Tja Tja dilemma
zaterdag de 15 hebben we een groot feest op terschelling
ik denk niet dat ik voor de 16e weer nuchter genoeg ben
om 200km aan te kunnen.
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
30 maart 2007 18:09 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Dat is nu jammer. Helaas valt Terschelling niet binnen de 11 steden route
Anders pikken we je in Harlingen wel op bij het veer
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
30 maart 2007 21:54 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Niet doen.... Dit wordt veel leuker
|
30 maart 2007 22:08 |
|
|
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
'k Lees net op "vanAnaarBeter" dat ze juist voor díe zondag een autoloze zondag hebben gepland in 't Fryske.
Tppr: wij gaan mee.
_________________________________________ Take the long way home....
|
31 maart 2007 0:08 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Ik denk dat we ons toch even moeten beraden op een andere dag....
Landelijke autoloze zondag
|
31 maart 2007 0:19 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Waarom???? We krijgen toch ook geen wegenbelasting terug soms?!!
Laat ze in Den Haag maar eens wat beters bedenken en geld pompen in subsidies en ontwikkeling van alternatieve energiebronen bijvoorbeeld.
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
31 maart 2007 0:32 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ik ben het ermee eens. Eindelijk weer eens rustig op de weg.... Het wordt nooit bindend opgelegd, dus wij kunnen dat gewoon negeren.... Politiek loopt altijd achter de feiten aan en Camiel scheurt ook het liefst in zijn MG cabrio rond.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
31 maart 2007 0:38 |
|
|
bert964c4
vianen
|
ja leuk die extra aandacht voor het openbaar vervoer, maar ze vertellen er alleen niet bij dat je met je eigen vervoer net zo duur/ of zelfs goedkoper uit bent dan met een bus en/of tram.
Autotje parkeren aan de rand van de stad, kaartjes kopen voor de bus of tram rit, als je al snapt hoe het werkt tegenwoordig, en dan vervolgens met je net gekochte superbreedbeeld TV weer eerst in de bus, daarna de tram.............pfffffffffffffffffffffffffff, flikker toch op met al dat gewauwel zeg!!!!!!!!, wat een gezwam, komt echt uit die kamer bekkies die hun dienst auto tegenwoordig ook voor prive mogen gaan gebruiken
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
31 maart 2007 0:40 |
|
|
cqb241
911 carrera 4, 944, Audi S4winsum
|
Ja als we op autoloze zondag gaan rijden vallen we helemaal op!
_________________________________________ Porsche carrera 4.
|
31 maart 2007 2:22 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Wat dat betreft heb ik er geen problemen mee dat we dan lekker opvallen en een groot deel van de wegen vor onszelf hebben. Maar het zit er dik in dat ze in alle steden de wegen afsluiten zodat de kids op straat kunnen spelen
|
31 maart 2007 8:47 |
|
|
Joyman
964 Carrera 2 CabrioLeeuwarden
|
Ik heb er ook geen probleem mee, maar ik heb even op internet wat dingen op gezocht, en ik denk dat we er dan goed aan doen om toch deze zondag te mijden.
Is dit het geval is, dan zullen we zo snel mogelijk met een andere zondag komen
Klote F*(&^%$#@k politiek, zou verboden moeten worden
The Joyman
_________________________________________ De 4e editie, 5 September 2010 Porsche Friese Elfstedentocht. - http://www.911stedentocht.nl
www.frieslandmotoren.nl
|
31 maart 2007 9:27 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
01 apr 2007 21:33 |
|
|
Joyman
|
Geen goed nieuws over 16 september, we willen niet het risico nemen om op die dag toch voor allerei omleidingen moeten zorgen, en hebben besloten om toch voor een zondag te kiezen omdat het animo daar het grootst voor is.
Het wordt voor 95% zeker zondag 9 september, dit omdat er met andere data's toch te veel problemen naar voren kwamen.
We hebben besloten om dus geen nieuwe poll op te starten, aangezien er maar één zondag in september overblijft om de rit te rijden.
We zullen binnenkort een nieuwe topic openen met daarin meer info en hoe je je kunt inschrijven.
Groet het Rayonhoofd
_________________________________________ De 4e editie, 5 September 2010 Porsche Friese Elfstedentocht. - http://www.911stedentocht.nl
www.frieslandmotoren.nl
|
05 apr 2007 11:43 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Als aanvulling op de informatie van het Rayonhoofd:
9 September is Nationale monumenten dag en veel steden in Friesland worden dan best aardig bezocht. Dus bekijks zal er genoeg zijn gaan we van uit.
|
05 apr 2007 13:32 |
|
|
hackbox
964 C2 Cabrio
|
Zondag 9-9-2007 = OK
Lijkt me een prima datum om eens prettig door Friesland te kunnen sturen.
Zijn Hylpe, Starum en Warkum in de route opgenomen?
_________________________________________ hgttg
Laatst bijgewerkt door hackbox op 05 apr 2007 13:45, in totaal 1 keer bewerkt.
|
05 apr 2007 13:40 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Aan de precieze route wordt nog hard gewerkt. Het moet een mooie route worden met veel typische Friese plaatsjes die zo dicht mogelijk de echte 11 stedentocht gaat benaderen.
Veel details houden we nog even voor ons gezien het verrassingselement maar neem van ons aan dat het een spektakel gaat worden.
|
05 apr 2007 13:45 |
|
|
hackbox
964 C2 Cabrio
|
Route ...
De route van Stavoren (via Molkwerum) naar Hindeloopen (langs de IJsselmeerdijk) en dan naar Workum zou ideaal zijn ... een en al monumenten
|
05 apr 2007 13:47 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Re: Route ...
.....een aantal van ons zijn al rijdende monumenten
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
05 apr 2007 14:33 |
|
|
hackbox
964 C2 Cabrio
|
/OFF-TOPIC
Dat beleid is inderdaad een aanfluiting van de 1e orde.
Ook in Heerenveen kunnen ze er wat van.
Ik weet nog (1999) toen wij ons huis hier gingen bouwen - (eigen ontwerp) dat we het verzoek hebben ingediend om de kap 90 graden te laten roteren ten opzocht van de weg om zodoende het dak vol te kunnen zetten met warmte collectoren en zonnecellen.
"Geen sprake van. U moet de rooilijn aanhouden en geen wijzigingen aanbrengen in de ligging van de as van de nok."
Kortzichtige ambtenarij, ze denken 'groen' als het hen uitkomt. Totaal visieloos.
Het is dan ook een trieste constatering dat zo'n clubje met zelfverheerlijkende machtswellustelingetjes wel nog het lef heeft om de WOZ waarde van je gebouwde woning tot 25% boven de reeele marktwaarde denkt te kunnen opleggen. Nu gaan ze dit geld weer opsouperen aan de proceskosten die ze van mij gaan krijgen.
/ONTOPIC
Gelukkig hebben we wel 11 mooie steden in Friesland
|
05 apr 2007 15:23 |
|
|
Joyman
|
www.frieslandmotoren.nl
|
05 apr 2007 15:52 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Re: Route ...
Zoals Maurice al zei, we zijn druk bezig met de route... Maar dit stuk zit er ook in verwerkt Maar we gaan natuurlijk niet alles verklappen .
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
07 apr 2007 21:04 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Neem de hele band maar me Ed
|
09 apr 2007 21:42 |
|
|