Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 9:15

Antwoord op onderwerp  [ 418 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Volgende
Kranten knipsels 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Afbeelding

Deze dus :wink:

mhaschreurs.hyves.nl

31 aug 2004 21:59
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Hier alvast het nieuws van volgend jaar: "Diefstal kentekenplaten explosief toegenomen."

31 aug 2004 22:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Russische Porsche
Rijke Russen kunnen steeds vaker in snelle Porsches rondrijden. De Duitse autoproducent maakte donderdag bekend een dochteronderneming in Rusland te hebben opgericht. Op korte termijn komen er showrooms in Moskou en Sint-Petersburg. De stap richting Rusland is opvallend omdat de Yukos-affaire er juist voor leek te zorgen dat buitenlandse investeerders het land van Wolga en wodka zouden mijden.
http://www.iex.nl

03 sep 2004 11:45
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
"12/09 Race tussen Porsches eiste 2 doden op E40
Aan een dodelijk ongeval dat zich zondagmorgen voordeed op de E40
Brussel-Luik, ging een race tussen twee Porsches vooraf. Volgens getuigen reden de wagens aan zeker meer dan 200 km/uur. Een van de wagens week plotseling bruusk van de rechterrijstrook af en raakte de middenberm en een paal.
De paal brak en werd een honderdtal meter meegesleurd door de vernielde Porsche. De auto vatte daarop vuur en de twee inzittenden werden verkoold aangetroffen in de wagen.
Het parket van Luik kon de identiteit van de slachtoffers nog niet
vrijgeven, omdat geen van beiden eigenaar is van de Porsche. Mogelijk gaat het om een inwoner van Knokke en een Luikenaar. De politie en een
verkeersexpert aangesteld door het parket, stelden vast dat de snelheidsmeter van de Porsche geblokkeerd was op 250 km/uur. Volgens de expert is het mogelijk dat de auto nog sneller reed dan de aangegeven
snelheid.
Het tweede voertuig reed na het ongeval gewoon verder, maar kon worden
onderschept in de streek van Spa-Francorchamps. De bestuurder is de
37-jarige Monegask Michel Heidens. Zowel de onderschepte Porsche, met
Luxemburgse nummerplaat, als de verongelukte wagen, ingeschreven in
Monaco, zijn eigendom van de man. De onderzoeksrechter vorderde de aanhouding van Michel Heidens wegens onvrijwillige doodslag en overdreven snelheid. Heidens verscheen zondag samen met zijn Britse passagier voor de Luikse onderzoeksrechter. Het verkeer in de richting van Luik werd door het ongeval urenlang verstoord en verliep pas in de loop van de namiddag weer vlot. "

Heeft iemand nog meer info?

13 sep 2004 11:29
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Sjonnie schreef:
Volgens de expert is het mogelijk dat de auto nog sneller reed dan de aangegeven snelheid...

Daar hoef je toch geen expert voor te zijn :roll:

Sjonnie schreef:
Het tweede voertuig reed na het ongeval gewoon verder ...

Wat een strijkijzer zeg .... neem aan dat het vrienden van hem waren die in zijn andere P reden ...

Sjonnie schreef:
Heeft iemand nog meer info?

Nee .... en ik heb ook niet het idee dat ik op dit soort verhalen zit te wachten .... wat een ellende :!:

13 sep 2004 12:14
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Je moet ook niet blind zijn voor de realiteit. Ik zou wel willen weten wat er gebeurd is, met name of er een technisch probleem geweest is.

13 sep 2004 12:25
Profiel WWW
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Sjonnie schreef:
Je moet ook niet blind zijn voor de realiteit. Ik zou wel willen weten wat er gebeurd is ....

Ik heb ondertussen de belgische teletekst even afgespeurd, maar veel wijzer ben ik daar niet van geworden .... dit bericht was slechts een regel of drie en de enige extra info die ik daar uit kon halen was de plaats waar het gebeurd is ....

Hoe en wat .... mss via onze belgische relaties :?

13 sep 2004 12:53
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Afbeelding

Uit: http://www.gva.be/nieuws/Binnenland/default.asp?art={F286E89B-4274-429F-B6D4-F40D02B29039}

13 sep 2004 13:05
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Zie je niet vaak dat mensen met hun volledige naam in de krant komen als ze in staat van beschuldiging worden gesteld.

Het is toevallig toch niet Michel Heydens, kampioen Clio Cup? Die woont ook in Monaco... Zou wel heel toevallig zijn.

13 sep 2004 15:28
Profiel
Bericht 
horn schreef:
Het is toevallig toch niet Michel Heydens, kampioen Clio Cup? Die woont ook in Monaco... Zou wel heel toevallig zijn.

zou vlg mij toevalliger zijn als er in monaco twee michel heydens wonen die ook nog allebei van hard rijden houden

13 sep 2004 15:37
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
Ik bedoelde meer dat in het krantenstukje het gaat over Michel Heidens... en niet over Michel Heydens. Of toch? :?

13 sep 2004 15:40
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
horn schreef:
Zie je niet vaak dat mensen met hun volledige naam in de krant komen als ze in staat van beschuldiging worden gesteld.

Volgens mij is dat bij onze zuider-buren een goede gewoonte :wink:

horn schreef:
Het is toevallig toch niet Michel Heydens, kampioen Clio Cup? Die woont ook in Monaco...

Als hij het is dat zit'ie echt in ....

horn schreef:
Zou wel heel toevallig zijn.

Er zijn wel meer van dit soort jongens (en meisjes) die bij een verkeers-incident betrokken raakte doordat ze buiten het circuit aan het oefenen waren
:(

13 sep 2004 15:41
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
horn schreef:
Ik bedoelde meer dat in het krantenstukje het gaat over Michel Heidens... en niet over Michel Heydens. Of toch? :?

had het subtiele verschil niet opgemerkt, desalnietemin lijkt het me sterk dat ze niet dezelfde bedoelen...
lange ij, y-psilon of korte ei het blijft eijgenaardig :D

13 sep 2004 16:04
Profiel WWW Facebook 
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Van Rubenzo voor wie vrijdag niks te doen heeft :wink:

13 sep 2004 16:12
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Olaf schreef:

krantenknipsels :wink:

13 sep 2004 16:31
Profiel WWW Facebook 
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Marco schreef:
Olaf schreef:

krantenknipsels :wink:

Moeten ze het maar in de goede rubriek zetten :shock: :wink:

13 sep 2004 17:08
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Bericht 
ik zag het in het nieuws ook

en de auto die ongeschond uit de brand is gekomen,
is een witte GT3 met blauwe letters, heel schoon
die andere is moeilijk uit te maken maar is zekers een 996
van de eerste generatie denk ik
jammer van die ravage en doden,

maar als je het gaspedaal indruk tot op de bodem moet je toch wel beseffen waar je mee bezig bent nietwaar.

13 sep 2004 19:48
Profiel
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht 
De tweede is volgens mij een GT2 (gele remklauwen toch?)

En het is idd Heydens, de coureur. Beide wagens waren op weg naar Francorchamps om ter plaatse te racen.
Verder een raar verhaal in het nieuws, dit gaat zeker nog een staartje krijgen.

13 sep 2004 20:22
Profiel
Bericht 
F@RGO schreef:
een witte GT3 met blauwe letters

lou schreef:
volgens mij een GT2 (gele remklauwen toch?)

gokje GT2RS :D -zeer gelimiteerde oplage van 1 stuks-

13 sep 2004 20:31
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Porsche 944 '89
Amsterdam
Bericht 
http://www.planet.nl/planet/show/id=629 ... /sc=5a7578

22 sep 2004 19:19
Profiel
PorscheForum Rakker
911 3.2 Carrera model 1989
Den Haag
Bericht 
Dus als ik het goed lees kan de prijs van een nieuwe Porsche wel wat omlaag, factor 4 lijkt me wel leuk 8)

Peter-die rekent dat een kale GT3 dan :shock: :shock:......... -3.2

22 sep 2004 19:29
Profiel
PorscheForum Rakker
CGT is besteld!!
Boxtel
Bericht 
Peter 3.2 schreef:
Dus als ik het goed lees kan de prijs van een nieuwe Porsche wel wat omlaag, factor 4 lijkt me wel leuk 8)

Peter-die rekent dat een kale GT3 dan :shock: :shock:......... -3.2

GT3 RS is kaler als een "normale" GT3 :twisted:

22 sep 2004 19:38
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Porsche boekt recordwinst

Uitgegeven: 22 september 2004 19:46
STUTTGART - Porsche heeft in het eind juli afgesloten boekjaar een recordwinst behaald. Voor het eerst is het resultaat voor belastingen boven 1 miljard euro uitgekomen, zo liet de sportwagenproducent woensdag weten.

http://nu.nl/news.jsp?n=414675&c=32

22 sep 2004 19:55
Profiel
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht Kweet wel dat ze jaloers zijn, maar...
http://icsouthlondon.icnetwork.co.uk/0100news/0400lambeth/tm_objectid=14775096&method=full&siteid=50100&headline=gunman-in-car-opens-fire-on-porsche-name_page.html

of voor als de link weg is:
Streatham Post schreef:
Gunman in car opens fire on Porsche

A GUNMAN in a BMW cabriolet opened fire at a Porsche when the cars drew level in Mitcham Lane, Streatham.

Cops are appealing for witnesses after the shooting, between the junctions of Southcroft Road and Moyser Road. The bullet entered the door of the black Porsche Boxster. No one was injured. The shooting happened at 10.15pm on Monday, October 11. Information to Operation Trident on 020 8785 8580 or Crimestoppers anonymously on 0800 555 111.

20 okt 2004 22:24
Profiel
Bericht 
money magazine schreef:
NEW YORK - For many Porschephiles -- myself included -- the outgoing 911 went too far in softening the exterior's shape. Even Porsche executives now admit a correction was called for.

Porsche 911 Carrera S
Consider it done. The new 911 restores the slimmer waistline and voluptuous hips that make a 911 a 911. Owners will no longer fret that you can't tell the difference between the 911 and the cheaper Boxster when viewed from the front. Traditional round headlamps are back too, hailed by nostalgic fans around the world.

The changes are hardly radical, but the 911 looks gorgeous just the same. The interior gets a welcome makeover as well, with more leather, better seats and sharper instruments befitting such a pricey car.

Performance is brilliant, naturally. For the first time since 1977, the 911 coupe offers its flat-6 engine in two sizes: the Carrera's 3.6-liter with 325 hp, or the Carrera S' 3.8-liter with 355 hp.

If you can swallow the $10,000 premium for the S model, do so: It feels and sounds more potent from idle to red line; 0 to 60 mph is cut to 4.8 seconds vs. 5.0 for the smaller engine. On a rainy stretch of the German autobahn, the Carrera S purred to an effortless 155 mph, my common sense kicking in before the car's 182 mph top speed.

The steering ratio automatically adjusts to boost agility on curves and ease of handling around town. The S model's other big additions include beefier brakes and Porsche Active Suspension Management.

Optional on the Carrera, the system lets you choose settings for comfort or performance, using sensors to firm or soften shocks on the fly. While handling and grip are spectacular, the system didn't feel as intuitive and driver-friendly as the Corvette's optional active handling.

That said, the Porsche remains the ultimate sports-car personal trainer, alert to your driving strengths and forgiving of your weaknesses. Yes, its price approaches fantasyland, but a happy reality is that the 911 consistently holds its value better than any other sports car.

weinig nieuws onder de zon, maar altijs leuk om te lezen dat in NY min of meer dezelfde conclusies worden getrokken (behalve een vergelijk maken met een corvette dan)

21 okt 2004 16:31
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 418 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Volgende