Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 23:42

Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Porsche uit Australië 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ook ik ben totaal verbaasd over de handelswijze , maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik wens je in elk geval succes met de wagen moest deze dus aankomen :wink:
Importtips van die landen kan ik niet geven. Ik zocht het steeds iets dichter bij huis

Laatste update 22/10/2013

02 apr 2007 12:25
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
356 924 944 944 cupracer(s) 968CS Boxster S Cayman S
Aalsmeer
Bericht 
ik ben op mijn hoede, de gebrekkige info over de vervoerder/tussenpersoon zit mij niet lekker......

02 apr 2007 13:45
Profiel WWW
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
porsche356sc schreef:
ik ben op mijn hoede

Wellicht niet onverstandig, maar verder vind ik het gewoon een mooi avontuur waar je je instort! :thumleft: 8)

Het getuigt in ieder geval van lef en het zal ook wel spannend zijn, als de container opengaat in Rotterdam, zodat je zelf kan zien wat je hebt gekocht!

02 apr 2007 14:14
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Rob Herfst schreef:
het zal ook wel spannend zijn, als de container opengaat in Rotterdam, zodat je zelf kan zien wat je hebt gekocht!

:mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy:

Afbeelding

kijk, deze was het...

Afbeelding Afbeelding

02 apr 2007 14:34
Profiel
PorscheForum Rakker
944 Turbo 1985 951, 911 GT3 MK1 2000
almere
Bericht 
@porsche356sc

Net gisteren terug uit Australie, afhankelijk van waar die staat in Australie kan ik je misschien op weg helpen ik heb dagelijks contact met de jongens in down under, verstuur een aantal containers per maand die kant op dus andersom moet ook kunnen.

PB me maar.

02 apr 2007 21:49
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
924
Bericht 
Vaagheid troef! Dit transportbedrijf bestaat al vanaf 1996, maar:

Dat bedrijf heeft een domeinnaam voor de website die pas sinds oktober 06 bestaat...

De website biedt niets dan vage info...

Zelfs de vrachtwagen op de foto op de site lijkt een gephotoshopt logo erop te hebben...

Er is een fototje van een bedrijfspand, maar dat is ook vaag...

Vooral ook omdat het bedrijf is gevestigd in een wolkenkrabber met minstens 25 verdiepingen. Alle bedrijven die daar zitten geven de verdieping aan bij hun adresgegevens. Dit bedrijf niet...

Betaling via een transporteur is ook vreemd? Verzekeren zou wellicht logischer zijn? Dit weet ik niet zeker, overigens.

De 356 op de foto's heeft wel een kenteken? Verder is er de foto's helemaal niets te zien waaruit je kunt afleiden waar de auto staat. Men verwacht waarschijnlijk niet dat je even gaat kijken of die auto zich wel daadwerkelijk daar in Australie bevind...

Zo'n Cayenne uit Afrika kost ook maar 8000 euro...en voor een paar honderd euro ('transportkosten') wil men een ander ook wel oplichten!

Er klopt nog meer niet aan dit bedrijf, maar m'n bericht is al lang genoeg, denk ik.

Ik hoop dat al het bovenstaande niets negatiefs te betekenen heeft, maar wees zeker van je zaak!

03 apr 2007 22:35
Profiel
PorscheForum Junkie
356 924 944 944 cupracer(s) 968CS Boxster S Cayman S
Aalsmeer
Bericht 
ik begin er nu schik in te krijgen, t is ongetwijfeld nep, ik ben vanavond gebeld door de zogenaamde verkoper, hij spreekt voor een Australiër erg slecht engels, ook het adres van de verkoper is op internet cq het telefoonboek niet te vinden, ik wacht totdat hun met serieus bewijs komen dat de wagen ook echt klaarstaat voor verscheping. tot nu toe is er niemand die kan bevestigen dat de verkoper of de tussenpersoon bestaat.

wel jammer dat ik nu weer op zoek moet naar een andere (redelijk geprijsde) 356.....

03 apr 2007 22:35
Profiel WWW
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Heb je een telefoonnummer van de verkoper?
Handig om alle gegevens van de verkoper eens na te trekken.
Ik heb zelf eens een akkefietje gahad waarbij ik zaken leek te doen met iemand uit Italie. Bij het natrekken van de gegevens bleekt het een Roemeen te zijn die via handlanger een adres in Italie had waar het nummer werd doorgeschakeld naar zijn mobiel. De man was nog nooit Roemenie auit geweest :twisted:

In de containerhandel is het veelal gebruikelijk dat je tot betaling over gaat na 'loading' en de bewijsstukken hiervan. Als je deze bewijsstukken zelf kunt matchen met de douane gegevens ga je pas tot betaling over en laat je de verzekering ook ingaan.

03 apr 2007 22:42
Profiel WWW
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Toch handig zo'n forum. Wel jammer dat het niks lijkt te zijn, maar beter er nu achterkomen dan...

04 apr 2007 9:04
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2