Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 6:46

Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Over geluk gesproken.......... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Over geluk gesproken..........
na een avondje stappen, de hond nog even uitgelaten......

vervolgens de sleutels van ons huis, de zaak en van de p, inclusief handzender aan de buitenkant op de voordeur laten zitten :shock: :pale:

ik had ze eerlijk nog niet gemist, totdat de krantebezorger de volgende middag even langs kwam om de sleutels af te geven :thumleft:

nooit gedacht dat ik zo'n flater kon slaan :shock:

wordt denk ik dit jaar toch een extra kerst bonus voor deze vriendelijke vriend :wink:

“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.

30 maart 2007 17:20
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo, hoezo beetje mazzel :roll: :!:
gelukkig zijn er nog eerlijke krantenbezorgers :!: :wink:

30 maart 2007 17:24
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Heb je de km-stand en de banden even gecheckt :wink: ?

mhaschreurs.hyves.nl

30 maart 2007 17:59
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Cayenne S 2006
071
Bericht 
Niet tot Kerst wachten joh! boter bij de vis! :lol:

30 maart 2007 18:20
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Bericht 
Wordt een dure dan, 10% vindersloon van je huis,van je zaak en van je auto :cheesy:

30 maart 2007 19:11
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Gewoon de krantenjongen meenemen voor een mooi ritje met de P :idea: Blijft hem meer bij dan bv een briefje van EUR10,- :wink:

30 maart 2007 20:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Vergane glorie: 993 2S Vesuvio
Zwijndrecht
Bericht Re: Over geluk gesproken..........
mr.burns993 schreef:
wordt denk ik dit jaar toch een extra kerst bonus voor deze vriendelijke vriend :wink:

Niet mee wachten! Zorg dat die jongen lekker op z'n zomervakantie gratis bier kan drinken, of geef hem een weekje bezorgen gratis.
Voor jou een slok op een borrel, voor hem de koning te rijk!
Bovendien straalt het ook goed uit :idea:

Wie weet bezorgd die beste knul met kerst niet eens meer. Zijn rooster kan zomaar verandert zijn. En hij jaren later maar zeggen:...... had ik die P. maar van de oprit meegenomen......

Mauk

30 maart 2007 20:06
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
BJ964 schreef:
Gewoon de krantenjongen meenemen voor een mooi ritje met de P :idea: Blijft hem meer bij dan bv een briefje van EUR10,- :wink:

Afbeelding :mrgreen: :wink:

30 maart 2007 20:12
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
:cheesy: je kunt natuurlijk ook iets minder hard rijden en het schuifdak dicht laten :wink:

30 maart 2007 20:14
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Dat is inderdaad hele veel geluk hebben.

En je weet zeker dat de krant niet met de Porsche werd bezorgd.... :lol:

Ik zou die jongen inderdaad gewoon een leuk ritje aanbieden in de Porsche.

30 maart 2007 21:57
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
vandaag een stukje met onze krantenbezorger wezen rijden, ergens een drankje genomen, en toen naar huis.
vervolgens inderdaad zijn vervroegde kerst bonus laten innen bij mij :wink:

volgens mij weet de beste jongen nog steeds niet half hoe blij ik was met het terug bezorgen van mijn sleutelbos......................hij vondt het de normaalste zaak van de wereld.

lang leven het leven in een dorp :!:

“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.

31 maart 2007 19:06
Profiel WWW
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Ja jongens, laten we nou niet overdrijven he? Tuurlijk is het mooi, maar in mijn optiek ook de normaalste zaak van de wereld. Is mij als krantenbezorger ook menigmaal overkomen, even aanbellen, sleutels overhandigd, en echt niet dat ik daar iets voor kreeg. Was ook niet bij me opgekomen dat ik daar eventueel iets voor zou kúnnen krijgen.

31 maart 2007 19:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Vergane glorie: 993 2S Vesuvio
Zwijndrecht
Bericht 
MS964 schreef:
Ja jongens, laten we nou niet overdrijven he? Tuurlijk is het mooi, maar in mijn optiek ook de normaalste zaak van de wereld. Is mij als krantenbezorger ook menigmaal overkomen, even aanbellen, sleutels overhandigd, en echt niet dat ik daar iets voor kreeg. Was ook niet bij me opgekomen dat ik daar eventueel iets voor zou kúnnen krijgen.

Times are changed! Was 25 jaar geleden dat je een krantenwijk liep. Toen was het inderdaad HEEL gewoon. Nu ligt dat toch iets anders.
We mogen al blij zijn dat dagelijks de krant op de mat ligt. Dat is tegenwoordig echt geen vanzelfsprekendheid meer. Je zou eens bij zo'n uitdeelpunt moeten gaan kijken om een uurtje of 5 's ochtends, wie dat werk uitvoeren. In de meeste gevallen zal het bezorgersbestand er iets anders uitzien dan destijds.....
Desondanks mogen wij ze best dankbaar zijn voor een goede daad :idea:

Mauk

31 maart 2007 19:23
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
MS964 schreef:

Vind ik ook.

31 maart 2007 19:33
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Ben ik dan de enige die het eigenlijk heel gewoon vindt dat je van andermans spullen afblijft ook al is iemand dit eens vergeten, komt nog bij dat dit bij ons in de buurt eigenlijk niet echt een probleem is (alhoewel hier ook heel wat proletarisch gewinkeld wordt).

Wat was het leven destijds in Gabon (West Afr) toch heerlijk ongecompliceerd, 1 verzekering voor alles, 1 afdracht voor GWL, nooit iets op slot, nooit iets weg, lekker veilig voor de kids....waarom ben ik daar eigenlij ooit wegegaan (oh ja we moesten zonodig carierre maken)....

31 maart 2007 19:40
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
zou normaal moeten zijn. waarheid is helaas anders. jammer.

31 maart 2007 19:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
Bericht 
Nee, je bent niet de enige hoor. Ik ben 15 en heb toevallig geen krantewijk, maar ik vind het wel de gewoonste zaak dat je andere mensen zo nodig helpt of idd al helemaal van andermans spullen afblijft.
En dat je blij bent als iemand je verloren spullen terugbrengt en deze persoon hiervoor wil bedanken moet ieder voor zich weten vind ik.
En het is tegenwoordig ZEKER NIET meer de normaalste zaak van de wereld hoor dat je van iemand z'n spullen afblijft of helpt.

31 maart 2007 19:47
Profiel Facebook 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Mauk schreef:
MS964 schreef:

Times are changed! Was 25 jaar geleden dat je een krantenwijk liep.
Mauk

:shock: Is dat een gokje ofzo? Is pas zo'n 17 jaar geleden. :wink: What the f***, 17 jaar alweer? :(

31 maart 2007 21:40
Profiel
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
911 Carrera 3.2 scheef
Citaat:
Nee, je bent niet de enige hoor. Ik ben 15 en heb toevallig geen krantewijk, maar ik vind het wel de gewoonste zaak dat je andere mensen zo nodig helpt of idd al helemaal van andermans spullen afblijft.
En dat je blij bent als iemand je verloren spullen terugbrengt en deze persoon hiervoor wil bedanken moet ieder voor zich weten vind ik.
En het is tegenwoordig ZEKER NIET meer de normaalste zaak van de wereld hoor dat je van iemand z'n spullen afblijft of helpt.

KIJK en zo zijn wij opgevoed , integenstelling met anderen , die alles pakken wat ze pakken kunnen .En er niet beter van worden , maar aleen maar slechter :!:

02 apr 2007 22:35
Profiel Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
BJ964 schreef:

Dat zeg jij :twisted: :wink:

02 apr 2007 22:44
Profiel WWW Facebook 
‘64 Kever
Bericht 
Ik snap de ophef niet zozeer... Net of krantenbezorgers allemaal dieven zijn? Jeetje, mensen, tuurlijk zijn er "verdorven geesten" in dit land (deze landen ;) ), maar laten we aub een beetje vertrouwen in de mensheid houden zeg...

Zelf ook een flink aantal malen sleutels terug gegeven om 6:00 bij mensen. En nee, niet door de brievenbus gooien, want als iemand buiten het huis is, is dat ook zo sneu :cheesy:

(ps. topic verplaatst naar overige zaken, gezien de relatie met Porsche heeeeeeeeeeeeeeeel miniem is!)

03 apr 2007 12:41
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
wat voor mij 'normaal' is is niet meer normaal in de huidige maatschappij :!: :wink:
dus times are chanced............ :roll:

P.S. vind het toch netjes van die jongen, jij blij=hij blij dus eind goed al goed :!:

03 apr 2007 13:23
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Times HAVE changed indeed... (als je een engelse uitdrukking gebruikt, gebruik dan wel de goeie :cheesy: )....

Maareh, we zitten voorlopig (hopelijk!) nog niet in tijdperk Mad-Max, dus ik kijk serieus op van de reacties in dit bericht. Wellicht dat het bij mij in de omgeving anders is, maar ik kan gewoon een 944 van het slot op de oprit laten staan, en die staat er dan de volgende dag nog steeds hoor. Hetzelfde met mijn Leon, hetzelfde met de 911. Niet dat ik "om dit te bewijzen" vanaf nu ga proberen, maar ik krijg het idee dat men hierboven denkt dat de wereld nu al helemaal verdorven is.

03 apr 2007 14:50
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Ach mensen...jullie zouden eens moeten weten: in die 5 jaar dat ik bij de post werk heb ik al meer dan 100 keer sleutels gevonden die nog in de deur staken, en vroeger vroeg ik ook altijd aan de mensen wat er was als de deur helemaal wagenwijd open stond...Stel je voor, er ZOU iets gestolen kunnen zijn :? Al die mensen heb ik nooit horen klagen, integendeel, ze waren allemaal super blij met de vonst, alleen minder blij met hun eigen klungeligheid :lol:

03 apr 2007 18:34
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
Bericht 
paSCal schreef:
Ik snap de ophef niet zozeer... Net of krantenbezorgers allemaal dieven zijn? Jeetje, mensen, tuurlijk zijn er "verdorven geesten" in dit land (deze landen ;) ), maar laten we aub een beetje vertrouwen in de mensheid houden zeg...

Ik(we) zeg ook niet dat de wereld verdroven is, maar probeer alleen te zeggen dat het tegenwoordig niet meer de normaalste zaak van de wereld is dat deze meneer zijn sleutels netjes terug heeft gekregen. En dit heeft er niets mee te maken dat ik krantenbezorgers niet meer vertrouw of zo, maar er zijn zat andere mensen die ook langs de deur kunnen lopen, en die zijn misch. iets minder netjes opgevoed. (en deze mensen zijn/komen er steeds meer)

FROST schreef:
en vroegahhh....

Dan zeg je er ook wat bij he :wink: :twisted:

03 apr 2007 19:03
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende