Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 9:18

Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
dit moet ik toch even delen 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht Re: dit moet ik toch even delen
Citaat:
"o naja mooi vind ik hem niet. kon hij niet iets beter betalen."
"wat is dat nou weer voor opmerking?"
"is gewoon een vraag hoor. ik vind als je geen echte porsche kan kopen, moet je niet zo'n oud roestgeval kopen en doen alsof je geld hebt."

Tja, je had 'm ook kunnen vragen waarom ie dan geen Frari had gekocht. Zo goed gingen de zaken dan dus schijnbaar ook niet. :twisted: :wink:

05 apr 2007 0:32
Profiel WWW
vianen
lagel schreef:
maandag was ik bij een autobekleder langs gegaan, want ik wilde kleurstelling kiezen voor de stoelen en zitjes van de porsche. maar daar gaat het hier niet om. ik sta daar buiten te wachten, want die bekleder moest een telefoontje plegen. komt er een man met een 997 gt3 aanrijden, bij het bedrijf ernaast. supermooi ding, dus ik zei ook:

"mooie porsche heeft u"
"ja vindt je"
"jazeker, gt3 vind ik de mooiste porsche"
"ja ik heb hem eigenlijk alleen zodat mensen kunnen zien dat ik geld heb, maar ik zie dat jij ook een porsche heb?"
"nou hij is eigenlijk van me pa."
"o naja mooi vind ik hem niet. kon hij niet iets beter betalen."
"wat is dat nou weer voor opmerking?"
"is gewoon een vraag hoor. ik vind als je geen echte porsche kan kopen, moet je niet zo'n oud roestgeval kopen en doen alsof je geld hebt."

toen ben ik maar naar binnen gelopen wat het ging nergens over. zulk soort mensen moeten ze verbieden een porsche te kopen, die snappen de waarde er niet van :evil:

Ik had mijn middelvinger naar hem opgestoken en tegen hem gezegt dat hij een vreeeeeeeeeeeeeeeeeeselijke jippie was die een Porsche niet waard was en dat meen ik uit de grond van mijn hart :!: :!: :!: :evil: , ik hoop voor deze eikel dat ik hem nooit tegen kom, als ie dan geld zou hebben kocht ie een CGT, Of Bugattie, dus ergo, het is iemand, nee het is een klein zielig jippie, en eigenlijk moet ik gewoon lachen om dat soort plebeejers!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :flush: juist, door de plee trekken die gasten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

05 apr 2007 0:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Bericht 
Hehe jemig, da's wel ernstig.
Je had hem op zijn onzekerheid aan moeten spreken :D Kijken hoe snel je hem tegen je in het harnas kan jagen!

05 apr 2007 2:03
Profiel Facebook  ICQ  Twitter 
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Da's inderdaad een goed advies. "Goh, u maakt hiermee wel een erg onzekere indruk, ten aanzien van de mening van andere mensen over uzelf."

Bovendien: wie ECHT geld heeft, draagt dat niet al te veel naar buiten.

05 apr 2007 6:55
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
leuk allemaal, maar lagel, nu hebben we nog steeds geen antwoord op de vraag:
kon je pa zich niks anders dan dat roestgeval veroorloven? :twisted: :mrgreen:

Als ik je verhaal zo lees, kan ik me bijna niet voorstellen dat iemand echt zo zou reageren. ik zou ter plaatse in mijn broek pissen van het lachen. Tokkie.

05 apr 2007 7:14
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Ik vind dat die kerel groot gelijk heeft, het is een schande voor ons merk al die oude Porsches. Na 5 jaar moest eigenlijk verplicht alle Porsches naar de Schredder (oh nee toch maar niet de mijne is ool al weer 10 jaar), en je mag alleen Porsche rijden als je tenminste lid bent van een ballenclub, dan zijn we tenminste ook meteen van het overgrote deel van de leden van het Porscheforum af, want dat zijn wel erg gewone mensen...

05 apr 2007 7:51
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Toch maar even gecheckt , maar maandag was het niet 1 april :twisted:

Wat een eikel zeg.
Hoogmoed puur :puker:

Laatste update 22/10/2013

05 apr 2007 13:05
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
Bericht 
Deze mensen zijn toch eigenlijk erg grappig? :D

05 apr 2007 13:19
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
happerdehap,waar gaat dit nu eigenlijk over................ :!: :wink:

zou gewoon glimlachen en zeggen:'' je hebt helemaal gelijk, sorry ik bestel meteen de nieuwste LADA" :!: en dan hoofdschuddend weglopen.

05 apr 2007 14:04
Profiel
PorscheForum Rakker
928 S4 '91
Bericht 
craze schreef:
happerdehap,waar gaat dit nu eigenlijk over................ :!: :wink:

zou gewoon glimlachen en zeggen:'' je hebt helemaal gelijk, sorry ik bestel meteen de nieuwste LADA" :!: en dan hoofdschuddend weglopen.

Ach, dat doet mij denken aan toen ik druk poetsend in de garage stond, een voorbijganger mij toeriep dat het jammer van die motor was.

Ik vraag hem wat hij bedoelt. Hij antwoord, dat er een VW blok in zou liggen. :shock:

Ik zeg dat hij waarschijnlijk zich vergist met een andere non-911 (*) en haal een spreekwoord met klok en klepel aan.

Nee, eigenwijs als hij was, bleef hij volhouden dat de 928 een VW motor heeft.

Toen heb ik hem maar gelijk gegeven :D

*) En ik weet dat het verhaal dan nog extreem genuanceerder ligt, maar je moet het niet té moeilijk maken :)

05 apr 2007 15:10
Profiel
PorscheForum Rakker
911 carrera 3.2 targa 1984
hoeven
Bericht 
nee dit is geen grap. dat je hem niet mooi vind dat mag, smaken verschillen nu eenmaal. maar die opmerking vond ik nogal raar. nee mijn pa kan geen 997 gt3 betalen, so what!

maarjah hij was vast gewoon jarloers dat hij met zijn geld geen echte vrienden kon kopen, dus dan gaat tie maar mensen afkraken ofzo.

denk ook niet dat het iemand van dit forum is. hij gaf niet echt veel om zijn porsche.

05 apr 2007 15:46
Profiel
PorscheForum Rakker
911 2.2E targa
Goirle, NB
Bericht 
het is gewoon grappig hoe triest zo iemand is... :roll:

05 apr 2007 17:06
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
Bericht 
Idd dit vind ik zeer triest.
Je hoeft geen voledig liefhebber te zijn om een porsche te rijden. Je kan er ook gewoon een rijden omdat je hem gewoon mooi vind. Maar dit slaat echt alles. Heeft die man ook mog wel is nagedacht dat de meesten een auto rijden omdat ze hem mooi vinden???

05 apr 2007 17:40
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
964 Carrera 4 - is niet meer... snif
Bericht 
ArminG schreef:

:shock: Oh.... altijd wel gedacht.... zit er geen VW-blok in een 928 dan ? 928 is toch zo'n nep-porsche ?? :wink:

05 apr 2007 17:48
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
heeft niks met de auto te maken. is gewoon een hufter die mensen niet in zijn waarde laat. wel porsche of geen porsche :arrow: hufter.

@ lagel - was een grapje hoor. je zag de :twisted: :mrgreen: wel hè?

05 apr 2007 18:09
Profiel
PorscheForum Rakker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (België)
wolf schreef:
lagel schreef:

"ja ik heb hem eigenlijk alleen zodat mensen kunnen zien dat ik geld heb,

Geloof toch niet dat ik dat letterlijk zo gezegd heb...

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

05 apr 2007 19:13
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
964Cee-4 schreef:
ArminG schreef:

:shock: Oh.... altijd wel gedacht.... zit er geen VW-blok in een 928 dan ? 928 is toch zo'n nep-porsche ?? :wink:

Ik vind het altijd jammer dat sommige mensen minachtig doen over een 924/944. Eigenlijk best sonde want persoonlijk vind ik het erg mooie en goede auto`s. Kwa techniek, wegligging. Tis geen Flat six maar je kan niet alles hebben he.

05 apr 2007 19:20
Profiel Facebook 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Chris_lbr schreef:
wolf schreef:
lagel schreef:

"ja ik heb hem eigenlijk alleen zodat mensen kunnen zien dat ik geld heb,

Geloof toch niet dat ik dat letterlijk zo gezegd heb...

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Was een grapje.

05 apr 2007 19:36
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2C (1991) Oak Green
Noordwijk ZH
Bericht 
In lijn met een eerder antwoord. Goed dat deze kopers er zijn. Ze hebben geen gevoel voor het merk en ruilen meestal na 1 tot 2 jaar in en zijn tevreden met een afschrijving gelijk aan een CL600.

Kijk nu alvast uit naar gebruikte 997 GT3s en 997TTs bij de BMW, MB, Audi, Bentley en Maserati dealers. Misschien kunnen we ons alvast bij deze dealers inschrijven als geinteresseerden om deze wonderen der autotechniek weer de zorg en aandacht te geven die ze verdienen.

05 apr 2007 20:17
Profiel
PorscheForum Rakker
964 Carrera 4 - is niet meer... snif
Bericht 
Meneer aard schreef:
964Cee-4 schreef:
ArminG schreef:

Ik vind het altijd jammer dat sommige mensen minachtig doen over een 924/944. Eigenlijk best sonde want persoonlijk vind ik het erg mooie en goede auto`s. Kwa techniek, wegligging. Tis geen Flat six maar je kan niet alles hebben he.

Meneer Aard, het was maar een grapje hoor... zag je niet de :wink: ?? Porsche = porsche hoe oud of welke type dan ook ! :D
En BTW het ging om een 928 en niet een 924/944 ;-) ;-)

07 apr 2007 10:49
Profiel
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
Ik doelde meer op de opmerking van de voorbij ganger wat tegen ArminG is gezegd..Vind het een beetje triest als je het niet zeker zeg dan niks :P (de voorbij ganger dan)

Misschien een beetje verkeerd gebracht ;) Maar weet wel dat jullie tenminste het hart op de juiste plek hebben kwa respect naar elkaar etc en waardering van iemands auto. Ik kan ook wel zeggen ik stap naar de dealer koop een 997 en kijk ik ben het mannetje maar je kunt denk ik meer fun beleven met een 24 of wat dan ook dan een gloednieuwe 997 :P

07 apr 2007 11:04
Profiel Facebook 
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
zou me er niet druk over kunnen maken, patsers rijden rond in nagenoeg alle merken; heeft niet met Porsche te maken
let but go

07 apr 2007 12:29
Profiel WWW Facebook 
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
nou ik denk toch dat er significant meer patsers in een porsche rijden :mrgreen:

07 apr 2007 13:50
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
spreek voor jezelf :wink:
m.i. meer Hummer, BMW, Mercedes, Ferrari (algelang de beschikbare centjes)
Porsche, Aston, Maserati etc. zijn toch iets minder opvallend en derhalve minder voor het gewenste doel geschikt

07 apr 2007 14:26
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
wat een loser zeg, die gast met gt3...

ik zou zeggen als je echt wil laten zien dat je geld hebt, moet je een zonda kopen.

je valt zeker op, iedereen hoort je aan komen en hij kost maar ongeveer 700.000,00 euri.
Dat is voor u vast een schijntje :twisted:

kijk dan kun je laten zien dat je geld hebt, maar toch niet een een porsche :wink:

“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.

07 apr 2007 15:57
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende