Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 23:44

Antwoord op onderwerp  [ 114 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Je grootste stommiteit... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
997 Cabrio 4S. voorheen 996 cabrio
Bericht 
... het kost een paar centen maar toch is het dan weer een klein cadeautje als je hem weer als nieuw terugkrijgt.
Knap dat men dat zo netjes kan!!! :res:

15 jan 2007 15:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Godspeed schreef:
Jeroen C3.0 schreef:
Oeps! Mijn oude jeugdliefde ineens op het scherm, dat had ik niet verwacht, moet er bijna van blozen! :lol:

Wat een schatje zo met die blonde pony! Was een leuke serie!

Jep jep en jep jep :D
Spijtig genoeg zijn we nu 20 jaar later en denk ik dat het schattige er ook wel af zal zijn :cry:

Euh... misschien minder schattig, maar nog wel een classy lady!

Afbeelding

Afbeelding

Niet slecht voor bouwjaar 1951/50+! :wink:

15 jan 2007 19:26
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
gast schreef:
Weer een reputatie door de gootsteen :!: :roll: :x

NU.NL schreef:
Pieter Storms veroordeeld

Uitgegeven: 15 januari 2007 16:30
Laatst gewijzigd: 15 januari 2007 16:39

ALKMAAR - Televisiemaker Pieter Storms is maandag door de politierechter in Alkmaar veroordeeld tot tien maanden rijontzegging wegens rijden onder invloed, 1500 euro boete en een schadevergoeding van 900 euro na een vernieling.

Dat hebben het Openbaar Ministerie (OM) en een woordvoerder van The Storms Factory meegedeeld.

Storms trachtte in september met teveel alcohol in het bloed samen met een vriend met hun twee auto's uit een parkeergarage in Bergen te rijden na het betalen van slechts één kaartje.

Hierbij raakte de slagboom beschadigd en werd de politie ingeschakeld, zo stelt het OM. Storms weigerde een bloedproef. Volgens een woordvoerder van The Storms Factory, het productiebedrijf van Storms, gaat de journalist in hoger beroep.

Ik heb nog steeds niet kunnen bedenken wat m'n grootste stommiteit is geweest :shock:

15 jan 2007 22:09
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Olaf schreef:
Ik heb nog steeds niet kunnen bedenken wat m'n grootste stommiteit is geweest :shock:

Afbeelding :mrgreen:

15 jan 2007 22:18
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Gerhard schreef:
:mrgreen:

't initieren van de PFT mss :scratch: :wink:

15 jan 2007 22:42
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Olaf schreef:
Gerhard schreef:
:mrgreen:

't initieren van de PFT mss :scratch: :wink:

Start maar een polletje :roll: :wink:

15 jan 2007 22:43
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Olaf schreef:

Wel ideaal als je alle missers van jezelf zo makkelijk kunt vergeten. Geheel niet gehinderd door enige negatieve emotionele ballast door het leven. Wow ik zou willen dat ik het kon zeggen. :mrgreen:

15 jan 2007 22:51
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
maurice schreef:
Olaf schreef:

Wel ideaal als je alle missers van jezelf zo makkelijk kunt vergeten. Geheel niet gehinderd door enige negatieve emotionele ballast door het leven. Wow ik zou willen dat ik het kon zeggen. :mrgreen:

Och , ik ken nog iemand die dat heeft en geloof me , die personen weten dat zelf niet :twisted: :wink:

Laatste update 22/10/2013

16 jan 2007 0:02
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht keuze
Citaat:
Olaf schreef:
Ik heb nog steeds niet kunnen bedenken wat m'n grootste stommiteit is geweest

Olaf wil eigenlijk zeggen dat hij niet kan kiezen tussen welke stommiteit :wink:

16 jan 2007 9:44
Profiel WWW
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
911-lover schreef:
Och , ik ken nog iemand die dat heeft en geloof me , die personen weten dat zelf niet :twisted: :wink:

Als je op mij doelt... Ik heb een selectief geheugen :mrgreen:

16 jan 2007 14:37
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Loosdrecht
Bericht 
Tis beurd

Ik stapte vandaag uit mn auto om een schroevendraaier terug te leggen.

Maar ik vergat de handrem goed aan te trekken...

Ik liep richting de showroom en mn vader riep je auto!!!

Maar helaas klapte de auto vol tegen een boot aan.

Ik heb nog geluk want alleen mn koplamp is helemaal kapot en de schroef van de boot raakte op een millimeter net niet mn linkervoorscherm.

Mn eerste schade: tegen een boot gereden..

05 apr 2007 21:58
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Leg dat maar eens aan de verzekeringsexpert uit.

Ehh ja nou kijk... ik ben gewoon tegen een boot aan gereden..... :mrgreen:

Wel erg vervelend voel je je op dat moment. Wees blij dat de schade verder mee valt.
Uithuilen en gewoon verder gaan met het leven :wink:

05 apr 2007 22:07
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Alexander911: Jemig wat rottig zeg!!
Maar één troost. Mij is vandaag ook iets overkomen :oops: Ik ben er nog steeds kapot van hoewel ik weet dat het duizend keer erger had kunnen zijn....
Ik was wat vroeger klaar met werken vandaag en had zin na avondeten nog een stukje te toeren met de 924. Kom ik naar buiten, wat ziet mijn oog, jawel, wagen HELEMAAL dicht geparkeerd aan beide kanten, voor en achter :evil:
Ik dus toch maar de auto in, starten, proberen voorzichtig weg te rijden door telkens te steken ( valt goed tegen zonder stuurbekrachtiging!!), en met pijn en moeite kwam ik dan weg..
Een uurtje later kom ik terug thuis; zegt mijn vader tegen me, die me via het raam zag aankomen rijden " Wat is er met de achterkant? Zit een vreemde plek op. "
Nouja, ik kijken..mond viel open van verbazing..ben ik tijdens het steken waarschijnlijk, wat zeg ik, weet het wel zeker, tegen de voorbumper van de auto achter mij, een lelijk met verf overgespoten zwart mormel, aangereden. T'was maar een tikkie, maar toch genoeg om de lak er lelijk af te schrapen.
Nu ben ik dus vooral kwaad op mijzelf, maar ik heb natuurlijk in de auto zelf geen zicht gehad en ook niets gehoord. Zucht. Dus dat wordt dan maar de hele 924 nieuw laten spuiten inplaats van alleen het rechterachterscherm en de voorbumper :?

05 apr 2007 22:45
Profiel Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
En rot voor die wagen die je geraakt hebt met je maneuver en nu met schade zit en niet weet wie ertegen aan heeft gereden (of dat nu een lelijk mormel was of niet mag niet ter zake doen, misschien kan de eigenaar niet meer en is die net als jij trots op zijn/haar wagen) :roll: :? :cry:

Laatste update 22/10/2013

06 apr 2007 0:33
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Maak je geen zorgen; die auto heeft vanmorgen in de straat gestaan, ben snel effe langsgelopen en heb gekeken. Zijn voordeel dat het een plastic voorbumper is; geen gaatje geen nix. Alleen een HEEEEL klein plekje met groene lak, van mijn wagen :shock: Kon het er zo afkrabben. Met andere woorden; HIJ is er nog beter vanaf gekomen dan mij. Voor mij dus geen reden om dit te melden.

06 apr 2007 7:59
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Loosdrecht
Bericht 
weet je wat pas erg was ik rende naar mn auto maar was te laat.

Dus ik zag hem vol tegen een boot rijden.

Ongelovelijk maar ja.

Die boot vergelijken ze ook wel met de porsche onder de boten..

06 apr 2007 19:21
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
@ FROST, Als je niets gemerkt hebt, weet je dan wel zeker dat jij tegen die auto aan bent gereden? Het kan ook zijn dat hij tijdens inparkeren tegen jou aan is gereden!

06 apr 2007 20:07
Profiel
PorscheForum Rakker
993S Vesuvio; 964 RS replica; 964 Turbo 3.6; 964 Alex 1224; project 1965 301xxx; project 1965 300xxx
Bericht 
een HEEEEL klein plekje met groene lak, van mijn wagen

Dat is een flinke meerwaarde, juist laten zitten.

Stommiteit? In 2004 de verkoop van mijn zwarte Alfa Spider 2001. Ach 't heeft ook z'n goede kanten, anders was ik wellicht nooit aan mijn Vesuvio toegekomen.

06 apr 2007 20:26
Profiel
PorscheForum Rakker
993S Vesuvio; 964 RS replica; 964 Turbo 3.6; 964 Alex 1224; project 1965 301xxx; project 1965 300xxx
Bericht 
Stommiteit? 10 jaar ernaast. In 1994 de verkoop van mijn zwarte Alfa Spider 1991. Van Spiders daarna is niets aan verloren.

06 apr 2007 20:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Back in business again! (996 turbo '02)
Bericht 
....zucht.....

Hagelnieuwe A6, nog maar 8 dagen in bezit.
Even een rondje rijden met een kennis.
Achteruit inparkeren, in het donker en de regen, in een onbekende straat.
Zie ik vanuit mijn ooghoek een lantaarnpaal heen en weer springen.
Ik denk nog &*^$%^#, er zal wel een kras op het zijscherm zitten......

Het leek wel of er een olifant over de zijkant gelopen had.
(die auto's worden ook niet meer net als vroeger gemaakt)
:arrow: :bang:

06 apr 2007 20:43
Profiel Facebook 
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Red Cabriolet schreef:
Het kan ook zijn dat hij tijdens inparkeren tegen jou aan is gereden!

Daar zat ik ookal aan te denken - :shock:

06 apr 2007 23:00
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Massa schreef:
Zie ik vanuit mijn ooghoek een lantaarnpaal heen en weer springen.

Lantaarnpaal laat me aan iets denken. Stond eens op een parkeerplaats met mijn mooie BMW 525. Na winkelsluiting, neus naar de deur, alles leeg, veelruimte achter me, dus lekker snel met een grote haal uitparkeren.
Schemer, dus alles is grijs, ook die lichtmast midden op het plein, die ik midden in mijn kofferbak had staan, tegen de gastank.
Bij sommige ongelukken heb je de riem niet nodig....

06 apr 2007 23:21
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Tja, jaren geleden, ik wil wegrijden bij mijn sportclub, het is donker, even snel achteruit, onderwijl rommelen aan de radio, en bam! Vol in de deur van een zwarte Ford Focus. In het donker totaal over het hoofd gezien. :? Best duur nog zo'n Focus-deur, 2.500 gulden. :( Uit eigen zak moeten betalen. :cry:

07 apr 2007 0:36
Profiel
PorscheForum Rakker
PF #87
Heesch
Bericht 
Of het mijn grootste stommiteit was, nou dat niet. Maar wel leuk in dit topic:
Heeel lang geleden had er iemand tegen mijn moeders Mini gereden dus de linkerachterhoek moest gerepareerd worden.
Ik zou de Mini even ophalen.....
Hij stond nog binnen in een grote hal met zijn neus tegen de muur.
Starten, friemelen met de choke, kijken naar linksachter, rechtsachter, en achteruit rijden maar, ............ tegen een (grijze) paal aan die midden in de hal stond.
Forse deuk precies op díe plek die net gerepareerd was.
Het personeel liep heel snel weg. Stond waarschijnlijk te lachen achter de deur van de kantine.

Op 5 december kreeg ik een Mini-modelauto waarvan de linkerachterhoek flink met een vijl bewerkt was :lol:

07 apr 2007 1:06
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
kind van de moderne tijd. Inmiddels gewend aan de - gratis-want-in-het-comfort-pakket - parkeerpiepers van de bmw, reed ik de golf cabrio van totmbo achteruit, wachtend op pieppieppiep totdat een luid gekraak mij herinnerde aan het feit dat deze accessoire niet op de golf zat... en ik reeds met de twee achterwielen op het tuinhek stond dat over een lengte van een meter of 10 plat lag... net als totmbo... :oops: :twisted: :lol:

07 apr 2007 7:49
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 114 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende