Porsche 911 betrouwbaarste in zijn klasse volgens Caradisiac
Auteur
Bericht
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
Porsche 911 betrouwbaarste in zijn klasse volgens Caradisiac
Franse enquête over betrouwbaarheid van coupé's en cabrios met op het podium de 911 en Boxster
Ook de oudere modellen van Porsche scoren nog erg goed overigens
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
31 maart 2007 19:51
Amethist
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
Dat podium snap ik nog net, De rest is te hoog gegrepen voor me.
Pourcentage d'échec
au contrôle technique ??????
Percentage--controle, techniek.
_________________________________________ Ergens ben je nergens.
31 maart 2007 19:53
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
911 Carrera 3.2 schreef:
Pourcentage d'échec au contrôle technique ??????
vrij vertaald : % dat faalt voor de jaarlijkse autokeuring - moet wel zeggen dat in BEL/FRA een gans ander systeem in voege is dan in NL : APK bestaat bij ons en onze zuiderburen niet, van zodra een wagen 4 jaar oud is moet deze jaarlijks gekeurd worden in een onafh. keuringscentrum
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
31 maart 2007 20:09
Amethist
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
Thanks,
En dan doet porsche het idd niet verkeerd. Als je kijkt hoeveel er naar vehouding in het rijtje staan.
_________________________________________ Ergens ben je nergens.
Maar zo te zien wordt onder de 911 de 993 verstaan en dus niet de 996. Wat hier de laatste weken te lezen is zou de uitslag er dan anders uit gezien hebben
dagelijks bewijs van betrouwbaarheid: ik rij elke dag 120 km met mijn 3.2... en bijna geen olieverbruik, gemiddeld 1 op 8, en altijd rijden..! inclusief kinderzitje en alles haha. Porsche maakt gewoon de ideale gezinsbak in een sportief jasje.. houden zo..
Hans
_________________________________________ luchtgekoeld is gewoon lekkerderderderder
06 apr 2007 11:01
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Dit maakt het vertrouwen alleen maar groter.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum